Krapulan neliö

Captain Howdy

Well-known member
Albert Oil sanoi:
Aina kun olen nähnyt Captain Howdyn, on mulla ollut seuraavana aamuna kaamea kohmelo! SE ON SIIS KAIKEN PAHAN ALKU JA JUURI eikä mitkään käärmeet.
Puhut paskaa niinkuin aina. En – luojan kiitos – ole koskaan tavannut tätä miestä!!! Ihmekkös tuo, kun on lukittuna Lapin hulluhomolaan.

Archie

Well-known member
Captain Howdy sanoi:
En – luojan kiitos – ole koskaan tavannut tätä miestä!!! Ihmekkös tuo, kun on lukittuna Lapin hulluhomolaan.
Jos et ole tavannut, niin mistä tiedät minne on lukittu? Ette vain olisi samalla osastolla..

Knoukka

Well-known member
Captain Howdy sanoi:
Joo-o. Oma krapulakäyttäymisein:

Termit:
dv = dokausvuorokausi
kv = krapulavuorokausi

1 dv = 2 kv, lievähköt mielialahäiriöt + pahat olot sekä närästys
2 dv = 4 kv, mielialahäiriöt + pahat olot sekä polttava närästys
3 dv = n. 6 kv, vakavat mielialahäiriöt + pahat olot sekä raastava närästys
4 dv = n. 7 kv, lukitus Kilpisjärven laitokseen + pahat olot sekä vatsanpohjan vaihto

4 päivää olen testannut. Siis sellaista tauotonta dokaamista.
Mä testasin kerran yhdistelmän 3dv+1kv+4dv+7kv. Viimeisen krapulaviikon aikana näin osapuilleen puolet Raamatun hahmoista ja muutaman sekasikiön päälle. Osa kävi asumaan ihoni sisään.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

KnowHow sanoi:
Mä testasin kerran yhdistelmän 3dv+1kv+4dv+7kv. Viimeisen krapulaviikon aikana näin osapuilleen puolet Raamatun hahmoista ja muutaman sekasikiön päälle. Osa kävi asumaan ihoni sisään.
Silloon ei varmasti paljoa sua naurattanut. Mulla kyllä nyt hihityttää maan perkeleesti.

Taidan vähentää juomistani enemmän kuin käynnissä olevan projektin päämäärä on.

Toisaalta... Ovat varmaan näkemisen arvoisia tuollaiset näyt ?

Tai kokemisen. En nyt kyllä tällä istumalla lähde koekaniiniksi.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Aikas uskomattoman kuulosia juttuja. Eipä itellä viä onneks iske noi krapulat kovin ryminällä. Järjestään aina kuitenkin jonkunlainen krapula on, mutta se häipyy yleensä ennen iltakuutta. Kahta päivää en ole ikinä ollut krapulassa vaikka nyt juhannuksenakin tuli 3 päivää otettua putkeen. Tosin tollon juhannusksena kyllä eka aamu oli vittumainen kun makasin transiitissa ja päähän sattu ihan vitusti ja sitten kun nousit ylös, niin oksensin jotain sappinesteitä. :yuck:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kun lukio loppui, vedin neljä vuorokautta putkeen. Aamulla aloitin ennenkuin sängystä nousin ylös. Missään vaiheessa ei tullut krapulaa, joskaan kovinkaan voimakkaassa humalassa en ollut missään vaiheessa. Tuona aikana ehti kuitenkin jo huomaamaan elimistön tottuvan alkoholiin. Enää en aio moista testata.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Pari kertaa on ollut semmoinen tappodarra ettei mitään rajaa. Aamulla herätessä ei tehnyt mieli liikkua muuta kuin oksentamaan tyhjästä vatsasta nesteitä. Oksentelu toki loppui päivän edetessä mutta vasta illalla pystyi ajattelemaankaan syömistä, päivällä edes vesi ei mennyt alas.

Normaalisti ei juuri krapulaa tule, siihen tuntuu toki vähän vaikuttavan mitä juo. Viime aikoina olen tullut siihen tulokseen, että viinasta ei tule krapulaa mutta oluesta kylläkin.

E: Niin, ja kaksi vuorokautta olen putkeen juonut, krapula ei juuri eronnut normaalista toisena aamuna.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Fyysinen krapula lähtee puolessa päivässä, vaikka olisi juonut 5edellisiltana putkeen. Henkinen kestää loppupäivän. Seuraavana päivänä olen täysin kunnossa henkisesti, että fyysisesti :ahem:

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Mulla jos kellä luulis olevan taipumusta alkoholismiin, mutta eipä oo ikinä mikään kahvia väkevämpi maistunut ennen ehkä kolmea-neljää iltapäivällä. Elimistön sisäinen aikataulutus on viimeisen kymmenen vuoden aikana ehkä pari-kolme kertaa mennyt sekaisin alkoholin takia.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
kouvotsvoni sanoi:
Fyysinen krapula lähtee puolessa päivässä, vaikka olisi juonut 5edellisiltana putkeen. Henkinen kestää loppupäivän. Seuraavana päivänä olen täysin kunnossa henkisesti, että fyysisesti :ahem:
Odota ny maltilla vielä noin 15 vuotta, niin johan pääset nauttimaan kunnon kankkusista, etkä mistään lasten leikkikrapuloista.

Knoukka

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:

Ooppa kokeeksi puol vuotta ilman viinaa niin tiedät mitä tarkoittaa olla täysin kunnossa henkisesti että fyysisesti! :thumbup:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
KnowHow sanoi:
Ooppa kokeeksi puol vuotta ilman viinaa niin tiedät mitä tarkoittaa olla täysin kunnossa henkisesti että fyysisesti! :thumbup:
Odota ny maltilla vielä noin 15 vuotta, niin johan pääset nauttimaan kunnon kankkusista, etkä mistään lasten leikkikrapuloista.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Herranjumala. Kaksi paiva putkeen. Nyt ollaan hiljaista poikaa. Ensimmainen krapulapaiva.

Knoukka

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Maksako se alkaa haraamaan vastaan, vai mikä se saa vanhukset voimaan pahoin päiviä?

Maksa, munuaiset, sydän, pää, kyrpä, perse, jalat, kädet, kieli, silmät, korvat, tukka ja VITTU KAIKKI HARAA VASTAAN!