kouvotsvoni
Banjottu
Itse rekisteröidyin ensimmäisten joukossa ja tulin forumille, kun porukka alkoi muuttaa tänne ja itse forumikin oli hienompi noin ulkoisilta puitteiltaan.
Montonen vai?Formulanomi sanoi:
ps. Hullun Kahelin (joita tyä ootte kaikki) muistan siitä, kun se sukkuloi F1-Forumin ja Varikon välillä haastamassa riitaa...![]()
Sietämätön kekkula.Nopeahuoli sanoi:Montonen vai?![]()
Haastamassa riitaa???
Se "rauhaa rakastava sivaripelle" vai? :doubtful:
Siina on kylla koko tsattihistorian suurin pelle. Noin niin kun mun mielesta :ahem: :thumbup:
Tykkaat siis katsoa ensin sivusta ja vasta sen jalkeen tulla mukaan leikkiin? :doubtful:Kaktus sanoi:Varikolta määkin.. niin sekoja paikkoja nämä molemmat, joten loistavasti tunsin oloni kotoisaksi.. seurasin kuitenkin täällä sivusta jonkin aikaa ennen kuin rekisteröidyin.
:ahem:
Tushkimpah! :nope:Mutku sanoi:Onko Montonen sama kuin se joku Muhonen, kait jossain ylläpito tms. business puolella?
Montonen on Montonen. Käytti sitten lopuksi ihan oikeeta nimeäänkin.Mutku sanoi:Onko Montonen sama kuin se joku Muhonen, kait jossain ylläpito tms. business puolella?
Ace17 sanoi:Ensimmäisen tekemäni otsikon nimesin muistaakseni "Salo on parempi kuin Schumacher". :frank: Mutta ei siitä sen enempää!
:nope:Ace17 sanoi:Myöhemmin ymmärsin pysytellä Vapaan keskustelun puolella.
Schumacher on paras, tajutkaa se!Ace17 sanoi:Ensimmäisen tekemäni otsikon nimesin muistaakseni "Salo on parempi kuin Schumacher". :frank: Mutta ei siitä sen enempää!
Kuulemma ei ole. Meinaan taalla oli just viikonloppuna yhdessa ohjelmassa Nascar-kuskeja haastateltavina ja heita kutsuttiin taysin avoimesti "maailman parhaiksi kilpa-ajajiksi" :ahem:Observer sanoi:Schumacher on paras, tajutkaa se!
Hyvä, että tuli tähänkin nyt sitten selvyys :ahem:Nopeahuoli sanoi:Kuulemma ei ole. Meinaan taalla oli just viikonloppuna yhdessa ohjelmassa Nascar-kuskeja haastateltavina ja heita kutsuttiin taysin avoimesti "maailman parhaiksi kilpa-ajajiksi" :ahem:
:doubtful:
:nope: :nope: :thumbdown