Kuljettajien siirtohuhuilut ja siirrot kaudelle 2013

JVR

Banned
Rasistinen kommentti? Tiedoksi: "tuskistaan pääseminen" tarkoittaa kuolemista ja Kovalainen on edelleen elossa.

Sitäpaitsi F1-historian valossa se on juurikin valkoisen miehen hommaa. Ei-valkoisen miehen hommaa näyttää olevan ajaa huipputallissa maailmanmestaruudesta. Tai ainakin oli viime kauteen asti.
Olet taas ihanan täsmällinen, kiitos noista selvennyksistä

NiPzyyZ

Well-known member
Ja valkoinen mies on hoitanut mestaruudet kotiin kohta puolenvuosikymmenen ajan. Vaikka siellä on ollut myös se toisenkin värinen.

Pitäisikö sitä nyt sitten olla antirasisti ja opetella pelaaman peliä kuka pellkää VALKOISTAmiestä..
Miksi ylipäätänsä pitää tuoda esiin ihonväriin liittyviä seikkoja? Varsinkin kun ilmaisu jota JVR käytti on kaukana fiksusta ja nykyaikaisesta ajattelusta. Seuraavaksi valitetaan varmaan, ettei minulla tai Webslavella ole huumorintajua ja kyseinen kommentti oli sarkasmia tms?

Ja tuohon viimeiseen kohtaan: eikö sanakirjasi tunne muunlaisia sanoja, kuin rasisti tai "antirasisti"?

WebSlave

Trackman
Sanatarkasti se on vain, ettei enää tuskia eli vaikkapa parempi olo.
Tottakai sanonnoilla on sanatarkkakin merkityksensä. Mutta tuossa yllä ei käytetty sen kirjaimellista merkitystä, koska ei Kovalaisella ollut oikeasti tuskia. Tuossa sitä siis käytettiin sanontana, muttei sen totutussa merkityksessä.

Yhtä harhaanjohtavaa on kirjoittaa Mikael Granlundin heittäneen veivinsä, Teemu Pukin potkaisseen tyhjää tai arkkipiispa Mäkisen vaihtaneen hiippakuntaa silloin, kun kyse ei ole sen enempää kuolemisesta kuin sanojen todellisten merkitysten mukaisesta tapahtumasta.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Juu, pääasia että ymmärsi sen tarkoittavan tuskastuttavan kaukana kärjestä vuodesta toiseen ajelua :)

Eetoss

Aloittelija
Vieläköhän tuo Heikki neuvottelis Forsen toisesta paikasta? Todennäköisesti ei. Ei niin minkäänlaista huhua siihen suuntaan.

Caterhamilla ajot olis ollut taas paikasta 19. Oiskohan tuohon Heikillä enää motivaatio riittänyt? Viime kaudella alkoi jo selkeästi "terävin" hymy hyytymään kommenteissa.

Toivottavasti saa ajopaikan jostain mielenkiintoisesta sarjasta! Kortistoon ei hänen kannata lähteä kuten oheinen video osoittaa :alppu:

http://www.youtube.com/watch?v=BfYMhFfCnJU

:D

No vitsit sikseen, enkä mitenkään pilkatakseni. Salonkin kommentissa Kovalainen vahva korvaaja jos joku tulokas alkaa mokailemaan.

Lobosaurus

Jopefani
Sijainti
Suamesa
Hyi hyi JVR rasistisine juttuines.

Heikki tais loppukaudesta puhua, ettei ollut ainakaan ensimmäisten joukossa tallipaikkoja hakemassa kun luuli homman olevan ok Caterhamin kanssa. Huomasi kait junan jo menneen mutta siinä tilanteessa kävi varmasti kyselee töitä forcelta. Oisko Heikin ongelma ollu sitte Jarkko Niemisen tapaan rentouden puute, tai jotain muuta herkkää ja ylisöpöö. Vielä kait jaksaa pitää peukkuja kaverille mut kesätauon jälkee voi alkaa sormet kramppaamaan.

IsoAhven

Well-known member
Tottakai sanonnoilla on sanatarkkakin merkityksensä. Mutta tuossa yllä ei käytetty sen kirjaimellista merkitystä, koska ei Kovalaisella ollut oikeasti tuskia. Tuossa sitä siis käytettiin sanontana, muttei sen totutussa merkityksessä.
Minäkään en usko sinun harrastavan seksiä pilkkujen kanssa, mutta olet mielestäni siltikin pilkun nussija. Pidä kivaa. eiku? tä.

carbonara

Well-known member
En toki. Kovalainen on vain ollut piikki minun lihassani ja nyt kun hän on poissa niin en enää kykene kirjoittamaan sellaisia viestejä tänne foorumille, joista FW08 laittaa minut aina jäähylle. Eilinen oli kaiken kaikkiaan suuri päivä suomalaiselle moottoriurheilulle, kun ärsyttävän alisuorittajan ura loppui ja uusi lupaava lupaus saa sen Kovalaisenkin vähäisestäkin mediahuomiosta oman osansa.
Älä ihmeessä ole huolissasi noista tunteistasi. Sulla on oikeus nauttia mistä tahansa, olkoon se sitten vaikka toisen työpaikan menettäminen ja jos se ei olekaan tervettä niin ei siitä tarvitse välittää. Vahingonilosi ei aiheuta mitään pahaa kenellekään. Vasta sitten jos tunnet tervetta vahingoittaa muita ihmisiä on hyvä mennä ammattiauttajan puheille. Heikin elämä jatkuu varmasti ihan positiivisissa merkeissä. Nyt sillä on ehkä aikaa toteuttaa muita unelmiaan ja nauttia niistä miljoonista jotka on uransa aikana tienannut. Tässä vaiheessa voisi laittaa vaikka Katariinan paksuksi ja nauttia perhe-elämästä.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
En toki. Kovalainen on vain ollut piikki minun lihassani ja nyt kun hän on poissa niin en enää kykene kirjoittamaan sellaisia viestejä tänne foorumille, joista FW08 laittaa minut aina jäähylle.
Hienoa suoraselkäisyyttä. Vika on tietenkin viestin kohteena olevassa urheilijassa ja viestiin reagoivassa moderaattorissa (joka tosin kyllä on useammin kuin kerran ollut joku muu kuin minä).

Viestin kirjoittaja itse on syyntakeeton.

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Hienoa suoraselkäisyyttä. Vika on tietenkin viestin kohteena olevassa urheilijassa ja viestiin reagoivassa moderaattorissa (joka tosin kyllä on useammin kuin kerran ollut joku muu kuin minä).

Viestin kirjoittaja itse on syyntakeeton.
Nyt leikitään tulella.

Väärässä yhteydessä tämän sanoman otsikko kuuluu "Moderaattori: Vastuu on kuulijalla".

Tässä mielessä diplomaattinen ja asiallinen linja lienee viisainta..

IsoAhven

Well-known member
jokohan jossain vedonlyöntisivulla voisi veikata, että ajaako Kovalainen yhtään kisametriä ensikaudella?

Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Bruno Senna ei aja F1:ssä, siirtyy WEC (World Endurance Championship) sarjaan Aston Martinin leipiin

gpupdate.net sanoi:
Senna leaves Formula 1 for WEC seat
5 February 2013

Bruno Senna has announced that he will contest the 2013 World Endurance Championship for Aston Martin, with the Brazilian calling an end to his bid for one of the remaining Formula 1 seats. The 29-year-old had been in talks with a number of teams over the winter, including Force India, before deciding to switch categories.

Senna will share an Aston Martin Vantage GTE with Frederic Makowiecki in the GTE Pro class this year, taking part in the full eight-round championship. For the Spa 6 Hours and flagship 24 Hours of Le Mans events, the pair will be joined by Rob Bell.

Senna is set to make his debut for the British marque at the 12 Hours of Sebring next month, which goes ahead on Saturday 16 March. The ex-Williams, Renault and HRT driver contested selected rounds of the 2009 Le Mans series for Oreca, including the prestigious Le Mans round, picking up podium finishes in Spain and Portugal.
Eli lieneisikö nyt Force Indian palli menossa Sutilille? Vai saattaisiko Heikillä olla vielä mahkuja? Vaiko kenties Petrov..... ? :)

Mangelo

Well-known member
Eli lieneisikö nyt Force Indian palli menossa Sutilille? Vai saattaisiko Heikillä olla vielä mahkuja? Vaiko kenties Petrov..... ? :)
Tarttis kyllä saada joku kunnon kuski tuohon talliin, ihan hyviä autoja keskimäärin väsäävät. PdR ihan ok suhari muttei mitenkään säväyttävä tai huippusuorituksiin kykenevä. Eikä noi kolme varmaan sen ihmeempiäkään ole. Sutililla hienot sladit kyllä.

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Kirjaimellisesti, en. Mutta mielestäni kuvastaa varsin outoa lukutapaa, jos kykenee tuon tulkisemaan kirjaimellisesti otettavaksi tarkoitetuksi.
Itse en lukenut koko keskustelua vaan kiinnitin huomion sinun viestiin, ja näin on aina vaarana käydä. Ja se on siis siksi "vaarallista". Tottakai itse hämmästyin ja palasin takaisin päin lukemaan mistä on kyse, mutta kuinka moni sen vaivan jaksaa nähdä.

Tosi on kuitenkin se mitä kirjoitit, ainahan voi selitellä että tarkoitti jotain muuta.. :eek!:

Tosin mulle yks ja sama, mutta sanoinpahan kuitenkin.

PS: Niin oliko tuo nyt sitten diplomaattista ja asiallista kirjoittaa jotain muuta kuin tarkoittaa? Tästä tais jäädä erit käsitykset, minun mielestä siis ei.