Mangelo
Well-known member
Odotellessa Heikiltä "perkele" tviittiä.Oskari Saaren mukaan tämä on nyt fakta:
http://twitter.com/OskariSaari
van de Garde -> Caterham. Varma
Odotellessa Heikiltä "perkele" tviittiä.Oskari Saaren mukaan tämä on nyt fakta:
http://twitter.com/OskariSaari
van de Garde -> Caterham. Varma
Tuuletatko yhtä raivokkaasti myös, kun ulkomaalaisyhtiö potkii pihalle suomalaisia työntekijöitä? Ei mulla muuta.Hurraa! Mitään muuta sanoja ei tarvita.
En toki. Kovalainen on vain ollut piikki minun lihassani ja nyt kun hän on poissa niin en enää kykene kirjoittamaan sellaisia viestejä tänne foorumille, joista FW08 laittaa minut aina jäähylle. Eilinen oli kaiken kaikkiaan suuri päivä suomalaiselle moottoriurheilulle, kun ärsyttävän alisuorittajan ura loppui ja uusi lupaava lupaus saa sen Kovalaisenkin vähäisestäkin mediahuomiosta oman osansa.Tuuletatko yhtä raivokkaasti myös, kun ulkomaalaisyhtiö potkii pihalle suomalaisia työntekijöitä? Ei mulla muuta.
Nojoo ehkä sanoin hieman väärin kun sanoin että kyse on suuresta päivästä suomalaiselle moottoriurheilulle. En itse koe että suomalaisena minulla olisi joku automaattinen velvollisuus kannattaa suomalaista urheilijaa ja toivoa hänelle menestystä. Ihan yhtä hyvin inhokkiurheilija voi olla suomalainen, saksalainen tai espanialainen. Minulle eilinen oli hieno ja kauan odotettu päivä. Jos siitä yhden päivän ajan hetken aikaa juhliminen keskustelupalstalla on väärin juhlittu niin pyydän anteeksi.Noista asenteista täytyy sanoa : Only in Finland. ��
Razia on marussialla.Ketkä vielä Force Indialle ja Marussialle?
Razian sopimustahan ei vielä ole julkaistu, joten kaikki on vielä aika auki.Razia on marussialla.
Tuolla perusteella eräs Massa joutais myös pois ja varmaan ens kauden jälkeen loppuu senkin ura ykkösissä:wink:En toki. Kovalainen on vain ollut piikki minun lihassani ja nyt kun hän on poissa niin en enää kykene kirjoittamaan sellaisia viestejä tänne foorumille, joista FW08 laittaa minut aina jäähylle. Eilinen oli kaiken kaikkiaan suuri päivä suomalaiselle moottoriurheilulle, kun ärsyttävän alisuorittajan ura loppui ja uusi lupaava lupaus saa sen Kovalaisenkin vähäisestäkin mediahuomiosta oman osansa.
Tais olla jo kirkossa kuulutettuTaitaa Bianchi päästä kisakuskiksi...
Rasistinen kommentti? Tiedoksi: "tuskistaan pääseminen" tarkoittaa kuolemista ja Kovalainen on edelleen elossa.Ihan hyvä, että Heikki pääs tuskistaan, ei toi oo valkosen ihmisen hommaa ajella noista sijoista 4 vuotta putkeen.
Sanatarkasti se on vain, ettei enää tuskia eli vaikkapa parempi olo.Tiedoksi: "tuskistaan pääseminen" tarkoittaa kuolemista...
Ja valkoinen mies on hoitanut mestaruudet kotiin kohta puolenvuosikymmenen ajan. Vaikka siellä on ollut myös se toisenkin värinen.Rasistinen kommentti? Tiedoksi: "tuskistaan pääseminen" tarkoittaa kuolemista ja Kovalainen on edelleen elossa.
Sitäpaitsi F1-historian valossa se on juurikin valkoisen miehen hommaa. Ei-valkoisen miehen hommaa näyttää olevan ajaa huipputallissa maailmanmestaruudesta. Tai ainakin oli viime kauteen asti.