AJ
Well-known member
Tarkoitat kai, ettei sulla ole allergioita?OoPee sanoi:Ei mulla oo synonyymiä, mut on rokotettu
Tarkoitat kai, ettei sulla ole allergioita?OoPee sanoi:Ei mulla oo synonyymiä, mut on rokotettu
Kyä maailma on pieni :eek!:AJ sanoi:Outo sattuma! :doubtful:
Niin, osa ei edes mahdu sinne, vaan pitää siirtää Toiseen Maailmaan.OoPee sanoi:Kyä maailma on pieni :eek!:
Sama.markoj sanoi:Antti spammas tätä Varikolla ja tulin.
Tarkoittaako tää nyt sitä, että sä oot niinku ykkösnikki? Aika vikkelä oon muuten mäkin näköjänsä ollut. Vain Targa ja Schumi (kuka lie) ovat ehtineet väliin.Tulin nähtävästi aika nopeesti, koska olen ton memberlistin mukaan heti Antin jälkeen regannu.
Ei, vaan kakkosnikki. :idea:Otto Hokkanen sanoi:Sama.
Tarkoittaako tää nyt sitä, että sä oot niinku ykkösnikki? Aika vikkelä oon muuten mäkin näköjänsä ollut. Vain Targa ja Schumi (kuka lie) ovat ehtineet väliin.
Montosen JakeFormulanomi sanoi:Parhaiten varikkolaisista muistan nimimerkin: Hullu Kaheli....
Just - Montonen...mutta oli se vielä joku muukin kuin Hullu Kaheli...ja Montonen.OoPee sanoi:Montosen Jake
"Mopomieheen"patriot sanoi:Mihinkäs se varikko kaatui?
Akseli Koskela.Formulanomi sanoi:Just - Montonen...mutta oli se vielä joku muukin kuin Hullu Kaheli...ja Montonen.
Oliskohan joku Akseli tai vastaava....?!
ps. Hullun Kahelin (joita tyä ootte kaikki) muistan siitä, kun se sukkuloi F1-Forumin ja Varikon välillä haastamassa riitaa...
Ja Akseli Gallen-Kallela. :alppu:OoPee sanoi:Akseli Koskela.
Eikös Mopomies ollu Palojärvi ite? (Varikkoa käymättömille: siis Varikon pomomies/mopomies/omistaja)Otto Hokkanen sanoi:"Mopomieheen"
Mielestäni patriotin pitäisi ehdottomasti kertoa millä nimellä hän kirjoitti ennen
jaska sanoi:mutta syksyllä 00 tää oli jo suurin ja kaunein...
:thumbup:Runar ja Kyllikki sanoi:...mut ei ois, jos olis sen varikkolaisten vyöryn alkaessa ihan vaan varmuuden vuoks alettu bännäillä porukkaa.
Varikkolaisista? Mä laskin sen aina mielessäni forumilaiseksi joka kävi vaan haastamassa riitaa forumin puolella.Formulanomi sanoi:Parhaiten varikkolaisista muistan nimimerkin: Hullu Kaheli....
Suurinpiirtein näin.jaska sanoi:Varikkohan oli "iso" vielä kun inttiin lähin kesällä 99 ... kesällä 00 kun intistä "tulin" niin Varikko oli jo täysin sodassa ja (muistaakseni Jacquesin) masinoima muutto tänne käynnissä... itse taisin olla muuttoporukan viimeisessä aallossa, mutta syksyllä 00 tää oli jo suurin ja kaunein...
No mutta eihän tommosta nyt voi tapahtua MISSÄÄN! :eek!: :eek!: :eek!:Runar ja Kyllikki sanoi:...mut ei ois, jos olis sen varikkolaisten vyöryn alkaessa ihan vaan varmuuden vuoks alettu bännäillä porukkaa.