Kuka on kuuluisin henkilö, jota olette kätelleet?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tämä on varma voittaja, mikäli kyseessä oli oikea joulupukki, eikä mikään valepukki.
Totta. Muutenhan tämä meneekin tiukaksi. Finaaliin saattaakin päästä 5:viisi kättelijää.
Muutaman noista jo mainituista jouduin googlettamaan. Kertooko se siitä, etteivät ole kovin tunnettuja vai siitä, että olen sivistymätön tollukka, se jääköön pähkäiltäväksi.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Varmana tietona voidaan kertoa, että Stubbin kanssa ylävitosia paiskatessa kannattaa olla erityisen tarkkana. Milli vinoon ja se on hampaissa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Enpä muista kätelleeni ainoatakaan julkisuudenhenkilöä.
Ihmeellistä gloryhunttausta mennä oikopäätä kättelemään ja kertomaan kuinka sä oot hyvä jätkä kun sattuu näkemään jonkun julkkiksen.

edit: Jaa eiko saatana! Olenhan minä. Entinen työnantaja esitteli baaritiskillä Jarmo Myllykselle. Kysyin, että vieläkö harmittaa se 4-1 maali? Ei harmittanut.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Rallitunnettuja: Markku Alen, Timo Mäkinen, Juha Kankkunen, Tommi Mäkinen, Marcus Grönholm, Michele Mounton, Hannu Mikkola jne...

Muita tunnettuja: Aapeli Saarisalo, Jörn Donner, Spede, Paavo Väyrynen, Eero Mäntyranta, Matti Nykänen, Jope Ruonansuu, Ahti Kuoppala jne...

Menachem Beginin olen ainakin tavannut.

Kuka heistä nyt lienee tunnetuin
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13763
Tämä on varma voittaja, mikäli kyseessä oli oikea joulupukki, eikä mikään valepukki.
Oli. Vanhemmat sanoi niin. Mutta varmuudeksi myös Mick Box, Anssi Kela, Leo Kinnunen, Kake Randelin... nuo nyt muistan.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös