Valmistajien kymppisija on näille häntäpään talleille ihan tavoittelemisen arvoinen saavutus. Siitä kymppisijasta käytiin pitkin viime kautta vääntöä etupäässä Kovalaisen ja Glockin kesken. Australiassa Glock otti kiinnityksen kymppisijaan Marussialle, Monacossa Kovalainen nappasi kymppisijan Caterhamille ja Singaporessa Glock taas nosti Marussian kymppisijalle. Sama trendi näytti jatkuvan Brasiliassakin, koska Glock ja Kovalainen ajoivat siellä tallikavereitaan paremmin, mutta kun molemmilla palkkakuskeilla oli itsestä riippumattomia ongelmia ja kyseessä oli hasardikisa, niin maksukuskit pääsivät loppujen lopuksi ratkaisemaan valmistajien kymppisijan keskenään.
Brasilian tulosluettelo ei kuitenkaan tarkoita, että häntäpään talleille olisi samantekevää ajaako tallissa Glockin ja Kovalaisen tapainen luotettava palkkakuski vaiko kokematon maksukuski. Caterhamkin pestasi vdGarden vasta kun oli selvinnyt, että Glock poistuu Marussian miesvahvuudesta. Minä ainakin uskon, että Caterhamilla mietittiin sitä ennen tarkkaan pitäisikö Petroville tai Kovalaiselle antaa jatkopesti. Glockin häivyttyä Marussialta vdGarden valinta kävi huomattavasti helpommaksi.