jps sanoi:
Viime vuonna Kovalaisella oli ilmiselvä ramppikuume Australiassa.
Niin oli, toivottavasti ei toistu tänä vuonna, jotenkin kyllä luulen että se voi tapahtua taas.
Kovalainen on tunnollisen oloinen kaveri, mun mielestä ihan päinvastainen luonne kuin esim. Kimillä. Tunnollisuus ja suurien auktoriteettien "vaistomainen" kunnioittaminen (niinkuin uusi talli, suuri yleisö, sponsorit, tallipäälliköt, paikalla olevat julkkikset ja supermallit) voi tuoda kaverille ylimääräisiä paineita silloin kun olosuhteet on vähänkin epävarmat, ja uudet olosuhteet yleensä ovat sellaisia.
Toivottavasti viime vuotinen oli kuitenkin "vain" sitä "eka f1-kisa"-painetta, eikä mitään sen enempää.
Toisaalta voihan olla että Kimikin on "tunnollinen" kaveri, mutta purkaa painettaan "esittämällä" ettei oo kiinnostunut oikein mistään ( muusta kuin ajamisesta ). En kuitenkaan usko niin vaan luulen ettei Kimi oikeesti välitä mistään. Toisaalta Kimi on jo sillä tasolla ettei tarvi välittää kuka sen mestaruuden voittaa, mikä on taas kunnioitettavan tervettä ajattelua. Jos tallikaveri tai Hamilton on nopeampi niin ei siinä sitten mitään, ne on ansainnut sen. Joskus tuntuu ettei Kimillä oo ollenkaan kunnianhimoa. Mut mistä noista tietää....
Mun mielestä kuitenkin tunnollinen kaveri, ja luonne, tulee oleen pitkässä juoksussa parempi. Kun Heikki saa paketin toimiin niin sitä ei pysäytä mikään!
p.s. ei sitten yhtään vastausta liittyen supermalleihin ja paineisiin....phhhleease :dunno: