Kuinka eksyit F1-forumille?

  • Viestiketjun aloittaja Ma
  • Aloituspäivämäärä

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
Tämän otsikon alla olisi takoitus käsitellä sitä kuinka ensimmäisen kerran juuri SINÄ eksyit F1-forumin sivuille ja päätit liittyä rakkiriemukkaaseen joukkoon. Katostaan kuinka hyvin pysytään asiassa :doubtful:

Itsehän eksyin kyseiselle saitille etsiessäni altavistasta (silloin kenties tunnetuimmasta hakuohjelmasta:) ) sivuja nimellä "Mika Häkkinen". Vuosi oli 99. No taisi olla toisena tai kolmantena hakutuloksena f1-forum josta sitten klikkasin sisään. Parhaiten mieleen painui tuolloin erään jaska-nimimerkin kirjoittelut, silloin vielä hyvin painoittuneena F1-puolelle.

PS. en tiedä onko kyseistä asiaa käsitelty aikaisemmin, joten älkää menkö sanomaan Wanha!:alppu:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Antti spammas tätä Varikolla ja tulin.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Tulin nähtävästi aika nopeesti, koska olen ton memberlistin mukaan heti Antin jälkeen regannu.
 

Acsel

Hyper Member
Liittynyt
23.2.2003
Viestit
830
Sijainti
Finland
Selostus kyseisestä tapahtumasarjasta selviää täältä. (Jutun alkulause.)

Edit: postauksen logo vaihdettu.
 
Viimeksi muokattu:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Suunnilleen niin että...

Käyskentelin Jippiin F1-forumilla hyvin satunnaisesti, siellä oli sit joskus linkki johonkin kisaseurantatoikkiin. Ensivaikutelma oli siis pikkasen outo, tyypit katselee kisaa, ja samalla kertoo toisille kisaa seuraaville, että mitä kisassa tapahtuu. Pidin hahmoja vähäjärkisinä.

Katselin sit vähän muitakin toikkeja, vain havaitakseni, että ompa paljon tekstiä niissä.
Päätin unohtaa koko foorumin.

Varmaan sitten Jippiillä oli taas joku kerta linkki johonkin toikkiin, jossa oli mua kiinnostavaa asiaa. Lueskelin sitten muitakin toikkeja tarkemmin, ja havaitsin, että asiaahan niissäkin ompi, ja laitoin foorumin suosikkeihini, sekä aloin käymään useammin lueskelemassa foorumia.

Jossain vaiheessa sitten katsoin asiakseni raportoida johonkin toikkiin jotain, ja rekisteröidyin.
Rekisteröitymiseni jälkeen aloin lukemaan muitakin osastoja tarkemmin.
Vasta jälkeenpäin hoksasin, et mun rekisteröitymiseni osui aika hienoon hetkeen, mut ei siitä sen enempää.

Nykysin käyn päivittäin ainakin selailemassa otsikot, useimmiten kuitenkin luen myös toikkeja, ja ilahdutan lähimmäisiäni informatiivisilla viesteillä.

Jotain piti vielä sanoa mut en muista mitä.
Ei täs sit muuta. Hääv ö nais dei.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Joskus 2000 kävin täällä eka kerran. Lueskelin foorumin juttuja jotain vuoden ja keväällä 2001 kirjauduin ensimmäisen kerran sisään.

Vuonna 2000 aktiviisia olivat Henkka, Jaska, Nomi, Maranellored jne....

Myös pmv painui mieleen! F1-puolella hahmot olivat. Ei ollut mitään näitä nykypäivän "suoraan vapaaseen" tyyppejä, kuten Giffen tai Lintu!
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Oiskohan Google näyttänyt tietä... Ei voi muistaa. 2002 oon rekannu, mut varmaan 2001 joskus oon alkanu seuraamaan foorumia.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Etsiskelin Googlella tietoa Häkkisen auton surullisenkuuluisista elektroniikkaboksien löyhistä sineteistä. Taisipa eka toikkinikin käsitellä kyseistä asiaa.
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Antti spämmäsi jollain ulkomaalaisella foorumilla, olisiko ollut Daily F1.
 

Nick

sadasseitsemäs
Liittynyt
30.6.2004
Viestit
2047
Sijainti
Tampere
taisin etsiä kuuklesta jotain Formulajuttuja :thumbfh:
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
News-ryhmässä sfnet.urheilu.moottoriurheilu osui silmään maininta varikosta ja f1-forumista jonkun kysellessä hyviä f1-aiheisia sivustoja.

Itse asiassa kyseinen news-threadi oli tarkalleen ottaen tämä
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Seurasin hetken aikaa maikkarin aivan raivostuttavan paskaa f1-palstaa, ja siellä syntynyt kapina toi esiin linkin tänne. Eka kirjoitus koski AJ-hahmon identiteettiä.
Seurasin ehkä puolisen vuotta kirjoittelua ennenkuin rekisteröidyin.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Varikolla tästä kerrottiin ja kuusi vuotta sitten rekisteröidyin. Aluksi pelkästään katselin muiden juttuja, nyt olen pari kommenttiakin rohjennut kirjoittaa. Silloin tänne kirjoitteli mm. Kirppu. En tiedä miksi se nimi jäi mieleen. :confused:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Taisipa olla niin, että Ferrarin toleranssit saivat minut tänne....

Jotenkin tartti saada lisätietoja aiheesta ja kuvittelin saavani niitä täällä. :ahem: Jees...no aika mielenkiintoisia keskusteluja kyseisestä aiheesta käytiin ja monesta muustakin myöhemmin.

Varsinainen löytäminen tapahtui varmaan myös altavistalla tai jollain muulla hakukoneella. Muistelen käyneeni ensin lukaisemassa myös varikkoa, mutta kyseisen palstan "teknologinen" taso ei päätä häikäissyt.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Etsin jotain tietoa formuloista ihan yleisesti ja pian tämän lätkäisinkin suosikiksi. Jonkun aikaa tuli seurattua muiden kirjoittelua ennenkuin otin liikkeen kohti aktiiviutta.
 
Ylös