Kuinka eksyit F1-forumille?

• Viestiketjun aloittaja Ma
  • Aloituspäivämäärä

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Mä en edes muista miten mä tän löysin. Joko siitä mainititin Varikolla tai vaihtoehtoisesti löysin tän ihan itse hakukoneella, epäilen jälkimmäistä. Jokatapauksessa rekisteröidyin tänne aluksi ihan "varmuuden vuoksi". Kirjoittelemaan ryhdyin vasta paljon myöhemmin, kun porukka muutenkin päätti paeta Varikolta.
Mä löysin tän ekaks jotain muuta kautta, rekkasin ja unohdin salasanan. Varikon joukkopaon kieppeillä sitten perustimme tämän nikin silloisen avovaimon kanssa.. Se edellinen nikkikin näemmä vielä rekisteröityneiden listoilla keikkuu.

Knoukka

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä löysin tän ekaks jotain muuta kautta, rekkasin ja unohdin salasanan. Varikon joukkopaon kieppeillä sitten perustimme tämän nikin silloisen avovaimon kanssa.. Se edellinen nikkikin näemmä vielä rekisteröityneiden listoilla keikkuu.
Olit sä sitten Runar vai Kyllikki?

Itse löysin ja rekkasin tän samoihin aikoihin Varikon tyhjentymisen aikoihin. Kukahan piru sitäkin joukkopakoa masinoi?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
patriot sanoi:
Mihinkäs se varikko kaatui? Oliko meininki niin perseestä, vai loppuiko ylläpito vai mitä?
Näin kauniisti sanottuna...siellä tapahtui oikeesti sitä mitä täällä tapahtuu joidenkin mielikuvituksessa.
Varikolla homma oli oikeesti niin, että jos olit ylläpidon henk.koht. tuttu, muiden varikkolaisten miten raaka herjaaminen tahansa oli sallittua. Jopa usean kymmenen kakkosnikin voimin. Homma meni loppuvaiheessa todella pahasti pelkästään kahden naishenkilön kahdenkeskiseksi temmellyskentäksi ja juorupalstaksi. Ylläpito ei tietenkään, monien ihmisten pyynnöstä huolimatta tehnyt mitään. Eihän sitä nyt tuttuja...
Tuohon kun yhdistettiin uusi, huonosti toimiva forumsofta ja se, että siitä kyseltiin mielipiteitä porukalta, mutta yhtäkään muutosta ei kyseisten mielipiteiden vuoksi tehty, homma oli läjässä.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
KnowHow sanoi:
Olit sä sitten Runar vai Kyllikki?

Itse löysin ja rekkasin tän samoihin aikoihin Varikon tyhjentymisen aikoihin. Kukahan piru sitäkin joukkopakoa masinoi?
No me oltiin molemmat Runar ja Kyllikki. Mutta ainakin mä itse aina ajattelin sen asian niin että mä olin Runar ja Jasmin oli Kyllikki. Mopomies ja sen "uhri". ;)

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Ptirrosta ei oo muuten näkynyt täällä aikoihin.

patriot

Foorumin senaattori
Runar ja Kyllikki sanoi:
Näin kauniisti sanottuna...siellä tapahtui oikeesti sitä mitä täällä tapahtuu joidenkin mielikuvituksessa.
Varikolla homma oli oikeesti niin, että jos olit ylläpidon henk.koht. tuttu, muiden varikkolaisten miten raaka herjaaminen tahansa oli sallittua. Jopa usean kymmenen kakkosnikin voimin. Homma meni loppuvaiheessa todella pahasti pelkästään kahden naishenkilön kahdenkeskiseksi temmellyskentäksi ja juorupalstaksi. Ylläpito ei tietenkään, monien ihmisten pyynnöstä huolimatta tehnyt mitään. Eihän sitä nyt tuttuja...
Tuohon kun yhdistettiin uusi, huonosti toimiva forumsofta ja se, että siitä kyseltiin mielipiteitä porukalta, mutta yhtäkään muutosta ei kyseisten mielipiteiden vuoksi tehty, homma oli läjässä.
Vaikuttaakos nää naisihmiset täällä? Kenen ylläpitä tuo varikko oli, toimiko modena joku F1-foorumilta.... Mun aikana tuo sivusto ei toiminut...

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
patriot sanoi:
Vaikuttaakos nää naisihmiset täällä? Kenen ylläpitä tuo varikko oli, toimiko modena joku F1-foorumilta.... Mun aikana tuo sivusto ei toiminut...
No minä se en ollut, vaikka niinkin voisi kuvitella.

Löytyi tuossa neljän vuoden takainen laulunpätkä, jossa varikon ohella muistellaan myös hiihtourheilua. Laula ja muistele.
Vanha kunnon varikkomme Sportti.nen
moni muistaa vielä sen saitin entisen
Pöly sivuja sen peittää,
herjan joku joskus heittää,
turhaan jatkoo oottaa juttu kävijän.
Aika entinen ei koskaan enää palaa,
täytyisköhän Otonkin jo vaihtaa alaa
miettii sportti.comin johto
mistä löytyis tähän rohto,
aika entinen ei koskaan enää palaa.

Maastohiihtojoukkueemme entinen
hyvin muistaa vielä sen ajan mennehen,
kuinka Kyrö yksin aivan
kuskas Viroon doping –laivan
piikkikassin kotimaahan rahdaten.
Maine entinen ei koskaan enää palaa,
alppimajallekin hiihtää voit vain salaa.
Doping –testi hiihtomiehen
jätti kisat puolitiehen.
Aika entinen ei koskaan enää palaa.
Ja nuottihan on vanhan salakuljettaja Laitisen!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ai sä päätit sitten mennä niihin yksityiskohtiin :D

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
patriot sanoi:
Jätin tarkoituksella nimet kertomatta, koska se ei nyt ole enää tätä päivää. (-Edit- Niin ja Olga ei tosiaan ollut kyseessä, jos sitä kysymykselläsi ajoit takaa)
Samaan syssyyn tuossa muuten tapahtui jonkinlainen omistussuhteiden muutos. Koko(?) sportti.com myytiin Saksaan. Sen jälkeen ylläpidon mielenkiinto huononi entisestään.
Ja nykyisillä Forumin modeilla ei ollut mitään tekemistä Varikon moderoinnin kanssa. Siinä on sellanen hurja ero, että Varikolla sitä ei käytännössä ollut ainakaan silloin jos herjattiin toisia varikkolaisia. Tai noh, ylläpidon tuttuja ei tietenkään saanut herjata.
Tunnen henk.koht. ihmisiä, joille jäi tuosta niin paska maku suuhun, etteivät ole forumillekaan suostuneet maanitteluistani huolimatta kirjoittelemaan.
(Joka on ollut tarkkana sätissä, teki havainnon yhdestä tällaisesta tutustani ja hänen mielipiteistään asiasta edelleen tänä päivänäkin tuossa muinoin keskellä yötä pariinkin kertaan)

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Ai sä päätit sitten mennä niihin yksityiskohtiin :D
:ahem: :thumbup:

Toivotaan ettei samat erheet toistu täällä, siksi tuo on hyvä itsekunkin tietää miten käy kun liikaa aletaan vetää kavereiden puolta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
:ahem: :thumbup:

Toivotaan ettei samat erheet toistu täällä, siksi tuo on hyvä itsekunkin tietää miten käy kun liikaa aletaan vetää kavereiden puolta.
Niin mutta eihän semmosta täällä koskaan missään milloinkaan tapahdu tai ole tapahtunu eilkä missään nimessä tulekaan tapahtumaan! Paitti mielikuvituksessa :thumbup:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Niin mutta eihän semmosta täällä koskaan missään milloinkaan tapahdu tai ole tapahtunu eilkä missään nimessä tulekaan tapahtumaan! Paitti mielikuvituksessa :thumbup:
;) :thumbup:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Molemmat väärin! :eek!:

Knoukka

Well-known member
Totta puhuen: kyllähän ne varikon loppuajat on muistissa ja tyypit tiedetään. Siinähän joutui itsekukin asioita, yleensä toisten, selvittelemään. Ihan muita viestimiä myöten.

Moni jäi tosiaan sille tielleen eikä suostunut forumille tulemaan, moni taas tuli vaikka ei olisi toivottukaan. Hitto kun saisi vaihdettua muutamia henkilöitä näistä kahdesta ryhmästä!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Olga sanoi:
OK, Voin minä lähteäkin. :dunno: Vaihdetaan minut Ptirroseen!
Jos sä osaisit Turum murret, niin sä voisit mun kanssa alkaa kirjoittaa lisää Suumahheriv veljekset-juttuja, samalla tyylillä kuin ne alkuperäisetkin kirjoitettiin XXXXXX:n kanssa. Eli toinen antoa perusasiat, jotka jutusta täytyy löytyä, niin toinen sitten kirjoittaa Turum murttel jutun, joko keksien täysin itse tai, niinkuin useimmiten, joitain pätkiä vanhoista vitseistä mukaellen.
Mutta kun sä et osaa kun tota lappalaista vaan. :(