Kommentteja ylläpidolle ja moderaattoreille, plus muu ylläpidon tointen jatkopuinti

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Eli nykyisen modelinjauksen mukaan ryssiä, hurreja ja vasemmistolaisia saa pilkata. Oikeistolaisia, neekereitä ja Michael Jacksonia ei.

Näillä mennään. :eek:
Ollakseni ihan helvetin tarkka oldezin vastine koski työmarkkinajohtajia, mikä pitää kyllä sisällään myös työnantajapuolen ahneet kokoomusperkeleet. Josko ensi kerralla vaikka hengittäisit sekunnin ja yrittäisit ymmärtää lukemasi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ollakseni ihan helvetin tarkka oldezin vastine koski työmarkkinajohtajia, mikä pitää kyllä sisällään myös työnantajapuolen ahneet kokoomusperkeleet. Josko ensi kerralla vaikka hengittäisit sekunnin ja yrittäisit ymmärtää lukemasi.
Käsi sydämellä, sitähän se tarkoitti?

Sekunnin hengittäminen, tekee toiminnasta pintapuolista, etkä tällöin hengitä ns. Palleahengitystä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mun sanktio tuli kysymyksestä, ei kommentista, että näkisi hyvänä asiana, jos jotkut tapettaisiin.
Mun banni tuli täysin virheellisten termien käytön korjaamisesta. Jos lainan irtisanominen on ylösanomista ja nostaminen alassanomista, keskustelu muuttu termien virheellisyyden vuoksi mahdottomaksi. Niin Kilpa-autoilussa ohittamien on varmaan ylittämistä ja ohitetuksi tuleminen alittamista. Ei lainan ylössanimista irtisanomisen asemasta käytä muu kuin ruotsinkielinen.

Kun täysin virheellisten termien korjaamisesta tulee bannia, niin tuleeko myös täysin selvien asiavirheiden korjaamisesta?

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Kun täysin virheellisten termien korjaamisesta tulee bannia, niin tuleeko myös täysin selvien asiavirheiden korjaamisesta?
Riippuu varmasti ihan siitä, kuka moderaattori ko. viestin lukee. Täällä on kuitenkin jokaisella moderaattorilla ns. omat sääntönsä ja mieltymyksensä.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Riippuu varmasti ihan siitä, kuka moderaattori ko. viestin lukee. Täällä on kuitenkin jokaisella moderaattorilla ns. omat sääntönsä ja mieltymyksensä.
Mikä on aika perseestä suoraan sanottuna. Säännöt pitää olla samat, ihan sama kuka modeista lukee viestit.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Mikä on aika perseestä suoraan sanottuna. Säännöt pitää olla samat, ihan sama kuka modeista lukee viestit.
Höpöhöpö. Ihan sama. Ja ei oo.

Täällä tulee suhteellisen vähän sanktioita ja nekin mitkä tulevat, tulevat yleensä jonkinlaisen yhteispohdinnan jälkeen. Kai.

Suurin seikka, missä tämä "vaihteleva linja" näkyy, on siinä että WebSlave korostaa toistuvasti sitä, että "jos minä saisin päättää, olisi linja tiukempi."

Mosselle ja jps:lle, onko sinne astiapuolelle pakko kirjoittaa varsinkin tämän tuoreimman sääntölinjauksen jälkeen? Se nyt arvasi jo etukäteen, että kevyitä bännejähän siitä seuraa kun tuollainen linjaus tehdään.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Suurin seikka, missä tämä "vaihteleva linja" näkyy, on siinä että WebSlave korostaa toistuvasti sitä, että "jos minä saisin päättää, olisi linja tiukempi."
Hyvin mahdollista, ellei jopa todennäköistä. Mutta sen oon kyllä huomannut, että välillä joillakin modeilla on turhan herkkä liipaisin sormi välillä ja banneja jaellaan fiilispohjalta.

Mitä moderaattoreihin noin muuten tulee, mielestäni Webslave on ehkä paras ja oikeuden mukaisin moderaattori tällä palstalla. IMO ja jokaisella saa olla mielipiteensä.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Käsi sydämellä, sitähän se tarkoitti?
En tiedä, mitä mahtoi tarkoittaa. En kuitenkaan osaa kommunistinpunaisilla stallarilaseillakaan lukea rivien välistä vihapuhetta yksittäistä ryhmää kohtaan. Jos oldez käy hermoille, en ihmettele. Se, että sinä näet vasemmiston rienausta kommenteissa, joissa sitä ei ole ei kuitenkaan ole syy pistää ketään jäähylle.
Mun banni tuli täysin virheellisten termien käytön korjaamisesta. Jos lainan irtisanominen on ylösanomista ja nostaminen alassanomista, keskustelu muuttu termien virheellisyyden vuoksi mahdottomaksi. Niin Kilpa-autoilussa ohittamien on varmaan ylittämistä ja ohitetuksi tuleminen alittamista. Ei lainan ylössanimista irtisanomisen asemasta käytä muu kuin ruotsinkielinen.

Sillä ei ollut mitään tekemistä virheiden korjauksen kanssa. Minä nostin kommenttisi esille (ja ehdotin muistaakseni varoitusta) tuosta keskusteltaessa, koska Mossen maata kiertävälle radalle lähettänyt oletko ruotsalainen -heitto on sekin henkilöön menevää ja sikäli asiakeskustelun puolella tarpeetonta.
Täällä tulee suhteellisen vähän sanktioita ja nekin mitkä tulevat, tulevat yleensä jonkinlaisen yhteispohdinnan jälkeen. Kai.

Tällainen tuntuma minullakin on asiaan. Vaihtelevasta linjasta saa toki esittää esimerkkejä jos sellaista havaitsee ja se kaihertaa kuitenkin huomioiden sen, että eri keskustelualueille on toivottu erilaista linjaa ja siitä on myös niiden alla ilmoitettu.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mosselle ja jps:lle, onko sinne astiapuolelle pakko kirjoittaa varsinkin tämän tuoreimman sääntölinjauksen jälkeen?
Kyseisen linjauksen jälkeen en ole kirjoittanut kuin tähän toikkiin, muuaalla tullee bannia.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Sillä ei ollut mitään tekemistä virheiden korjauksen kanssa. Minä nostin kommenttisi esille (ja ehdotin muistaakseni varoitusta) tuosta keskusteltaessa, koska Mossen maata kiertävälle radalle lähettänyt oletko ruotsalainen -heitto on sekin henkilöön menevää ja sikäli asiakeskustelun puolella tarpeetonta.
Lainan ylös sanominen ei tarkoitata yhtään mitään, vaan on sanasta sanaan käännös ruotsinkielestä, sikäli täysin aiheellinen oletus. Se, että joku kimpoaa radalle sen takia on kummallista.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Ai.... Minä olla tyhmä ihminen. Juu olisihan tuo pitänyt tajuta.

WebSlave

Trackman
Jep, signature on sopiva paikka oman sivuston mainostamiselle. Ihan vain jottei vastaus jää ei-moderaattorien varaan, kun kuitenkin moderaattorien olisi tarkoitus vastailla.

Muutama aloituksessa mainittu "turha sälä" poistettu samalla.

Knoukka

Well-known member
Väärin. Kiinni tarkoituksesta, ei muodosta.
Tarkoitus on hemmetin epämääräinen asia selvitettäväksi. Varsinkin kun tarkoituksella on helppo kirjoittaa kaksimerkityksisiä postauksia ja piiloutua sen sallitun taakse. Pitää seurata myös yleisön reaktiota ja tietysti kirjoitusten kaikkia mahdollisia merkityksiä.

oldez

Well-known member
Tänne vois tehdä sellaisen parannusehdotus-toikin. Menis Antillekin selkeämmin tiedoks eikä hukkuis tänne valitusten, itkujen ja bannipyyntöjen sekaan.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.