Kommentteja ylläpidolle ja moderaattoreille, plus muu ylläpidon tointen jatkopuinti

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Kannatan molempia.
Joo. En itsekään ole täysin tuota vastaan. Vähän kyllä epäilen toteutusta.

Toisin sanoen noi modelle bannia pollit yms. ovat aika turhia. Asian nostaminen esiin (toikkien nimeämiset jakotilanteessa) ja toiveet siitä miten tulisi menetellä oli ihan oikein nostaa esille...enkä sen takia oikein sulata tuota jatkuvaa suunsoittoa jps:lle ja joukahaiselle.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Ihan jees idea. Varsinkin siitä näkökulmasta, että offtopic-keskustelun siirtäminen omaksi ketjukseen yleensä tappaa sen alkuperäisen keskustelun ja johtaa aivan uuteen keskusteluun siitä, miten perseestä modet ovat.
 

IsoAhven

Well-known member
Liittynyt
16.3.2012
Viestit
2700
Oi Suuri Guru.



Olen sitä mieltä, että jätettäisiin ne viestit näkyviin jos eivät ole ns. lain vastaisia tai tunnisteta niistä kohteen henkilöllisyyttä tms.

ja annetaan niitä banneja sitten jos tarpeellista. Voi muutkin halutessaan arvioida mitä on tapahtunut ja

tuliko bannit oikeutetusti (ei tarvii tehdä asiasta pollia). :)

Sensurointi... ei vaan tunnu oikealta tavalta toimia avoimella forumilla..
Palailen nyt takas tänne henkilökohtaisen f1-foorumin bannauksen jälkeen. En ymmärrä miksi Mickey mua vastaan oli eikä kukaan mukaan tiedä, ku viestit on poistettu. Ite kyrpiinnyin, ku tmoi olisi ansainnut mojovat sanktiot turhasta trollailustaan, mut mode vaa päätti poistaa kaikki viestit. Mistä kaikki lähti, oli mun viesti, joka oli useammankin mielestä ihan täysin aiheellinen viesti/kysymys. Paitsi tmoin ja Mickeyn mielestä. Mut mitäpä näistä ku mode päätti heittää kaiken bittiavaruuteen ja tmoi jatkanee trollailuaan ku jotain viestittelen. Katsellaan..

tänäänkin osui eräs topikki silmään, johon modet ei olleet tehneet mitään, olikoha tallipaikkakeskustelu f1-alueella. Iha "hitokseen" offtopikkia viestitolkulla ja webslaveki sen jälkee osallistunu (tosin ihan täysin aiheeseen liittyvästi ja vei keskustelun takas urilleen) keskusteluun.

Modelinja näyttänee olevan yhtä loogisen epälooginen kuin f1-kisojen tuomaristoilla :D joskus annetaan banaania, joskus poistellaan ja joskus annetaan paskan olla vaa. En ymmärrä miten tmoi:n tapainen henkilö saa trollailla paskaa kokoajan, harvoin mitään muuta kuin provoilua ja vittuilua.

Toki nyt on offsiissoni ja tälleen, mut asiapuolella sais mun puolesta tarttua modekapulaan herkemmin. Punaista tekstiä sais näkyä useammin. Kyllä te modet yleensä paikalla olette kuitenkin. Viestien poistaminen kertoo vain siitä, että modet ei oo tehneet hommaansa. Hemmetti, homma toimii hitosti paremmin(ennenkaikkea loogisesti) mm. murossaki, jossa kuite on keskustelumäärät iha eri luokkaa.

Toki kiitokset ylipäätään mitä teette. Sori negatiivinen sävy tässä viestissä, mut iha neutraalilla mielellä täällä ollaan :)

edit: ja ainiin, ei ehkä tänne kuulu, mut nuo sigut vois yhtenäistää. Ei värejä , ei eri kokoja eikä eri fontteja. sama huomaamaton teksti kaikille. Ei mitään henkilökohtaista P1 Rai, mut ärsyttävän huomionkipeä tuo sigu :) ...
 
Viimeksi muokattu:

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Ei se poistaja ollut mode, vaan admin. Ja ne viestit luettuani olen sitä mieltä, että ihan oikein meni.
 

IsoAhven

Well-known member
Liittynyt
16.3.2012
Viestit
2700
Ei se poistaja ollut mode, vaan admin. Ja ne viestit luettuani olen sitä mieltä, että ihan oikein meni.
Ok..Paitsi, että jos luet tarkasti uudelleen (jos pystyt), nii ymmärrät että kaiken takana oli yksi ja ainut nimimerkki. Mut joo, ens kerralla jätän ko. trollin vain nälkiintyyn. Itse toki kans lopulta sorruin ala-arvoiseen tekstiin ja oisin kans ansainnut jonkin sortin rankkua.
 

IsoAhven

Well-known member
Liittynyt
16.3.2012
Viestit
2700
Näkisin, että se ei ollut trollaamista.
huhuh... Vaikka useampi muu keskustelija kerkes oleen eri mieltä ja koko offtopichärdelli lähti siitä yhdestä tyhjänpäiväisestä viestistä, joka oli suunnattu täysin ja pelkästään mua kohtaan? Pidä tunkkis. iha sama. Asia on kuite mun puolesta käsitelty. Modelinja on siltiki perseestä. Tai siis linjattomuus(?).
 

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
Ihan hyvä tuo tapaus Jellynek. Jokaisessa viestissä vähintään yksi linkki. :nope:
 

Hakseli90

Kohti uusia pettymyksiä
Liittynyt
29.12.2010
Viestit
317
Sijainti
Turku
Moderaattorit (bannaus ilm. ketju) sanoi:
Moderaattorit olivat sen verta yksimielisiä asian suhteen, että hahmolta Jellinek poistettiin kirjoitusoikeudet. Huomautusta ja varoitusta ja jäähyä jaettu monesti, mutta ei sitä sisältöä ole viesteihin löytynyt.
:ahem::thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mikä se moderaattoreiden kanta oli siihen, että formuloiden asiapuolella on pelkkä linkki hauskaan kuvaan ja :D -hymiö?

Ja vitut se edes ollut hauska vaan Lotus haarukoimassa Laarenia.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Tietääkseni ( ainakin mun piti ) laittaa nsfw tagi mun linkkaamaan alapäähassuttelukuvaan, unohdinko laittaa, vai onko sellaiset kokonaan kiellettyjä tagilla tai ilman ?
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Tietääkseni ( ainakin mun piti ) laittaa nsfw tagi mun linkkaamaan alapäähassuttelukuvaan, unohdinko laittaa, vai onko sellaiset kokonaan kiellettyjä tagilla tai ilman ?
Pippeli, vagina ja muut K-18 -aineiston kuvatukset ovat yksiselitteisen kiellettyjä.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Onko täälläkin känni joku lieventävä asiahaara, kun tmoi sai vain päivän jäähyn? Ei ollut meinaan eka banni hänellä ja itse olette sanoneet, että jäähyt nousee.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös