Kuinka eksyit F1-forumille?

• Viestiketjun aloittaja Ma
  • Aloituspäivämäärä

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
markoj sanoi:
Antti spammas tätä Varikolla ja tulin.
Sama.

Tulin nähtävästi aika nopeesti, koska olen ton memberlistin mukaan heti Antin jälkeen regannu.
Tarkoittaako tää nyt sitä, että sä oot niinku ykkösnikki? Aika vikkelä oon muuten mäkin näköjänsä ollut. Vain Targa ja Schumi (kuka lie) ovat ehtineet väliin.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Otto Hokkanen sanoi:
Sama.

Tarkoittaako tää nyt sitä, että sä oot niinku ykkösnikki? Aika vikkelä oon muuten mäkin näköjänsä ollut. Vain Targa ja Schumi (kuka lie) ovat ehtineet väliin.
Ei, vaan kakkosnikki. :idea:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Just - Montonen...mutta oli se vielä joku muukin kuin Hullu Kaheli...ja Montonen.

Oliskohan joku Akseli tai vastaava....?!

ps. Hullun Kahelin (joita tyä ootte kaikki) muistan siitä, kun se sukkuloi F1-Forumin ja Varikon välillä haastamassa riitaa...;)

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
mikrovisa

patriot sanoi:
Mihinkäs se varikko kaatui?
"Mopomieheen"

Mielestäni patriotin pitäisi ehdottomasti kertoa millä nimellä hän kirjoitti ennen :p

Niin tuosta tänne löytämisestä lisää. Olin jo jonkin aikaa seuraillut Varikon sekoilua sivusta, mutta en juurikaan tainnut kirjoitella, sillä paikka tuntui niin kovin sisäänpäin lämpiävältä, ettei tulokas uskaltanut mitn postailla. Muutenkin tongailu- ja hengailuviestejä pukkasi siihen tahtiin ettei kaikkea ehtinyt lukea.

Antti sitten tosiaan tuli ja mainosti. Täällä oli tuossa vaiheessa luonnollisesti sen verran hiljaista ja rauhallista, että hitaampikin ehti lukea kaiken ja vielä kommentoidakin... eipä ole enää.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
Just - Montonen...mutta oli se vielä joku muukin kuin Hullu Kaheli...ja Montonen.

Oliskohan joku Akseli tai vastaava....?!

ps. Hullun Kahelin (joita tyä ootte kaikki) muistan siitä, kun se sukkuloi F1-Forumin ja Varikon välillä haastamassa riitaa...;)
Akseli Koskela.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
No eikös Patriot oo kertonutkin, mikä hänen edellinen nikkinsä oli.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Re: mikrovisa

Mulla on muistikuva, että Varikko oli vielä vahvimmillaan, kun Antti tuli ja ilmotti, että F1-foorumista tulee isompi... sillon nauratti, mutta "varalta" tänne tuli regattua...

Varikkohan oli "iso" vielä kun inttiin lähin kesällä 99 ... kesällä 00 kun intistä "tulin" niin Varikko oli jo täysin sodassa ja (muistaakseni Jacquesin) masinoima muutto tänne käynnissä... itse taisin olla muuttoporukan viimeisessä aallossa, mutta syksyllä 00 tää oli jo suurin ja kaunein...

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Re: mikrovisa

Otto Hokkanen sanoi:
"Mopomieheen"

Mielestäni patriotin pitäisi ehdottomasti kertoa millä nimellä hän kirjoitti ennen :p
Eikös Mopomies ollu Palojärvi ite? (Varikkoa käymättömille: siis Varikon pomomies/mopomies/omistaja)

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Re: Re: mikrovisa

jaska sanoi:
mutta syksyllä 00 tää oli jo suurin ja kaunein...

...mut ei ois, jos olis sen varikkolaisten vyöryn alkaessa ihan vaan varmuuden vuoks alettu bännäillä porukkaa.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Re: Re: Re: mikrovisa

Runar ja Kyllikki sanoi:
...mut ei ois, jos olis sen varikkolaisten vyöryn alkaessa ihan vaan varmuuden vuoks alettu bännäillä porukkaa.
:D :D :thumbup:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Formulanomi sanoi:
Parhaiten varikkolaisista muistan nimimerkin: Hullu Kaheli....
Varikkolaisista? Mä laskin sen aina mielessäni forumilaiseksi joka kävi vaan haastamassa riitaa forumin puolella.:confused:

Observer

Well-known member
Re: Re: mikrovisa

jaska sanoi:
Varikkohan oli "iso" vielä kun inttiin lähin kesällä 99 ... kesällä 00 kun intistä "tulin" niin Varikko oli jo täysin sodassa ja (muistaakseni Jacquesin) masinoima muutto tänne käynnissä... itse taisin olla muuttoporukan viimeisessä aallossa, mutta syksyllä 00 tää oli jo suurin ja kaunein...
Suurinpiirtein näin. :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Re: Re: Re: mikrovisa

Runar ja Kyllikki sanoi:
No mutta eihän tommosta nyt voi tapahtua MISSÄÄN! :eek!: :eek!: :eek!: