Kuka näistä mieluiten takaisin - phinaalivaihe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mosse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Haluaisin että seuraava tekisi paluun forumille pikimiten.

• Knoukkari

Äänet: 12 21,4%
  • markoj

Äänet: 23 41,1%
  • Runar & Kyllikki

Äänet: 21 37,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    56
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Höpinät pois. Et päässyt finaaliin. Ja tämä äänestys ei ole Vuoden törppö-äänestys, jonka tulosta voisit manipuloida mieleiseksesi! :frank:

En päässytkään, mutta tein comebackin kesken äänestyksen - ihan sun mieliks ;)

Eikös tuo aikoinaan vetäytynyt pyssy-väittelyiden takia - keskustelut joihin mä en edes osallistunut.

Eli sinällään en tuota vaihtoehtoa ymmärrä.

No ei kai väliäkään!

Se varmaan pitää sua täyspellenä viimeistään tuon "sanat suuhun" -ininän takia. :)

Eikös tuo aikoinaan vetäytynyt pyssy-väittelyiden takia - keskustelut joihin mä en edes osallistunut.
Ei se pyssyväittely ollut suoranaisesti taustalla vaan Zaikomin kommenttien ja kouvon moderoinnin yhteispeli.

Ei se pyssyväittely ollut suoranaisesti taustalla vaan Zaikomin kommenttien ja kouvon moderoinnin yhteispeli.

Ja kun mäkin olen Kouvon moderointiin tyytymätön niin on suorastaan loogista, että minun vetäytyminen on ehto hänen paluulle!

markoj on jo palannut, vallankumous siirtyi meneillään olevien katastrofien vuoksi.

Epäilen, että Runski voittaa nyt kun Jussi ei ole viikkoon täällä lobbaamassa puolestaan.

Äänestin Knoukkaria. Nuo kaks muuta on jotain nou laiffereita, joita ei kukaan täyspäinen kaipaa takas.

Tuli tuosta nimim. Törnin asiapuolelle postaamasta kommentista mieleen, että äänestin tässä pollissa sitä, jonka nimimerkiksi sopisi Jörni.

Äänestin Baldisserin tavoin eli tuli tuosta nimim. Jussin postaamasta kommentista mieleen, että äänestin tässä pollissa sitä, jonka nimimerkiksi sopisi Nussi.

Edellä äänestäneet henkilöt äänestivät tavallani, tuolta nimimerkki Cmoney postaamasta kommentista pompsahtikin mieleen, että hahmon nimimerkiksi sopisi otto&pano

Lisäilmoituksena äänestyskäyttäytymiseeni se, että minun puolestani myös Runski sais mieluusti tulla takaisin. Forumi Runskilla on parempi kuin forumin ilman Runskia. Takas vaan ennen kuin legenda kasvaa liikaa ulos itse hahmosta.

Kylläpäpä maistus puteli Siestaa nyt. Ei ois hapoille tarvetta nääs.

Päpäpääpäp...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.