Kuljettajien siirtohuhuilut ja siirrot kaudelle 2013

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
Tuuletatko yhtä raivokkaasti myös, kun ulkomaalaisyhtiö potkii pihalle suomalaisia työntekijöitä? Ei mulla muuta.
En toki. Kovalainen on vain ollut piikki minun lihassani ja nyt kun hän on poissa niin en enää kykene kirjoittamaan sellaisia viestejä tänne foorumille, joista FW08 laittaa minut aina jäähylle. Eilinen oli kaiken kaikkiaan suuri päivä suomalaiselle moottoriurheilulle, kun ärsyttävän alisuorittajan ura loppui ja uusi lupaava lupaus saa sen Kovalaisenkin vähäisestäkin mediahuomiosta oman osansa.
 
Viimeksi muokattu:

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6703
Sijainti
Täällähä mä
Stedoksen käsitys suuresta suomalaisesta päivästä moottoriurheilulle on yhtä kieroutunut, kuin saksalaisten käsitys kesälomasta, kun lähtivät vierailemaan ranskassa 1940.
 

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
Noista asenteista täytyy sanoa : Only in Finland. ��
Nojoo ehkä sanoin hieman väärin kun sanoin että kyse on suuresta päivästä suomalaiselle moottoriurheilulle. En itse koe että suomalaisena minulla olisi joku automaattinen velvollisuus kannattaa suomalaista urheilijaa ja toivoa hänelle menestystä. Ihan yhtä hyvin inhokkiurheilija voi olla suomalainen, saksalainen tai espanialainen. Minulle eilinen oli hieno ja kauan odotettu päivä. Jos siitä yhden päivän ajan hetken aikaa juhliminen keskustelupalstalla on väärin juhlittu niin pyydän anteeksi.
 
Viimeksi muokattu:

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
Harmi kun Kovalaisen ura loppuu nyt. Jospa Kovalainen kuitenkin sijaistaa jotakin. :eek:
 

Maco

Well-known member
Liittynyt
13.3.2009
Viestit
671
En toki. Kovalainen on vain ollut piikki minun lihassani ja nyt kun hän on poissa niin en enää kykene kirjoittamaan sellaisia viestejä tänne foorumille, joista FW08 laittaa minut aina jäähylle. Eilinen oli kaiken kaikkiaan suuri päivä suomalaiselle moottoriurheilulle, kun ärsyttävän alisuorittajan ura loppui ja uusi lupaava lupaus saa sen Kovalaisenkin vähäisestäkin mediahuomiosta oman osansa.
Tuolla perusteella eräs Massa joutais myös pois ja varmaan ens kauden jälkeen loppuu senkin ura ykkösissä:wink:
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Ihan hyvä, että Heikki pääs tuskistaan, ei toi oo valkosen ihmisen hommaa ajella noista sijoista 4 vuotta putkeen. Ja ei tuolta helppoa oo parempaan talliin siirtyä, jos maksukuski tallikaveritki vetää paremmin.
 

Froilan Gonzales

Well-known member
Liittynyt
21.7.2008
Viestit
897
Jules Bianchi ja James Rossiter ajavat testeissä Force Indiaa. Taitaa Bianchi päästä kisakuskiksi...
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ihan hyvä, että Heikki pääs tuskistaan, ei toi oo valkosen ihmisen hommaa ajella noista sijoista 4 vuotta putkeen.
Rasistinen kommentti? Tiedoksi: "tuskistaan pääseminen" tarkoittaa kuolemista ja Kovalainen on edelleen elossa.

Sitäpaitsi F1-historian valossa se on juurikin valkoisen miehen hommaa. Ei-valkoisen miehen hommaa näyttää olevan ajaa huipputallissa maailmanmestaruudesta. Tai ainakin oli viime kauteen asti.
 
Viimeksi muokattu:

ice

Well-known member
Liittynyt
3.3.2009
Viestit
684
Rasistinen kommentti? Tiedoksi: "tuskistaan pääseminen" tarkoittaa kuolemista ja Kovalainen on edelleen elossa.

Sitäpaitsi F1-historian valossa se on juurikin valkoisen miehen hommaa. Ei-valkoisen miehen hommaa näyttää olevan ajaa huipputallissa maailmanmestaruudesta. Tai ainakin oli viime kauteen asti.
Ja valkoinen mies on hoitanut mestaruudet kotiin kohta puolenvuosikymmenen ajan. Vaikka siellä on ollut myös se toisenkin värinen.

Pitäisikö sitä nyt sitten olla antirasisti ja opetella pelaaman peliä kuka pellkää VALKOISTAmiestä..
 
Ylös