Sabelt Rompe
Huoh
Bensankulutuslukema on riittävän tuhlaileva vihreiden jäsenyyteen.Keskikulutus kympin pintaan.
Bensankulutuslukema on riittävän tuhlaileva vihreiden jäsenyyteen.Keskikulutus kympin pintaan.
Oliko se se pikkujuttupusla?Reilu 500e tänään.
Jos puhutaan samasta asiasta niin joo. Plus "vähän" "muutakin".Oliko se se pikkujuttupusla?
Saman_suuntaista täälläkin. Taitaa olla luvattuna 3.9 ja ajossa menee jotain 5.5 litraa saturaisella.Klongkswagen Golf Sportsvan 1.0 TSI DSG
Normikulutus
Maantie 4.1
Yhdistetty 4.6
Kaupunki 5.5
Co2 105 g/km
Käytäntö oikeasti nätissä ajossa: 5.8 litraa/100 km.
Ajoaika koostuu ehkä 35% maantiestä ja 65% ruutukaavasta.
(tankillisen keskinopeus ollut 32-34 km/h)
Mulla on autossani vastaavanlainen Eberspächer. Tosiaan käynnistyy ja toimii sitten vasta kun auton moottori jo käy.6,73 näkyy spiritmonitorin mukaan olevan. 10 vuotta vanha 2- litranen Fordin nokivasara. Onko toi hyvin vai huonosti vai hyvin huonosti, en tiiä. Sekalaista ajoa kummiski, kaupunkiajoa, motaria ja pikkuteitä, on se joskus maantieajossa menny alle kuuden litran. Mä en ole mikään taloudellinen kuski, kaasupolkimessa on kaks asentoa, päällä tai poissa. Ja niin tossa on Eberi, jota ei saa pois päältä. Nerokas systeemi. Ei ole asennettu kelloa tai kytkintä, jolla sen sais päälle ennen ajoon lähtöä. Posottaa kuumaa sitten kun kone on saatu ensin käyntiin. Eikä ole edes lohkolämmitintä. Kaipa se tuo sitten oman lisänsä kulutukseen.
Niin se tekee toisinaan tuokin, tosin kuskin puolelta. Pari kertaa kaupan pihalla pitänyt kääntyä takaisin katsomaan, tuleeko se savu Eberin putkesta vai onko auto tulessa. Liikennevaloissa saa seurata ympärilläolijoiden katseita, kun miettivät pitäisikö tässä juosta karkuun jos tuo auto kohta räjähtää, vai mitä tässä tapahtuu. Ja välillä haisee grillisytytysnesteelle kun käryttelee.Mulla on autossani vastaavanlainen Eberspächer. Tosiaan käynnistyy ja toimii sitten vasta kun auton moottori jo käy.
Käynnistyessään ja olosuhteista riippuen työntää melkoiset savut matkustajan puoleisen etupyörän takaa.