Kirjaimellisesti. :alppu:mustakaari sanoi:Näin siinä uhkaa käydä. Kovalaiselta helvetin tyhmä liike pelata upporikasta tai rutikäyhää tallipaikan kanssa. Kyllä parhaat paikat jaetaan ihan muulloin kuin marraskuussa. Montaa hyvää paikkaa ei enää ole ja kun kyse on kuitenkin markkinavoimista jotka vetää ja puree, ei tuolla pellavapäällä ole paskankaan vertaa mainosarvoa verrattuna johonkin ison maan kuskiin, vaikka taidoissa sen voittaisikin. Kun on kakkospaikoista kyse, ei taidolla ole aina niin suurta merkitystä. Tai toki on, mutta tässä tapauksessa ei tasaisia näyttöjä ole, päinvastoin.
Vähän sama tilanne on nyt Alonsolla. Rellu on oikeasti ainoa järkevä mahdollisuus taistella minkään valtakunnan sijoituksista (jos sekään) ja siellä on nyt vaan tarjolla 3 vuoden sopparia (iltis), jotta saadaan rellullekin jatkuvuutta.
Sanoisin että Heikille jäänee vaan musta pekka käteen...
Eli 9,5 kisaa? :alppu:V12 sanoi:Ei olis tarvinnut ajaa kuin puolet kisoista ja yksi päälle :thumbup:.
Ai kun oikein nannaa tekee miten koville se ottaa... :ahem:Juzo sanoi:Eli toisin sanoen Hamilton olisi voittanut mestaruuden ilman tuota vaihteistovikaa. Tietysti McLarenin luotettavuus oli parempi kuin Ferrarilla, mutta Ferrarin auto kuitenkin oli selvästi nopeampi.
Tuo Kovalaisen 2005 GP2 loppukausi ja 2007 F1 avauskisa vain tekivät jotenkin lähtemättömän vaikutelman. Mieshän on sympaattinen ja OK sinänsä.JML82 sanoi:Eipä Kovalainen hirveästi spinnaillut loppukaudesta! Kovalainen on luotettavan ja nopean miehen maineessa... Senkin totesivat mm. McLarenin johtomiehet.
Supliikillako Kovalainen tänä vuonna sitten pärjäsi?Wagner sanoi:Mutta ensi kaudellahan tuo nähdään. Supliikilla ei enää pärjätä. Tulokset puhuvat.
Olen kyllä samaa mieltä. Heikillä on nopeuden puolesta kaikki mahdollisuudet laittaa Hamoltonia neppariin.Calvin sanoi:Kovalainen tulee vielä yllättämään monet. Mukaanlukien Hamiltonin ja erityisesti hänen isänsä.
Kyllä. Miesten pre-F1 -urat ovat olleet sangen samankaltaiset (poislukien Lewisin aikaisempi siirtyminen formulaluokkiin):Hevimies sanoi:Olen kyllä samaa mieltä. Heikillä on nopeuden puolesta kaikki mahdollisuudet laittaa Hamoltonia neppariin.
tuli selväks :tongue:Jspeed sanoi:Muistaako joku mitä isä/poika Rosberg kertoi Kovalaisen gp2 vuonna? Itse muistan niin et pitivät Heikkiä hyvänä kuljettana mut jos jossain on vikaa niin selittelyt alkavat. Tuskin yhtä kova selittään kuin Alonso ja hyväksyy tasavertaisen kohtelun. Se on toinen asia jos ei pärjää Hamiltonille mielestään hyvillä suorituksilla. Tän paremmin en nyt osaa selittää, toivottavasti asian ydin tuli selväksi.
Itsekin olen tällä hetkellä hieman näillä linjoilla, varsinkin jos se uutinen Hamiltonin 2012 asti jatkuva huippusopparista pitää paikkansa. Mutta siis Lewis=Häkä ja Heikki=DC -määrittelyhän siis vain kuvaa McLarenin (Ronin) suhtautumiseroa kuskeihin, ei niinkään kuskien suoranaisia kykyjä. On myös syytä muistaa, että Lewisille on jo vuosikausia rakennettu McLaren-uraa, kun taas Heikki tuli täysin puskista talliin, koska oli paras sillä hetkellä saatavissa ollut kuljettaja. Tässä asiassa Heikin alkuasetelma eroaa merkittävästi Mikan, Kimin, Montoyan, Alonson, ja Lewisin asetelmista. Heidät kaikkihan McLaren käsinpoimi markkinoilta omina lemppareinaan, ts. eivät olleet ostoksilla niukoilla kuskimarkkinoilla "pakon sanelemina". Ainahan voidaan tietysti ajatella, että Mika otettiin McLarenille pakon sanelemana, kun Berger siirtyi Ferrarille ja Sennakin empi ajamisiaan. Ja että Kimi piti ottaa McLarenille pakon sanelemana, kun Mika halusi pitää välivuoden. Ja että Lewis piti ottaa McLarenille pakon sanelemana, kun Kimi siirtyi Ferrarille. Mutta pointti toivottavasti kuitenkin selvisi, että Heikki kuitenkin otettiin ehkä enemmän tai vähemmän "pakkoraossa paremman puutteessa".Ratman sanoi:Uskokaa jo ystävät hyvät,Hamilton on uusi Mika Häkkinen ja Kovalainen on uusi David Coulthard.
Itselle ei jäänyt Kovalaisesta kyllä selittelijän makua suuhun... Itse pidin Mika Saloa kyllä siinä mestarinaJspeed sanoi:Muistaako joku mitä isä/poika Rosberg kertoi Kovalaisen gp2 vuonna? Itse muistan niin et pitivät Heikkiä hyvänä kuljettana mut jos jossain on vikaa niin selittelyt alkavat. Tuskin yhtä kova selittään kuin Alonso ja hyväksyy tasavertaisen kohtelun. Se on toinen asia jos ei pärjää Hamiltonille mielestään hyvillä suorituksilla. Tän paremmin en nyt osaa selittää, toivottavasti asian ydin tuli selväksi.
Samaa mieltä:ahem:JML82 sanoi:Itselle ei jäänyt Kovalaisesta kyllä selittelijän makua suuhun... Itse pidin Mika Saloa kyllä siinä mestarina
Kovalainen vaan puhuu normaalia enemmän suomalaiseksi. Hienoa ulos antia hyvällä käytöksellä !
:thumbfh:Jukka Päätalo hesarin blogissaan sanoi:Daavid ja Goljat 2
Tänään McLarenin uuden auton esittelyssä Stuttgartissa oli merkillinen tunnelma sikäli, että Lewis Hamilton oli kaiken keskipisteenä. Daimlerin pääjohtaja Dieter Zetsche toivoi Hamiltonin tänä vuonna tuovan mestaruuden, tapahtuman juontanut Matt Bishop kääntyi kuljettajista aktiivisesti vain Hamiltonin puoleen. Ja toimittajien kysymykset esitettiin tietenkin pääasiassa Hamiltonille.
Näin maailma muuttuu. Viime vuoden daavidista on tullut tämän vuoden goljat. Siinä on Heikki Kovalaisellekin melkoista haastetta, kun saa uutena kuljettajana kamppailla koko tallin lemmikkiä vastaan.
“Totta kai Hamiltonilla on vahvat kannattajajoukot tallissa, eikä se siitä muutu mihinkään, että käyn näyttämässä siellä naamaani”, Kovalainen sanoi. “Kyllä siihen tarvitaan monta kovaa kierrosaikaa. Mutta tässä vaiheessa minulle riittää se, että meillä molemmilla on täysin samat lähtökohdat.”
Kovalaisen puolesta voi vain toivoa, että mies tekisi hamiltonit.
“Keskityn nyt vain siihen, että olen Melbournessa paremmassa iskussa kuin viime vuonna. Kauden alun on nyt vain onnistuttava”, Kovalainen sanoi.
Trone sanoi::thumbfh:[/QUOTE
Niinpä! Tietenkin tämä oli odotettavissa, mutta silti se kirpaisee. Eipä tuon selvemmin voi ilmaista kuka on tallin ykkönen. Harmittaa Heikin puolesta, kun ei saa varmaan edes lupaa haastaa Hamiltonia. :nope:
Turun sanomissa vielä Dieter Zetschen julistus siitä, kuinka talli tekee Lewisin eteen kaiken mestaruustaistelussa: http://www.turunsanomat.fi/f1/?ts=1,3:2001:0:0,4:34:630:1:2008-01-07;4:35:0:0:0;4:36:0:0:0,104:34:509362,1:0:0:0:0:0: