Kuinka eksyit F1-forumille?

• Viestiketjun aloittaja Ma
  • Aloituspäivämäärä

Lunssila

Well-known member
Pakkoruotsi.net sivustolla oli pitkä lista suomenkielisiä foorumeita. F1-aiheisia oli (ainakin) tämä ja formulaguru. Muistan selanneeni jälkimmäistä jonkun aikaa, mutta en tainnut tunnusta tehdä. Lopulta sitten tänne.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Hmm, olisinkohan googlen kautta sattumalta löytänyt loppukeväästä 2008. Parisen vain lueskelin F1-puolta, ja sitten rekisteröidyin. Olin joskus törmännyt johonkin toiseen F1-aiheiseen forumiin, jossa ei kuitenkaan keskustelua juurikaan ollut. :dunno: F1-fanina olen jäänyt paljosta paitsi, kun tänne noin myöhään löysin. :eek:

Nurtsi

Registered Loser
Ei mitään hajua miten tai milloin ensimmäisen kerran tänne jouduin. Vuosi saattoi olla jotain 2004-2005.

Hartsa76

Well-known member
Minä päädyin tänne googletettuani Valkolan EK:n ja hakutuloksissa heti ensimmäinen linkki johti tämän foorumin Suurajojen erikoiskokeet nimiseen ketjuun.

Jarppi

The Trulli Train
Sijainti
Home
Veljeni vanavedessä tänne saavuin muutamia vuosia sitten.

Mangelo

Well-known member
Häkkisen mestaruuksien vanavedessä, kun ei ne englishforumilla ymmärtäneet että Häkkinen on paras vaan inttivät että Schumacher.

burb

.
Enpä ole tähän toikkiin aiemmin postannutkaan. Tokkopa mitään järjellistä sanottavaa on nytkään.