AJ
Well-known member
Mä en sit vissiin tajunnut. :frown:
Nopeahuoli harjoittaa juuri kaksimielistä ajattelua.AJ sanoi:Mä en sit vissiin tajunnut. :frown:
Niin. Molen naas tuhoontuomittu ja pakana koko miesKaktus sanoi:Nopeahuoli harjoittaa juuri kaksimielistä ajattelua.
Älä välitä. Mä ainakin tykkään susta melkein yhtä paljon kuin mopomiehestä. :thumbup:Nopeahuoli sanoi:Niin. Molen naas tuhoontuomittu ja pakana koko mies
tuhoontuomittu pakana :yuck:Nopeahuoli sanoi:Ota numero ja kay jonoon.
Jones sanoi:Luin linkin Iltalehdestä/Iltasanomista, f1-jutun yhteydessä. Siinä mainittiin että parhaimmat formulakeskustelut täällä Sitten täällä oli juttua jostain Varikosta, mutta se oli täynnä kaikenlaisia ääliöitä ja homoja, joten en edes rekistöröitynyt sinne.
"Nopeahuoli" sekä "ajattelun harjoittaminen" eivät mahdu samaan lauseeseen. Sitä paitsi viittasin tuossa aiemmin olleeseen "Tajutkaa" juttuun, jonka olin erheellisesti sijoittanut saman hahmon näppäimistöltä peräisin olevaksi kuin "Squmi on parsa!"Kaktus sanoi:Nopeahuoli harjoittaa juuri kaksimielistä ajattelua.
Asialliselta :doubtful: Niin no jos pysyy vain f1-keskustelun puolella.:jaska:Joni sanoi:Googletin jotain f1 forum hakua:wink: Joulukuussa 2003.
Aluksi hieman lueskelin ja näytti aika asialliselta ja mielenkiintoselta joten sitten piti kyllä rekata. :ahem:
Niin, itse asiassahan f1-jutut ja vapaa keskustelu oli ainakin ennen vuosituhanteen vaihtumista samalla palstalla. Ne erotettiin lähinnä niin että topicin perässä luki (off-topic) mikäli se liittyi johonkin muuhun kuin formuloihin.VR sanoi:Ainakin minun mielestäni yksi (todella) huono puoli oli se, että kaikki toikit olivat samalla palstalla. Kuvittelepa, mitä sotkua täällä olisi, jos vapaan ja F1-puolen toikit olisivat samassa keskustelussa.
Aika erikoinen reaktio sille että säikähtää rk62:n kommenttia..Thyella sanoi:ja pian hahmo rk62 jo kyselikin, että kuka soot. säikähdin tästä suunnattomasti ja pian rohkenin ensimmäisen kerran astua livesättiin.
Nonih! :thumbup:AJ sanoi:"Nopeahuoli" sekä "ajattelun harjoittaminen" eivät mahdu samaan lauseeseen.
huh.... tosiaan...Nopeahuoli sanoi:Mun tehtava onkin olla vaan komee, miehekas ja aarrimmaisen seksikas.