Kommentteja ylläpidolle ja moderaattoreille, plus muu ylläpidon tointen jatkopuinti

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Alkolukko on muusta rangaistuskäytännöstä erillinen metodi ja aina päivän mittainen.
Eli voi perseillä ja haukkua muita miten tahtoo jos on kännissä? Ok. Tuntuu vain toi juoppo pääsevän kovin vähällä joka vitun kerta ja jostain ihme syystä toinen osapuoli joutuu myös bannatuksi usein, jotkut jopa ikuisesti.
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Eli voi perseillä ja haukkua muita miten tahtoo jos on kännissä? Ok. Tuntuu vain toi juoppo pääsevän kovin vähällä joka vitun kerta ja jostain ihme syystä toinen osapuoli joutuu myös bannatuksi usein, jotkut jopa ikuisesti.
Sehän on selvää ettei täällä ole kaikille samat säännöt. Ei siihen kait valituksetkaan auta. Pidempiaikaisemmilla jampoilla on lähes koskemattomuus ja mitä enemmän tyhjää jauhaa sitä parempi. Ei vaan kande itse hankkiutua heidän kanssa pidempään jutusteluun, antaaa vain olla.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Eli voi perseillä ja haukkua muita miten tahtoo jos on kännissä? Ok. Tuntuu vain toi juoppo pääsevän kovin vähällä joka vitun kerta ja jostain ihme syystä toinen osapuoli joutuu myös bannatuksi usein, jotkut jopa ikuisesti.
Nope.

Alkolukkoa käytetään tilanteissa X tilanteen rauhoittamiseksi. Normaali rangaistusasteikko on Y.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Nope.

Alkolukkoa käytetään tilanteissa X tilanteen rauhoittamiseksi. M
Normaali rangaistusasteikko on Y.
Kakkosnickin käyttö ok? Ja toi ei vastaus ei nyt oiken uppoa. Vähemmästkin pistetty pidemmälle jäähylle, joten alhainen rangaistus johtuu siis alkoholista. Ja kyllä, mua edelleen risoo hajun ikibanni ja miten tmoi pääsi kuin koira veräjästä siinä keississä, joten mies on jatkanut sen jälkeen kuin olisi koskematon.
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mun mielestä alkolukko, eli päivän banni on ihan jees.
Pikkukiukulle/tyhmätuhmahassutelulle pikkusanktio. Pikkusen meeppä pois hetkeksi. Olen kokenut itsekin.
Tuen päätöstä.
Varsinkin jos kyseessä on hahmo joka ei selkeästi ole trolli tms. tyhmiö. tmoi ei ole.

Noin muuten vihaan modeja.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Niin pieni läppäsy perseelle kun on kaveri niinkö? Vittu samaa paskaa tapahtunut vuosien ajan. Vkoloppuisin hirveet kännit ja sitten huutokilpailu nomin kanssa.
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Miksi sama hahmo on jatkuvasti tukkanuottasilla jonku kanssa ja aina vastapuoli on jäähyllä. Ja joka kerta asiat menee täysin lapsettomuuksiin. Ei vaan voi olla mahdollista, että se sama tyyppi voi olla jokaisella kerralla syytön.
 

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
Onko täälläkin känni joku lieventävä asiahaara, kun tmoi sai vain päivän jäähyn? Ei ollut meinaan eka banni hänellä ja itse olette sanoneet, että jäähyt nousee.
Komp. Ei tuossa SuperHeikki mitään kummempaa tehnyt. Tmoi se taitaa yleensä olla se joka saa sen paskamyrskyn aikaiseksi.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Miksi sama hahmo on jatkuvasti tukkanuottasilla jonku kanssa ja aina vastapuoli on jäähyllä. Ja joka kerta asiat menee täysin lapsettomuuksiin. Ei vaan voi olla mahdollista, että se sama tyyppi voi olla jokaisella kerralla syytön.
No enpä nyt sanoisi aina....harvemmin täällä banneja itseasiassa ollaan jaettu keskinäisistä suunsoitoista. Tukkanuottasille voi kyllä joutua ihan syyttä suottakin. Jonkinlaisia rajoja on hyvä noudattaa, mutta kaikilta se ei onnistu. Useimmiten. Tuskinpa itsekään ihan kaikkea sulattaisit mitä joiltakin tyypeiltä tulee muutaman viestin jälkeen.

Ja lapsellista...täsmälleen samaa mieltä, mutta minkäs teet....

Ja joo olisi parempi kertoa suoremmin mitä oikein ajat takaa. Huutoäänestyksillä nämä jutut yleensäkin ratkaistaan. ;)
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
No enpä nyt sanoisi aina....harvemmin täällä banneja itseasiassa ollaan jaettu keskinäisistä suunsoitoista. Tukkanuottasille voi kyllä joutua ihan syyttä suottakin. Jonkinlaisia rajoja on hyvä noudattaa, mutta kaikilta se ei onnistu. Useimmiten. Tuskinpa itsekään ihan kaikkea sulattaisit mitä joiltakin tyypeiltä tulee muutaman viestin jälkeen.

Ja lapsellista...täsmälleen samaa mieltä, mutta minkäs teet....

Ja joo olisi parempi kertoa suoremmin mitä oikein ajat takaa. Huutoäänestyksillä nämä jutut yleensäkin ratkaistaan. ;)

Toi " joka kerta" on multa kyllä kärjistetty. Sellainen minulla on taka-ajatuksena, että sellaiset hahmot itse tunnistaisi tuosta itsensä ja sitä kautta hahmottaisi missä mättää ja myös modeille sama.
 
Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24213
Sijainti
lappeen Ranta
Komp. Ei tuossa SuperHeikki mitään kummempaa tehnyt. Tmoi se taitaa yleensä olla se joka saa sen paskamyrskyn aikaiseksi.
Saattaa olla, etttä Tmoi on vahvasti mukana synnyttämässä paskamyrskyä, mutta haju tulee sitten muualta.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Sellainen on taka-ajatuksena, että sellaiset hahmot itse tunnistaisi tuosta itsensä ja sitä kautta hamottaisi missä mättää.
No mä ainakin tunnistin itseni. :D Ja ehkä noita...tai siis meitä...on useampiakin, vaikka kaikki ei tunnustaisikaan. Ihan kaikkea kakkaa en kuitenkaan siedä. Vielä kun tulee jatkuvasti ja tietyiltä tyypeiltä.

Joiltakin lähtee mopo keulimaan vähän liiankin pienestä ja tmoi on kännimoodissaan pahimmasta päästä solvaajia. Sinänsä pieni rauhoittelu on ihan paikallaan.

Olen Toxicityn kanssa samaa mieltä, että Haju joutui tuosta aikanaan kärsimään ns. enämpi. Hajuhan oli tosin jo ennen ko. tapausta (ehkä vähän aiheestakin) modejen silmätikkuna.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Pitääkin vetää kännit tänään ja hankkia itselle kakkosnicki jolla voi sitten kiertää bannia. Nämähän asiat ovat ok.
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Pitääkin vetää kännit tänään ja hankkia itselle kakkosnicki jolla voi sitten kiertää bannia. Nämähän asiat ovat ok.
Numero "17688771" sai viikon jäähyn F1 -kuskien lempinimikokelmasta ja kertoisen tulleen glögin voimalla. Kun taas vapaalla puolella solvataan kanssaforumisteja saadaan siitä vain alkolukkoa tai mahdollisesti ei mitään rankkua. Herää kysymys, että kumpi tilanne noista on todellisuudessa pahempi. Vapaan puolen jatkuvalla vittuilulla on paljon negatiivisemmat vaikutukset tähän forumiin kuin satunnaisella kuskien nimittelyllä.
 
Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Vapaalla on eri säännöt, kuten säännöissä mainitaan.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös