Albert Oil
Hippi ja juntti
Pyryf noudattaa prostaattaa.
Juu e, mene helvettiin siitä...Etkö tiedä, kuka mä olen?
Tai no pistetäänkin nimi, jonka joku tietää kuuklettamattakin: Helena Eronen.Nokian silloinen pääjohtaja Simo Vuorilehto. Lisäksi jotain (demari-)kansanedustajia, mutta eipä noin muutoin mitään ihmeellisyyksiä paitsi Albert Oil.
Moni olisi edellisen laman aikoihin halunnut tarjota Vinetolle Mersun etupuskuria.Iiro Vinanen vaan nyökkäsi, ei tarjonnut lapaa.
Lisäksi hyvä ennakkotoimena kasvattaa vähän partaa ja pistää raiskaajalasit päähän.Jos joku tuntematon tulisi lentokoneessa viereeni istumaan ja kätellä yrittäisi, lähtisin saman tien pyytämään paikanvaihtoa. Sekin jo törkeää, kun jotkut vierustoverit yrittäneet sananvaihtoa aloittaa. Terävä katse pöydän lukitussalpaan ja tiheä huohottava hengitys on joka hyypiön hiljentänyt.
komp. Sellaset pitää saada.Mimmoset on raiskaajalasit?
Tuohan näyttää ihan perushipsteriltä joita tuolla kaduilla viheltelee kohti 'kirjastoa' katse maahan suunnattuna. Näyttävät yli nelikymppisiltä ja reissaavat bussissa opiskelijakortilla ja maksavat vittu Visa Electronilla.
Toi sarjamurhaajapaku muuttaa tilanteen, kun hämärään aikaan ajelee hiljalleen asuinalueita ja välillä pysäköi ilman ilmeistä syytä tarkkailemaan ympäristöä. Myös toistuvat vierailut metsätaipaleilla ja soramontuilla ilman tarkoitusta auttaa asiaa. Eipä aikaakaan, kun paikkakunnan huolestuneet kotiäidit on perustaneet FB-ryhmän asian tiimoilta ja keskustelu käy kuumana hyvän maun tuolla puolen.Tuohan näyttää ihan perushipsteriltä joita tuolla kaduilla viheltelee kohti 'kirjastoa' katse maahan suunnattuna. Näyttävät yli nelikymppisiltä ja reissaavat bussissa opiskelijakortilla ja maksavat vittu Visa Electronilla.
Se meni niin, että mun oli kysyttävä, että keitä sällejä te oikein olette, kun istuttiin vierekkäin. Olin nimittäin terminaalissa pannut merkille, että sälleillä on ehkä maailmaan parhaat biatchit matkassa.Jos joku tuntematon tulisi lentokoneessa viereeni istumaan ja kätellä yrittäisi, lähtisin saman tien pyytämään paikanvaihtoa. Sekin jo törkeää, kun jotkut vierustoverit yrittäneet sananvaihtoa aloittaa. Terävä katse pöydän lukitussalpaan ja tiheä huohottava hengitys on joka hyypiön hiljentänyt.
Jouluna kävin kävelyllä entisellä asuinpaikkakunnalla uudella keskelle metsää rakennetulla omakotitaloalueella. Jokaisesta vastaantulevasta autosta ja pihoilta kytättiin sen näköisenä että mammafoorumeille satoi varoituksia huppupäisestä hiippailijasta. Teki mieli jäädä sinne kiertelemään ja kuvaamaan kännykällä. Varmaan olisivat poliisille soittaneet. Olin eksynyt väärään yhteiskuntaluokkaan. RÖNSYILEE!Toi sarjamurhaajapaku muuttaa tilanteen, kun hämärään aikaan ajelee hiljalleen asuinalueita ja välillä pysäköi ilman ilmeistä syytä tarkkailemaan ympäristöä. Myös toistuvat vierailut metsätaipaleilla ja soramontuilla ilman tarkoitusta auttaa asiaa. Eipä aikaakaan, kun paikkakunnan huolestuneet kotiäidit on perustaneet FB-ryhmän asian tiimoilta ja keskustelu käy kuumana hyvän maun tuolla puolen.