Varmaan voi olla, että vaihtoehtoja on kaksi, kyse onkin millä hinnalla. Nyt pitää muistaa, että siellä on duunia hakemassa Fisi ja Half kanssa, kumpikin näistä on voittanut kisoja vaikkakin ehkä viimeaikaiset suoritukset ei antanut aihetta säilyttää tallipaikkaa. Kakkoskuskinkin mesta kelpaa näille herroille ihan hyvin. Ja pankkitilikin ja sponssikuviot on vähän toisella mallilla kuin suht tuntemattomalla Kovalaisella, joten tarvittaessa näiden herrojen ympärille pystytään kasaamaan parempi paketti esim Mäcille, kun ajatellaan että siellä pitäis vähän löytää fyrkkaa sakkorahojen tilalle.. Valmistajien pisteitä nämä herrat pystynevät naputtelemaan lähes yhtä hyvin kuin Heikkikin, jonka pitäisi siis alistua kakkoskuskin rooliin. Luulenpa että Mäcillä haetaan sellaista kaveria, joka ajaa tallille eikä omalle uralleen. Faktahan on, että vaikka Mäcillä olisi täysin ylivoimainen auto ensikaudella, tallin pitäisi pystyä luottamaan siihen että Hessu ajaisi sijasta kaksi.
Ongelma ei ole se, etteikö Heikki olisi hyvä, mutta fakta näyttäsi siis olevan, että Hessu ei ollut tarpeeksi hyvä, että Flaavio ois sanonut Piquetille fuck off. Miten siis joku muu talli olisi valmis arvostamaan Heikin niin korkealle, että maksaisi palkkaa kolmelle kisakuskille tai hirveät sopimussakot? Toivotaan toki, että Heikin odotusarvo olisi sillä tasolla että näin kävisi mutta siis faktat ei tätä tue kun kasvattajaseurakin tekee tällaiset temput vakuutteluista huolimatta.
Olen edelleen sitä mieltä, että Kovalaisen olisi kannattanut vaihtaa manageria siinä vaiheessa kun Alonso lähti Mäciltä. Nyt tais käydä niin, että jäi vähän pää vetävän käteen. Ja se, joka saisi vetää käteen ei ihan ollut jäävi käymään näitä neuvotteluja Kovalaisen puolesta. Sitäpaitsi missä helvetin välissä se on voinut vakavasti käydä mitään neuvotteluja kun on pitänyt juosta kasaan 30 milliä Alonsoa varten? Vai onko siellä joku Flaavion lanko hoitanut näitä Kovalaisen asioita, siltä ainakin vaikuttaisi tuloksista päätellen.