Kuinka eksyit F1-forumille?

• Viestiketjun aloittaja Ma
  • Aloituspäivämäärä

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Luin linkin Iltalehdestä/Iltasanomista, f1-jutun yhteydessä. Siinä mainittiin että parhaimmat formulakeskustelut täällä:rolleyes: :D Sitten täällä oli juttua jostain Varikosta, mutta se oli täynnä kaikenlaisia ääliöitä ja homoja, joten en edes rekistöröitynyt sinne.

Yli 6 vuottta jo täällä pitämässä tasoa yllä/alla!;)

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Varikolla olin ensin ja sieltä pakenin jossain vaiheessa ennen massojen tuloa tänne. Rekisteröidyin tänne näköjään ensimmäisten joukossa, mutta ei silloin aluksi tullut kauheesti kirjoiteltua. :eek:

Archie

Well-known member
Varikon kautta minäkin tänne ponkaisin. Aluksi tää ei tuntunut toimivalta, mutta varikon lasketellessa alamäkeä mielipide muuttui. Niin ja toimiihan tämä!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
markoj sanoi:
Antti spammas tätä Varikolla ja tulin.
sama.... tosin jatkoin "pääasiassa" varikolla kauan. Ja intin jälkeen siirryin pääasiassa tänne...

Absolut

Private member
Joulukuussa 2003 näyttäisin reggautuneen, mutta aika kauan ennen sitä miekin pelkästään lueskelin muiden juttuja.

Vapaata kävin silloin lukemassa aina välillä, mutta hahmojen vähäjärkisyden johdosta siitä ei oikein saanut kiinni. Nyt sitä sitten tulee aina välillä käytyä tuolla varsinaisilla asiapuolilla, muuten luuhattua täällä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mä en edes muista miten mä tän löysin. Joko siitä mainititin Varikolla tai vaihtoehtoisesti löysin tän ihan itse hakukoneella, epäilen jälkimmäistä. Jokatapauksessa rekisteröidyin tänne aluksi ihan "varmuuden vuoksi". Kirjoittelemaan ryhdyin vasta paljon myöhemmin, kun porukka muutenkin päätti paeta Varikolta.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
tää on muuten yksi niistä toikeista, joita tänne ilmestyy kerran vuodessa :ahem:

Orava

Senior Member
Sijainti
There's no place like Olav Peak, Bouvet Island, No
Captain Howdy sanoi:
Seurasin hetken aikaa maikkarin aivan raivostuttavan paskaa f1-palstaa, ja siellä syntynyt kapina toi esiin linkin tänne. Eka kirjoitus koski AJ-hahmon identiteettiä.

Seurasin ehkä puolisen vuotta kirjoittelua ennenkuin rekisteröidyin.
Itsehän seurasin myöskin maikkarin F1-palstaa. Eräässä triidissä oli linkki tänne...:doubtful:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Varikolta minäkin. Rekisteröidyin suhtkoht aikaisin, mutta käytännössä aloitin kirjoittelun vasta pari vuotta sitten. Sitä ennen kävin aika harvoin lueskelemassa.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Niin unohdin mainita, että nykyään tuntuu siltä kuin olisin eksyksissä tällä voorumilla.:thumbfh:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Varikolta määkin. Ja tänne olen rekisteröitynyt useammankin kerran kun aina unohtui tunnarit. :frown: Kausiluontoista oli käyttö kunnes vei koko käden pari vuotta sitten.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Captain Howdy sanoi:
Seurasin hetken aikaa maikkarin aivan raivostuttavan paskaa f1-palstaa, ja siellä syntynyt kapina toi esiin linkin tänne. Eka kirjoitus koski AJ-hahmon identiteettiä.
Seurasin ehkä puolisen vuotta kirjoittelua ennenkuin rekisteröidyin.
Samaisen kapinan (jos tuo tarkoittamasi kapina siis oli se, jolla protestoitiin Kyllösen lähtöä :D ) johdosta siirryin MTV3:n Jälkipelin "pääjoukon" mukana F1Racing.net:in suomalaiselle palstalle, joka tuolloin oli käytännössä tyhjillään. Olin muistaakseni jo tuossa vaiheessa seurannut F1-Forumia todella satunnaisesti, alunperin sen löysin etsimällä Yahoosta keskustelupalstoja hakusanalla "f1 forum". :tongue:

Aika pitkään olin kuitenkin tietoinen tämän sivuston olemassaolosta, ennen kuin rekisteröidyin. Tuolloin minulla oli sellainen kuva, että F1-Forumilla uutta toikkia pukkaa sekunnin välein eikä mihinkään keskusteluun pysty perehtymään tarkemmin, joten hirvitti hypätä keskusteluihin mukaan.

patriot

Foorumin senaattori
Mihinkäs se varikko kaatui? Oliko meininki niin perseestä, vai loppuiko ylläpito vai mitä?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
patriot sanoi:
Mihinkäs se varikko kaatui? Oliko meininki niin perseestä, vai loppuiko ylläpito vai mitä?
Osasyynä oli ainakin se, että ne päätti uudistaa sitä forumia ja joku väänsi niille uuden softan, joka oli syvältä perseestä, ettei sitä jaksanu enää käyttää. Ja olihan se vaikon forum teknisesti muutenkin valovuosia jäljessä tästä F1-forumin softasta.

Mutta kai siihen joukkopakoon muitakin syitä oli. Ja olihan se touhu siellä suhtkoht persiistäkin sen enempää yksityiskohtiin menemättä ;)

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
patriot sanoi:
No ei kai siinä varmaan yhtä tiettyä syytä varmaan ollut. Ainakin minun mielestäni yksi (todella) huono puoli oli se, että kaikki toikit olivat samalla palstalla. Kuvittelepa, mitä sotkua täällä olisi, jos vapaan ja F1-puolen toikit olisivat samassa keskustelussa.

Nostalgiset muistothan siitä Varikosta jäi. :) Oli ensimmäinen keskustelupalsta, johon rekisteröidyin. :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
VR sanoi:
No ei kai siinä varmaan yhtä tiettyä syytä varmaan ollut. Ainakin minun mielestäni yksi (todella) huono puoli oli se, että kaikki toikit olivat samalla palstalla. Kuvittelepa, mitä sotkua täällä olisi, jos vapaan ja F1-puolen toikit olisivat samassa keskustelussa.

Nostalgiset muistothan siitä Varikosta jäi. :) Oli ensimmäinen keskustelupalsta, johon rekisteröidyin. :thumbup:
Paitti että huvittavaa kyllä, se joukkopakohan alkoi vasta siinä vaiheessa, kun ne uudisti sitä forumia ja se jaettiin mm. juuri vapaaseen paskanjauhantaan ja f1-puoleen :confused:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
VR sanoi:
sama :) Muutenkin se toi meidän perheeseen netin ... :eek:!

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Ahaa, no mä tulin tänne vähän ennen sitä kansainvaellusta, joten en muista tarkkaan, miten sitä uudistettiin. Tosin tulihan siellä käytyä kurkkaamassa sen jälkeen. :doubtful:

:doubtful: :doubtful:

Joo kyllä mä nyt jotain muistan siitä jaosta.