kouvotsvoni
Banjottu
Itse rekisteröidyin ensimmäisten joukossa ja tulin forumille, kun porukka alkoi muuttaa tänne ja itse forumikin oli hienompi noin ulkoisilta puitteiltaan.
Montonen vai? Haastamassa riitaa??? Se "rauhaa rakastava sivaripelle" vai? :doubtful:Formulanomi sanoi:
ps. Hullun Kahelin (joita tyä ootte kaikki) muistan siitä, kun se sukkuloi F1-Forumin ja Varikon välillä haastamassa riitaa...
Sietämätön kekkula.Nopeahuoli sanoi:Montonen vai? Haastamassa riitaa??? Se "rauhaa rakastava sivaripelle" vai? :doubtful:
Siina on kylla koko tsattihistorian suurin pelle. Noin niin kun mun mielesta :ahem: :thumbup:
Tykkaat siis katsoa ensin sivusta ja vasta sen jalkeen tulla mukaan leikkiin? :doubtful:Kaktus sanoi:Varikolta määkin.. niin sekoja paikkoja nämä molemmat, joten loistavasti tunsin oloni kotoisaksi.. seurasin kuitenkin täällä sivusta jonkin aikaa ennen kuin rekisteröidyin.
:ahem:
Tushkimpah! :nope:Mutku sanoi:Onko Montonen sama kuin se joku Muhonen, kait jossain ylläpito tms. business puolella?
Montonen on Montonen. Käytti sitten lopuksi ihan oikeeta nimeäänkin.Mutku sanoi:Onko Montonen sama kuin se joku Muhonen, kait jossain ylläpito tms. business puolella?
Ace17 sanoi:Ensimmäisen tekemäni otsikon nimesin muistaakseni "Salo on parempi kuin Schumacher". :frank: Mutta ei siitä sen enempää!
:nope:Ace17 sanoi:Myöhemmin ymmärsin pysytellä Vapaan keskustelun puolella.
Schumacher on paras, tajutkaa se!Ace17 sanoi:Ensimmäisen tekemäni otsikon nimesin muistaakseni "Salo on parempi kuin Schumacher". :frank: Mutta ei siitä sen enempää!
Kuulemma ei ole. Meinaan taalla oli just viikonloppuna yhdessa ohjelmassa Nascar-kuskeja haastateltavina ja heita kutsuttiin taysin avoimesti "maailman parhaiksi kilpa-ajajiksi" :ahem:Observer sanoi:Schumacher on paras, tajutkaa se!
Hyvä, että tuli tähänkin nyt sitten selvyys :ahem:Nopeahuoli sanoi:Kuulemma ei ole. Meinaan taalla oli just viikonloppuna yhdessa ohjelmassa Nascar-kuskeja haastateltavina ja heita kutsuttiin taysin avoimesti "maailman parhaiksi kilpa-ajajiksi" :ahem:
:doubtful:
:nope: :nope: :thumbdown