Eli nykyisen modelinjauksen mukaan ryssiä, hurreja ja vasemmistolaisia saa pilkata. Oikeistolaisia, neekereitä ja Michael Jacksonia ei.Väärin. Kiinni tarkoituksesta, ei muodosta.
Näillä mennään.
Eli nykyisen modelinjauksen mukaan ryssiä, hurreja ja vasemmistolaisia saa pilkata. Oikeistolaisia, neekereitä ja Michael Jacksonia ei.Väärin. Kiinni tarkoituksesta, ei muodosta.
Ollakseni ihan helvetin tarkka oldezin vastine koski työmarkkinajohtajia, mikä pitää kyllä sisällään myös työnantajapuolen ahneet kokoomusperkeleet. Josko ensi kerralla vaikka hengittäisit sekunnin ja yrittäisit ymmärtää lukemasi.Eli nykyisen modelinjauksen mukaan ryssiä, hurreja ja vasemmistolaisia saa pilkata. Oikeistolaisia, neekereitä ja Michael Jacksonia ei.
Näillä mennään.
Käsi sydämellä, sitähän se tarkoitti?Ollakseni ihan helvetin tarkka oldezin vastine koski työmarkkinajohtajia, mikä pitää kyllä sisällään myös työnantajapuolen ahneet kokoomusperkeleet. Josko ensi kerralla vaikka hengittäisit sekunnin ja yrittäisit ymmärtää lukemasi.
Mun banni tuli täysin virheellisten termien käytön korjaamisesta. Jos lainan irtisanominen on ylösanomista ja nostaminen alassanomista, keskustelu muuttu termien virheellisyyden vuoksi mahdottomaksi. Niin Kilpa-autoilussa ohittamien on varmaan ylittämistä ja ohitetuksi tuleminen alittamista. Ei lainan ylössanimista irtisanomisen asemasta käytä muu kuin ruotsinkielinen.Mun sanktio tuli kysymyksestä, ei kommentista, että näkisi hyvänä asiana, jos jotkut tapettaisiin.
Riippuu varmasti ihan siitä, kuka moderaattori ko. viestin lukee. Täällä on kuitenkin jokaisella moderaattorilla ns. omat sääntönsä ja mieltymyksensä.Kun täysin virheellisten termien korjaamisesta tulee bannia, niin tuleeko myös täysin selvien asiavirheiden korjaamisesta?
Mikä on aika perseestä suoraan sanottuna. Säännöt pitää olla samat, ihan sama kuka modeista lukee viestit.Riippuu varmasti ihan siitä, kuka moderaattori ko. viestin lukee. Täällä on kuitenkin jokaisella moderaattorilla ns. omat sääntönsä ja mieltymyksensä.
Näin on. Lisäksi komppaan jps:ää.Riippuu varmasti ihan siitä, kuka moderaattori ko. viestin lukee. Täällä on kuitenkin jokaisella moderaattorilla ns. omat sääntönsä ja mieltymyksensä.
Riippuu varmasti ihan siitä, kuka moderaattori ko. viestin lukee. Täällä on kuitenkin jokaisella moderaattorilla ns. omat sääntönsä ja mieltymyksensä.
Höpöhöpö. Ihan sama. Ja ei oo.Mikä on aika perseestä suoraan sanottuna. Säännöt pitää olla samat, ihan sama kuka modeista lukee viestit.
Hyvin mahdollista, ellei jopa todennäköistä. Mutta sen oon kyllä huomannut, että välillä joillakin modeilla on turhan herkkä liipaisin sormi välillä ja banneja jaellaan fiilispohjalta.Suurin seikka, missä tämä "vaihteleva linja" näkyy, on siinä että WebSlave korostaa toistuvasti sitä, että "jos minä saisin päättää, olisi linja tiukempi."
En tiedä, mitä mahtoi tarkoittaa. En kuitenkaan osaa kommunistinpunaisilla stallarilaseillakaan lukea rivien välistä vihapuhetta yksittäistä ryhmää kohtaan. Jos oldez käy hermoille, en ihmettele. Se, että sinä näet vasemmiston rienausta kommenteissa, joissa sitä ei ole ei kuitenkaan ole syy pistää ketään jäähylle.Käsi sydämellä, sitähän se tarkoitti?
Sillä ei ollut mitään tekemistä virheiden korjauksen kanssa. Minä nostin kommenttisi esille (ja ehdotin muistaakseni varoitusta) tuosta keskusteltaessa, koska Mossen maata kiertävälle radalle lähettänyt oletko ruotsalainen -heitto on sekin henkilöön menevää ja sikäli asiakeskustelun puolella tarpeetonta.Mun banni tuli täysin virheellisten termien käytön korjaamisesta. Jos lainan irtisanominen on ylösanomista ja nostaminen alassanomista, keskustelu muuttu termien virheellisyyden vuoksi mahdottomaksi. Niin Kilpa-autoilussa ohittamien on varmaan ylittämistä ja ohitetuksi tuleminen alittamista. Ei lainan ylössanimista irtisanomisen asemasta käytä muu kuin ruotsinkielinen.
Kun täysin virheellisten termien korjaamisesta tulee bannia, niin tuleeko myös täysin selvien asiavirheiden korjaamisesta?
Tällainen tuntuma minullakin on asiaan. Vaihtelevasta linjasta saa toki esittää esimerkkejä jos sellaista havaitsee ja se kaihertaa kuitenkin huomioiden sen, että eri keskustelualueille on toivottu erilaista linjaa ja siitä on myös niiden alla ilmoitettu.Täällä tulee suhteellisen vähän sanktioita ja nekin mitkä tulevat, tulevat yleensä jonkinlaisen yhteispohdinnan jälkeen. Kai.
Suurin seikka, missä tämä "vaihteleva linja" näkyy, on siinä että WebSlave korostaa toistuvasti sitä, että "jos minä saisin päättää, olisi linja tiukempi."
Kyseisen linjauksen jälkeen en ole kirjoittanut kuin tähän toikkiin, muuaalla tullee bannia.Mosselle ja jps:lle, onko sinne astiapuolelle pakko kirjoittaa varsinkin tämän tuoreimman sääntölinjauksen jälkeen?
Lainan ylös sanominen ei tarkoitata yhtään mitään, vaan on sanasta sanaan käännös ruotsinkielestä, sikäli täysin aiheellinen oletus. Se, että joku kimpoaa radalle sen takia on kummallista.Sillä ei ollut mitään tekemistä virheiden korjauksen kanssa. Minä nostin kommenttisi esille (ja ehdotin muistaakseni varoitusta) tuosta keskusteltaessa, koska Mossen maata kiertävälle radalle lähettänyt oletko ruotsalainen -heitto on sekin henkilöön menevää ja sikäli asiakeskustelun puolella tarpeetonta.
*kröhöm* Sehän onnistuu vaikka signaturessa.Saisiko tehdä alueen jossa voisi mainostaa omia sivujaan?
Tarkoitus on hemmetin epämääräinen asia selvitettäväksi. Varsinkin kun tarkoituksella on helppo kirjoittaa kaksimerkityksisiä postauksia ja piiloutua sen sallitun taakse. Pitää seurata myös yleisön reaktiota ja tietysti kirjoitusten kaikkia mahdollisia merkityksiä.Väärin. Kiinni tarkoituksesta, ei muodosta.