Jabsu
Hirvimettällä
Niinhän niissä mainitaan. Järjen käytön kieltoa vapaan säännöissä ei ole.Vapaalla on eri säännöt, kuten säännöissä mainitaan.
Niinhän niissä mainitaan. Järjen käytön kieltoa vapaan säännöissä ei ole.Vapaalla on eri säännöt, kuten säännöissä mainitaan.
Joo toi kielto on forumin rekisteröitymislomakkeessa.Niinhän niissä mainitaan. Järjen käytön kieltoa vapaan säännöissä ei ole.
Noi alla olevat esimerkit hillitystä kommunikoinnista on siis ihan promillettomuuden generoimia?Pitääkin vetää kännit tänään ja hankkia itselle kakkosnicki jolla voi sitten kiertää bannia. Nämähän asiat ovat ok.
Niin pieni läppäsy perseelle kun on kaveri niinkö? Vittu samaa paskaa tapahtunut vuosien ajan. Vkoloppuisin hirveet kännit ja sitten huutokilpailu nomin kanssa.
Kakkosnickin käyttö ok? Ja toi ei vastaus ei nyt oiken uppoa. Vähemmästkin pistetty pidemmälle jäähylle, joten alhainen rangaistus johtuu siis alkoholista. Ja kyllä, mua edelleen risoo hajun ikibanni ja miten tmoi pääsi kuin koira veräjästä siinä keississä, joten mies on jatkanut sen jälkeen kuin olisi koskematon.
Jep jep. Salaliittoteorioiden kehittely tai niistä avautuminen lauantain ja sunnuntain välisenä yönä (kun moderaattoreista ei välttämättä kovin moni ole paikalla, mutta yksi heistä kuitenkin pistänyt ensitoimenpiteenä alkolukon "selänpesuringin kaverilleen") on varmaankin paras tapa saada vietyä läpi omasta mielestä tarpeellisia sanktiointeja? Että kun nyt olet viestinyt "Vittu saatana paskaa, selänpesurinki, juoppo, kaveria, ja ku vittu toi ni mää sit kanssa" -juttua, niin mitäs luulet että kun/jos Tmoille tässä tulee mahdollisesti lisää huilia, niin oliko tuo viestintäsi asiaa edistävä seikka?Eli voi perseillä ja haukkua muita miten tahtoo jos on kännissä? Ok. Tuntuu vain toi juoppo pääsevän kovin vähällä joka vitun kerta ja jostain ihme syystä toinen osapuoli joutuu myös bannatuksi usein, jotkut jopa ikuisesti.
Ei saisi, eikä pidä, olla edistävä eikä myöskään haittaava....niin oliko tuo viestintäsi asiaa edistävä seikka?
Tuo on vielä huonompi puolustus kuin humalatila.Mitäs nyt tohon sanoisi. Mopo lähtee välillä käsistä.
Mitä sääntöjä olen rikkonut?Tuo on vielä huonompi puolustus kuin humalatila.
Mitäs nyt tohon sanoisi. Mopo lähtee välillä käsistä. Juu ja ihan selvinpäin olen ollut jo pari viikkoa.
No tässä tapauksessa ei ole kumpaakaan, mutta jos asiansa esittää ihan vaan silleen neutraalihkosti toteamalla, niin sillä saattaa olla jotain vaikutustakin. Kyselee vaikka ihan vaan: "Eiks noi ole isomman huilin kuin pelkän alkolukon arvoisia viestejä?" tms. Nyt sen sijaan taidetaan olla tilanteessa, että kun ns. tasapuolisuutta on kovasti vaadittu, niin pitää miettiä rangaistaanko useampiakin mopedilla keulineita :doubtful: .Ei saisi, eikä pidä, olla edistävä eikä myöskään haittaava.
Jos modejen mielestä noi toxicityn viestittelyt on menneet jonkun rajan yli, olisi se käsiteltävä ihan omana asianaan.
Eiks toi ole aikalailla samaa kamaa kuin Tmoilla? Lievempänä vaan. Sanotaan nyt vaikka noin 1/3 vahvuuksista Tmoita. Niin jos nyt Tmoille tulee x päivää liusähuilia alkolukon päälle, niin sulle sitten x/3 päivää? Jos siis halutaan että ollaan tasapuolisia eikä anneta hahmojen historian sun muun vastaavan täyhkän vaikuttaa hommaan. Silleen niinku "sä oot yhtä hyvä kuin sun viimeisimmät viestis" -pohjalta?Mitä sääntöjä olen rikkonut?
Ainakin juopoksi haukkuminen on sellainen henkilökohtaisuus, joka ei F1-asiapuolella menisi läpi, eikä kyllä pitäisi mennä Ylläpitopuolellakaan.Mitä sääntöjä olen rikkonut?
Kuten ketkä?Miksi ihmeessä porukat puolustelee tmoita?
Mielummin mä tmoita puolustelen kun helvetin rumaa Ferraria!:frank:Miksi ihmeessä porukat puolustelee tmoita? Jos sitä kännissä örveltää, niin oma ongelma se on.
Kyllä tuo on aika helposti havaittavissa esim. edellisellä sivulla.Kuten ketkä?
Mulla on edellisellä sivulla ketjun viestit 1601-1650.Kyllä tuo on aika helposti havaittavissa esim. edellisellä sivulla.