Kuinka eksyit F1-forumille?

• Viestiketjun aloittaja Ma
  • Aloituspäivämäärä

Kaktus

Well-known member
Nopeahuoli sanoi:
Niin. Molen naas tuhoontuomittu ja pakana koko mies :(
Älä välitä. Mä ainakin tykkään susta melkein yhtä paljon kuin mopomiehestä. :thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Jones sanoi:
Luin linkin Iltalehdestä/Iltasanomista, f1-jutun yhteydessä. Siinä mainittiin että parhaimmat formulakeskustelut täällä:rolleyes: :D Sitten täällä oli juttua jostain Varikosta, mutta se oli täynnä kaikenlaisia ääliöitä ja homoja, joten en edes rekistöröitynyt sinne.

Siellahan me oltiin... :D

Ja varikon mennessa hetkeksi lajaan, eksyin tanne ja tanne jain.

Paitsi joskus kun tama kaatui, olin hetken taas varikolla.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Voi vittu kun olis varikko vielä voimissaan niin täälläkin olis taso PIKKUSEN korkeempi.

Näin 'aitona' alkuperäisenä forumilaisena, eikä minään varikolta tultuna kurdina olen ylpeä juuristani.

Mutta tänne ne kaikki pönttöaivot sitten ryysäs. NYYH:mad: :( :jaska: :thumbfh:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Kaktus sanoi:
Nopeahuoli harjoittaa juuri kaksimielistä ajattelua.
"Nopeahuoli" sekä "ajattelun harjoittaminen" eivät mahdu samaan lauseeseen. Sitä paitsi viittasin tuossa aiemmin olleeseen "Tajutkaa" juttuun, jonka olin erheellisesti sijoittanut saman hahmon näppäimistöltä peräisin olevaksi kuin "Squmi on parsa!"

Joni

Well-known member
Googletin jotain f1 forum hakua:wink: Joulukuussa 2003.

Aluksi hieman lueskelin ja näytti aika asialliselta ja mielenkiintoselta joten sitten piti kyllä rekata. :ahem:

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Joni sanoi:
Googletin jotain f1 forum hakua:wink: Joulukuussa 2003.

Aluksi hieman lueskelin ja näytti aika asialliselta ja mielenkiintoselta joten sitten piti kyllä rekata. :ahem:
Asialliselta :doubtful: Niin no jos pysyy vain f1-keskustelun puolella.:jaska:

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Varikosta:
VR sanoi:
Ainakin minun mielestäni yksi (todella) huono puoli oli se, että kaikki toikit olivat samalla palstalla. Kuvittelepa, mitä sotkua täällä olisi, jos vapaan ja F1-puolen toikit olisivat samassa keskustelussa.
Niin, itse asiassahan f1-jutut ja vapaa keskustelu oli ainakin ennen vuosituhanteen vaihtumista samalla palstalla. Ne erotettiin lähinnä niin että topicin perässä luki (off-topic) mikäli se liittyi johonkin muuhun kuin formuloihin.

Tämä keskustelupalsta on vissiin uudistunut muutamia kertoja.
En muista tarkkaan, mutta taisi olla niin että ensin kirjoiteltiin yhdelle palstalle, sitten jaoteltiin F1 ja muu keskustelu ja tämän jälkeen keskustelupalstoja tuli enemmän ja enemmän. Joku asiassa mukana ollut tietänee paremmin:doubtful:
Parhaiten noista palstoista on jäänyt mieleen silloin vuosituhanteen jälkeen syntynyt Villin Lännen-palsta, joka jostain syytä päätettiin poistaa ilmeisesti joidenkin mielestä liian härskien juttujen takia. :nope:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Thyella sanoi:
ja pian hahmo rk62 jo kyselikin, että kuka soot. säikähdin tästä suunnattomasti ja pian rohkenin ensimmäisen kerran astua livesättiin.
Aika erikoinen reaktio sille että säikähtää rk62:n kommenttia.. :D
Moni muu olisi moisesta poistanut nickinsä galleriasta ja muuttanut ulkomaille. ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
AJ sanoi:
"Nopeahuoli" sekä "ajattelun harjoittaminen" eivät mahdu samaan lauseeseen.
Nonih! :thumbup:

Mun tehtava onkin olla vaan komee, miehekas ja aarrimmaisen seksikas.

Siina sillon aivoja tarvita :thumbup:

markoj

Custom User
Onkohan Sakke aka Zerox (varikolta) täällä nykysi? (perkele)