Kommentteja ylläpidolle ja moderaattoreille, plus muu ylläpidon tointen jatkopuinti

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Tämä on ehkäpä tyhmä kysymys, mutta mitä on trollaaminen? Onko jossain arvonimet?
Tuolta voit sitten varmaan kattella vähän noita muitakin aika monta kertaa esiintyviä insider-juttuja. Saattaa selventää niitä, tai sitten tehdä niistä vielä entistäkin sekavampia.

Arvonimistä: jossain postausmäärässä näyttäisi "Registered User" muuttuvan "Senior Memberiksi". Mutta koska ne on muokattavissa, niin ei niillä mitään käytännön merkitystä ole. Eli ei ole arvonimiä.
Se muuten muuttuu Registered Userista Senior Memberiksi kun vippiytyy.
 

Loko

Ajatusrikollinen
Liittynyt
27.5.2011
Viestit
1325
Sijainti
Tampere
Mikähän on vikana, kun uudet viestit -toiminto ei pelaa yhtään niin kuin kuvittelisi. Kun tulee foorumille, uusia viestejä on ketjuissa vaikka kuinka. Sitten kun klikkaa jonkin puun auki, lukee ja palaa aihelistaan niin koko foorumi onkin muka luettu eikä uusista viesteistä ole enää mitään tietoa.
15 minuutin aikaraja. Sen jälkeen laskuri nollautuu, jos ei ole aktiivisesti klikkailtu linkkejä.
Olisikohan tätä ominaisuutta mahdollista puntaroida uusiksi? Minun forumin käyttötapoihini tuollainen ei sovi ollenkaan. Vartissa ehtii just klikata forumin auki ja sitten kaikki onkin jo muka luetut. Olisiko mahdollista saada muutettua tuo esim. 15 päiväksi? :-(
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Moderaattorit tai ylläpito huomio!

Tässä olisi varoitus/bannit väliaikaisesti idea.

Saisiko Siggeboy varoituksen tai väliaikaisen porttikiellon, koska kokoajan kopio viestejäni ja väittää niitä omakseni. Minun mittani paloi jo.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Moderaattorit tai ylläpito huomio!

Tässä olisi varoitus/bannit väliaikaisesti idea.

Saisiko Siggeboy varoituksen tai väliaikaisen porttikiellon, koska kokoajan kopio viestejäni ja väittää niitä omakseni. Minun mittani paloi jo.
Vapaassa (Vapaa keskustelu-alue) tämä on sallittua, hyväksyttyä, suositeltavaa ja vittumaista. Turha polttaa päreitä vaan vastata samalla mitalla seuraavassa keskustelussa :)

edit. Toi siggeboy on hyvä alku :)
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Olisiko mahdollista saada kaikille modeille yhteinen arvonimi, että tunnistaisi, kuka on mode, koska minä en juuri nyt tunnista?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Olisiko mahdollista saada kaikille modeille yhteinen arvonimi, että tunnistaisi, kuka on mode, koska minä en juuri nyt tunnista?
Tuollahan minä ne ylempänä luettelin, käy lunttaamassa täältä jos et muista.

Modet ovat tavallisia kirjoittajia siinä kuin muutkin, mutta heillä vain on lisävaltuudet puuttua asioihin jos katsovat tarpeelliseksi. Keskustellessa ei ole välttämätöntä tietää kuka on mode ja kuka ei.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ihmettelen ettei Oldezin ay-johtajien tappamiskannatukset aiheuta mitään toimia ylläpidon osalta. Luulisin moisen olevan ihan rikollistakin?

Vai onko tämä joku Breivikin kannatusforumi?
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
pahoitteluni.
 
Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ihmettelen ettei Oldezin ay-johtajien tappamiskannatukset aiheuta mitään toimia ylläpidon osalta. Luulisin moisen olevan ihan rikollistakin?

Vai onko tämä joku Breivikin kannatusforumi?
Kun nyt Breivikin mainitsit, niin itse kirjoitit hänestä "Itsellä tuli mieleen että olis kannattanut laittaa joku kiikaritähtäinkiväärillä helikopterin kyytiin ja poistaa herra ABB pelistä." Etpä silloin itkenyt tappamiskannatuksesta.

Ei tietääkseni ole rikollista. Rikokseen kehoittaminen (tai houkuttelu) on, pelkkä kommentointi ei.

Oldez: Tämä ketju ei ole Vapaalla.
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kun nyt Breivikin mainitsit, niin itse kirjoitit hänestä "Itsellä tuli mieleen että olis kannattanut laittaa joku kiikaritähtäinkiväärillä helikopterin kyytiin ja poistaa herra ABB pelistä." Etpä silloin itkenyt tappamiskannatuksesta.

Ei tietääkseni ole rikollista. Rikokseen kehoittaminen (tai houkuttelu) on, pelkkä kommentointi ei.

Oldez: Tämä ketju ei ole Vapaalla.
Lähinnä spekuloin poliisin mahdollisia toimia, jottei uhriluku olisi noussut. Uskon että poliisi olisi näin tehnytkin, jos kopterikyytiä olisi ollut tarjolla.

Eli Webbiksen linjauksen mukaan kommentti: Kokoomuslaiset voisi tappaa, on sääntöjen mukaista ja laillista?

Toivon vastausta, sillä tietää sitten tämänkin Forumin linjan ja mitä saa kirjoittaa.

Sinänsä huvittavaa, että Oldez hommasi mulle bannin siitä, kun KYSYIN onko jps alkoholisti. En väittänyt vaan kysyin, kuten jps olenko ruotsinkielinen.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Lähinnä spekuloin poliisin mahdollisia toimia, jottei uhriluku olisi noussut. Uskon että poliisi olisi näin tehnytkin, jos kopterikyytiä olisi ollut tarjolla.

Eli Webbiksen linjauksen mukaan kommentti: Kokoomuslaiset voisi tappaa, on sääntöjen mukaista ja laillista?
Jos asia olisi minun päätettävissäni, täällä olisi paljon tiukemmat säännöt. Mutta kommentoin vallitsevan linjan pohjalta, ei moisista ole Vapaalla ennenkään sanktioita tullut, ellei ne ole kohdistettu toisiin forumisteihin. Mutta muut modet saavat päättää mitä tehdään, itsehän en Vapaan linjauksiin halua puuttua.
Sinänsä huvittavaa, että Oldez hommasi mulle bannin siitä, kun KYSYIN onko jps alkoholisti. En väittänyt vaan kysyin, kuten jps olenko ruotsinkielinen.
Sinun jäähysi tuli kirjoittelusta asiapuolella (ja ymmärtääkseni siellä tiukennettiin ehdotukseni mukaisesti henkilökohtaisuuksiin menoihin suhtautuimista). Et kai tosissasi toivo yhtä tiukkaa linjaa Vapaalle?
 

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
Ei ole ekan postin uhkailut turhista viesteistä toimineet. Tässä ketjussa on aivan liikaa kaikenlaista tänne kuulumatonta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jos asia olisi minun päätettävissäni, täällä olisi paljon tiukemmat säännöt. Mutta kommentoin vallitsevan linjan pohjalta, ei moisista ole Vapaalla ennenkään sanktioita tullut, ellei ne ole kohdistettu toisiin forumisteihin. Mutta muut modet saavat päättää mitä tehdään, itsehän en Vapaan linjauksiin halua puuttua.

Sinun jäähysi tuli kirjoittelusta asiapuolella (ja ymmärtääkseni siellä tiukennettiin ehdotukseni mukaisesti henkilökohtaisuuksiin menoihin suhtautuimista). Et kai tosissasi toivo yhtä tiukkaa linjaa Vapaalle?
Mun sanktio tuli kysymyksestä, ei kommentista, että näkisi hyvänä asiana, jos jotkut tapettaisiin. Onhan siinä nyt jumalavita iso ero, oli se sitten asia tai vapaalla puolella. Et sä voi rajata toivomusta neekereidenkään kuolemasta joltakin forumin osalta pois, ja sallia jossakin toisessa osiossa.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mun sanktio tuli kysymyksestä, ei kommentista, että näkisi hyvänä asiana, jos jotkut tapettaisiin. Onhan siinä nyt jumalavita iso ero, oli se sitten asia tai vapaalla puolella. Et sä voi rajata toivomusta neekereidenkään kuolemasta joltakin forumin osalta pois, ja sallia jossakin toisessa osiossa.
Tottakai voin, mutta toivoisin kyllä ettei sitä sallittaisi missään, kuten ei muitakaan tappamistoiveita (Oldezin viestin tulkitsin kyllä mustaksi huumoriksi, en vihapuheeksi). Muuten täällä kyllä on erilaiset linjat moottoriurheilupuolella kuin Vapaalla ja Vapaalla eli linja kuin Yleisessä lätkäkeskustelussa.

En tiedä jäähysi yksityiskohtia, mutta jos joku mode on tulkinnut kysymyksesi henkilökohtaisuuksiin menoksi, niin sitten on. Ja kirjoitustyylisi tuntien luultavasti tulkitsisin minäkin. Voi sitä henkilökohtaisuuksiin mennä kysymysmuodossakin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eipä tullut yllätyksenä sun tulkintasi. Näinhän tämä homma toimii. Tai siis ei toimi.

Rasismi ja vihapuhe on kirjoittajan nikistä kiinni, ei sisällöstä.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Eipä tullut yllätyksenä sun tulkintasi. Näinhän tämä homma toimii. Tai siis ei toimi.

Rasismi ja vihapuhe on kirjoittajan nikistä kiinni, ei sisällöstä.
Väärin. Kiinni tarkoituksesta, ei muodosta.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös