Kuka näistä mieluiten takaisin - phinaalivaihe

Haluaisin että seuraava tekisi paluun forumille pikimiten.

• Knoukkari

Äänet: 12 21,4%
  • markoj

Äänet: 23 41,1%
  • Runar & Kyllikki

Äänet: 21 37,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    56
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Höpinät pois. Et päässyt finaaliin. Ja tämä äänestys ei ole Vuoden törppö-äänestys, jonka tulosta voisit manipuloida mieleiseksesi! :frank:
En päässytkään, mutta tein comebackin kesken äänestyksen - ihan sun mieliks ;)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Eikös tuo aikoinaan vetäytynyt pyssy-väittelyiden takia - keskustelut joihin mä en edes osallistunut.

Eli sinällään en tuota vaihtoehtoa ymmärrä.

No ei kai väliäkään!
Se varmaan pitää sua täyspellenä viimeistään tuon "sanat suuhun" -ininän takia. :)

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Eikös tuo aikoinaan vetäytynyt pyssy-väittelyiden takia - keskustelut joihin mä en edes osallistunut.
Ei se pyssyväittely ollut suoranaisesti taustalla vaan Zaikomin kommenttien ja kouvon moderoinnin yhteispeli.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ei se pyssyväittely ollut suoranaisesti taustalla vaan Zaikomin kommenttien ja kouvon moderoinnin yhteispeli.
Ja kun mäkin olen Kouvon moderointiin tyytymätön niin on suorastaan loogista, että minun vetäytyminen on ehto hänen paluulle!

Archie

Well-known member
markoj on jo palannut, vallankumous siirtyi meneillään olevien katastrofien vuoksi.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Epäilen, että Runski voittaa nyt kun Jussi ei ole viikkoon täällä lobbaamassa puolestaan.

markoj

Custom User
Äänestin Knoukkaria. Nuo kaks muuta on jotain nou laiffereita, joita ei kukaan täyspäinen kaipaa takas.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tuli tuosta nimim. Törnin asiapuolelle postaamasta kommentista mieleen, että äänestin tässä pollissa sitä, jonka nimimerkiksi sopisi Jörni.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Äänestin Baldisserin tavoin eli tuli tuosta nimim. Jussin postaamasta kommentista mieleen, että äänestin tässä pollissa sitä, jonka nimimerkiksi sopisi Nussi.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Edellä äänestäneet henkilöt äänestivät tavallani, tuolta nimimerkki Cmoney postaamasta kommentista pompsahtikin mieleen, että hahmon nimimerkiksi sopisi otto&pano

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Lisäilmoituksena äänestyskäyttäytymiseeni se, että minun puolestani myös Runski sais mieluusti tulla takaisin. Forumi Runskilla on parempi kuin forumin ilman Runskia. Takas vaan ennen kuin legenda kasvaa liikaa ulos itse hahmosta.

markoj

Custom User
Kylläpäpä maistus puteli Siestaa nyt. Ei ois hapoille tarvetta nääs.

Päpäpääpäp...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.