DFiaA
I told you so
Nämä uudempien toikkien laatijoiden laatimat toikit ovatkin ah, ei niin tyhjänpäiväisiä lainOlga sanoi:Tyhjänpäiväiset vanhojen toikkien kaivelijat joutaisivat vähäksi aikaa jäähylle.
Nämä uudempien toikkien laatijoiden laatimat toikit ovatkin ah, ei niin tyhjänpäiväisiä lainOlga sanoi:Tyhjänpäiväiset vanhojen toikkien kaivelijat joutaisivat vähäksi aikaa jäähylle.
Pöh! Noi on sun omia kuvitelmias. :ahem:jaska sanoi:Muistuttaisin tässä yhteydessä, että jos muo ollaan banjoamassa, niin kakkosnikkini Jacques kärsii rangaistukset puolestani :ahem: :thumbup:
Olga sanoi:Tyhjänpäiväiset vanhojen toikkien kaivelijat joutaisivat vähäksi aikaa jäähylle.
Niille voisi antaa elinkautisen.Jacques sanoi:Etenkin ne jotka nostaa Tosen toikkeja! :nope:
Banjosin juuri Batteryn osaltani tuon mainoksen myötä.:ahem:Sam sanoi::thumbup:
Samoin tuo yläreunan mainos![]()
Sua kuunneltiin nopeasti :eek!: :thumbup:Olga sanoi:Tyhjänpäiväiset vanhojen toikkien kaivelijat joutaisivat vähäksi aikaa jäähylle.
Enpä aio minäkään moista tukea. Otin myös Adblockin käyttöön.Moe Szyslak sanoi:Banjosin juuri Batteryn osaltani tuon mainoksen myötä.:ahem:
Joo, hyvin ärsyttävästi toteutettu :thumbdownVellu sanoi:Mä oon nyt ollut hetken aikaa huuli pyöreenä, että mistä hiton mainospalkista on kyse. Sitten tajusin, että mulla ei näy koko palkkia. Ilmeisesti jotain batterymainontaa siinä, vai kuinka?
Sam sanoi:Joo, hyvin ärsyttävästi toteutettu :thumbdown
Testaapa tätä sivustoa IE:lla ja katso![]()
Entäs toi KAASUKAKEZetor sanoi:Paavo21:n voisi kanssa banjota - ihan vaan tervetuliaisiksi.
Modeilta on näköjään unohtunut eräskin 'nahkapöxy'.OoPee sanoi:Sillälailla![]()
No mikä ettei.Sam sanoi:Entäs toi KAASUKAKE![]()
Zetor sanoi:Modeilta on näköjään unohtunut eräskin 'nahkapöxy'.![]()
OoPee sanoi:Kaks viikkoa ilman Heidiä ja just sillon mun pitää lähtee lomille :jaska: :jaska: :jaska: