Kyllä on ihmisillä hoono muisti taas. Jos muistellaan hieman vuotta 2003, kun Kimityksellä oli koko kauden jossain määrin kilpailukykyinen kalusto, niin mieleen tulee kovat taistelut Rubensin kanssa ainakin A1-ringillä ja Silverstonessa, Sumin kanssa melbournessa sekä Montyn kanssa hockellä ja Unkarissa.mn97 sanoi:Montoyan vahvuus mielestäni on se, että hän ei näytä antautuvan missään tilanteessa. Moni olisi luovuttanut vuonna 2003 vastaavassa tilanteessa, missä monty oli. Siinä mielessä Kimin täytyy olla koko kauden tasaisen vahvassa vireessä, eikä missään tilantessa saa tulla YHTÄÄN nuorille niin tyypillisiä ailahteluita suoritustasossa. Monty on mielestäni hieman valmiimpi ja kypsempi kuin Kimi tai ainakin on ollut.
Niimpä, muisti pettää kaikilla. Nuo kisailut Montyn kanssa oli vuonna 2002.formulastara sanoi:Kyllä on ihmisillä hoono muisti taas. Jos muistellaan hieman vuotta 2003, kun Kimityksellä oli koko kauden jossain määrin kilpailukykyinen kalusto, niin mieleen tulee kovat taistelut Rubensin kanssa ainakin A1-ringillä ja Silverstonessa, Sumin kanssa melbournessa sekä Montyn kanssa hockellä ja Unkarissa.
Noh, kaikilla on oikeus mielipiteisiin, mutta perustelujen tasoon on syytä kiinnittää huomiota.
Totta kyllä, mutta vuosiluku on tässä kohtaa aivan epäolennainen seikka. Kyse oli siitä että antautuuko Räkä yleensä taisteluissa, ja esimerkit osoittanevat - vuosiluvuista riippumatta - ettei näin ole.jaska sanoi:Niimpä, muisti pettää kaikilla. Nuo kisailut Montyn kanssa oli vuonna 2002.
Ensimmäinen linkki Googlella (unkari)
Ensimmäinen linkki Googlella (saksa)
Ett silleen!!!!!!!!!!
Totta tuokin. Mutta väittelyssä yksityiskohtien tietämine luo huomattavasti paremman vaikutelman.formulastara sanoi:Totta kyllä, mutta vuosiluku on tässä kohtaa aivan epäolennainen seikka. Kyse oli siitä että antautuuko Räkä yleensä taisteluissa, ja esimerkit osoittanevat - vuosiluvuista riippumatta - ettei näin ole.
Totta, kieltämättä. Mutta olen pistänyt merkille että usein pinteessä oleva osapuoli alkaa turvautua huomiohin, jotka eivät enää liity kontekstiin laisin. vrt. naisetjaska sanoi:Totta tuokin. Mutta väittelyssä yksityiskohtien tietämine luo huomattavasti paremman vaikutelman.
nm. kokemusta on
Ett silleen!!!!!!!!!
No tottakai Kimi on kovan luokan kilpa-ajaja ja erittäin lahjakas sellainen. Lahjakkuudessa tuppaa yleensä vaan olemaan se toinen puoli. Nimittäin jonkinmoinen laiskuus ja lapsellisuus. Minulle on jäänyt Kimistä mieleen, että jos kaikki ei olekkaan mennyt ihan putkeen niin alkaa tulemaan niitä ihmeellisiä konerikkoja sun muita...Ja tottakai Kimi on armoton kilpailiaja, kun kalusto on kohdallaan, mutta...formulastara sanoi:Kyllä on ihmisillä hoono muisti taas. Jos muistellaan hieman vuotta 2003, kun Kimityksellä oli koko kauden jossain määrin kilpailukykyinen kalusto, niin mieleen tulee kovat taistelut Rubensin kanssa ainakin A1-ringillä ja Silverstonessa, Sumin kanssa melbournessa sekä Montyn kanssa hockellä ja Unkarissa.
Muistanko aivan väärin kun mieleeni on syöpynyt sellainen seikka näistä kaikista kamppailuista, että Kimi ei antanut tuumaakaan periksi...?
Noh, kaikilla on oikeus mielipiteisiin, mutta perustelujen tasoon on syytä kiinnittää huomiota.
Nyt kyllä paistaa jonkinlainen kokemattomuus näistä perusteluista. Oletko kovinkin nuori hlö? Samalla tavallahan voisi perustella kumpaa tahansa. Ei tuo perustelu tee eroa suuntaan eikä toiseen. Kokeillaanpa:mn97 sanoi:No tottakai Kimi on kovan luokan kilpa-ajaja ja erittäin lahjakas sellainen. Lahjakkuudessa tuppaa yleensä vaan olemaan se toinen puoli. Nimittäin jonkinmoinen laiskuus ja lapsellisuus. Minulle on jäänyt Kimistä mieleen, että jos kaikki ei olekkaan mennyt ihan putkeen niin alkaa tulemaan niitä ihmeellisiä konerikkoja sun muita...Ja tottakai Kimi on armoton kilpailiaja, kun kalusto on kohdallaan, mutta...
Montoyalle on aina tapahtunut kaiken näköistä niin omaa kuin muidenkin syystä, mutta aina se sieltä on noussu tai ainakin on yrittänyt tai ainakin se on siltä näyttänyt.
Voitko muka voi väittää, että Montoyalle ei ole tapahtunt aikojen saatossa kaiken näköisiä spinnauksia, kolareita vastaavaa. Kun muistelet viime vuosien kisoja niin aika usein Monty on se ensimmäinen kuski, joka on hakemassa uutta etuspoileria jonkun rytäkän ansioista. Minä en ainakaan ole nähnyt Kimiä kovinkaan monessa hässäkässä mukana, vaan toiminta on ollut aikaslailla varmalla pohjalla. Olen kaiketi sitten sokea, kun en näitä Kimin virheitä näe.Originally posted by formulastara Nyt kyllä paistaa jonkinlainen kokemattomuus näistä perusteluista. Oletko kovinkin nuori hlö? Samalla tavallahan voisi perustella kumpaa tahansa. Ei tuo perustelu tee eroa suuntaan eikä toiseen. Kokeillaanpa:
"No tottakai Montoya on kovan luokan kilpa-ajaja ja erittäin lahjakas sellainen. Lahjakkuudessa tuppaa yleensä vaan olemaan se toinen puoli. Nimittäin jonkinmoinen laiskuus ja lapsellisuus. Minulle on jäänyt Montoyasta mieleen, että jos kaikki ei olekkaan mennyt ihan putkeen niin alkaa tulemaan niitä ihmeellisiä konerikkoja sun muita...Ja tottakai Montoya on armoton kilpailiaja, kun kalusto on kohdallaan, mutta...
Kimille on aina tapahtunut kaiken näköistä niin omaa kuin muidenkin syystä, mutta aina se sieltä on noussu tai ainakin on yrittänyt tai ainakin se on siltä näyttänyt."
Mistä sinä tiedät mistä ne konerikot todellisuudessa johtuvat? Minä en ainakaan tiedä.Originally posted by formulastara
Tuo nyt tietysti sillä erotuksella että Montyllä ei ole ne koneet niin paukkunu. Luulisi kuitenkin olevan selvää ettei koneen paukkumisia voi omaan piikkiin laittaa. Montoyan kohdalla voisi pikemminkin sanoa että jos kaikki ei olekaan mennyt ihan putkeen niin alkaa tulemaan niitä ihmeellisiä spinnauksia sun muita.
No esim. tänä vuonna (puhumattakaan kaudesta 2003) Montoyalla ja etenkin Williamisilla on ollut paljon vastoinkäymisiä. milloin on tullut hylkäyksiä (Kanada, USA), milloin älyttömän huonoja startteja, milloin on kolaroitu lähdössä, milloin spinnattu hyviltä sijoilta, milloin mitäkin ongelmaa. Ja vaikka Ferrari onkin porskuttanut masentavan ylivoimaisiin voittoihin ja jotkut pyrkyri tallit (B.A.R) pyyhkivät lattiaa niin silti pisteitä on tullut tasaisesti koko kauden ja jopa hieman kasvanut loppukaudesta. Se, että näitä vastoinkäymisiä tapahtui, oli tallin ja kuskin oma vika.Originally posted by formulastara
Mutta mitenhän se Montoya sun mielestä on jotenkin enemmän sieltä noussu kuin Kimi. Montoyan tämän vuoden suoritukset ovat mielestäni olleet aika näkymätöntä luokkaa lukuunottamatta jotain Imolan sumikisailua ja tätä viimeistä kisaa. Eikö se Kimi sieltä ole nimenomaan noussut 19/b:n myötä enemmänkin esille?(silverstone, hockenheim, bahrain, brasilia) Haloo
edit: puhumattakaan spasta...
Mitä sää höpötät? Nyt sisälukutaitoa opettelemaan tai pullo piiloon. Minähän nimenomaan puhuin siitä että kummasti se montoya spinnailee ym ym.mn97 sanoi:Voitko muka voi väittää, että Montoyalle ei ole tapahtunt aikojen saatossa kaiken näköisiä spinnauksia, kolareita vastaavaa. Kun muistelet viime vuosien kisoja niin aika usein Monty on se ensimmäinen kuski, joka on hakemassa uutta etuspoileria jonkun rytäkän ansioista. Minä en ainakaan ole nähnyt Kimiä kovinkaan monessa hässäkässä mukana, vaan toiminta on ollut aikaslailla varmalla pohjalla. Olen kaiketi sitten sokea, kun en näitä Kimin virheitä näe.
Mistä sinä tiedät mistä ne konerikot todellisuudessa johtuvat? Minä en ainakaan tiedä.
No esim. tänä vuonna (puhumattakaan kaudesta 2003) Montoyalla ja etenkin Williamisilla on ollut paljon vastoinkäymisiä. milloin on tullut hylkäyksiä (Kanada, USA), milloin älyttömän huonoja startteja, milloin on kolaroitu lähdössä, milloin spinnattu hyviltä sijoilta, milloin mitäkin ongelmaa. Ja vaikka Ferrari onkin porskuttanut masentavan ylivoimaisiin voittoihin ja jotkut pyrkyri tallit (B.A.R) pyyhkivät lattiaa niin silti pisteitä on tullut tasaisesti koko kauden ja jopa hieman kasvanut loppukaudesta. Se, että näitä vastoinkäymisiä tapahtui, oli tallin ja kuskin oma vika.
Kuin myös Kimi on ajanut loppukaudesta hyvin, kun alkukausi meni lähinnä polttareiden merkeissä ja päivitellessä auton surkeutta. Tämä kausi nyt on ollut aika huono vertailukohta, koska panokset ovat ollet niin olemattomat.
Tottakai Kimi on aivan valtavan hyvä kuljettaja ja tullut todella hyvin esille sieltä. Ketä tämä kausi muutenkaan kiinnostaa? Mun puolesta Kimikin olis voinut, vaikka perseillä koko kauden siellä niiden Minardien seassa. Ens kaudella nähdään sitten ehkä jo kilpailuakin. :thumbup: Parasta olisi.
lisää näitä.mn97 sanoi:Mistä sinä tiedät mistä ne konerikot todellisuudessa johtuvat? Minä en ainakaan tiedä.
Jepbelated sanoi:lisää näitä.
Minä taaseen väitän, että Kimi Matias Räikkönen ITSE sanoi eräässä tulosruudussa vuonna 2002, että ne konerikot johtuivat siitä, että otettiin nopeutta luotettavuuden kustannuksella...formulastara sanoi:
En myöskään ole väittänyt tietäväni mistä ne konerikot todellisuudessa johtuvat. Väitän vain että ei ole todennäköistä että ne olisi jotenkin Kimin vika.
Ensi vuonna nähdään, sääliksi käy Montoyaa...