Kumpi MM-kisoista kiinnostaa enämpi?

Kumpi MM-kisoista kiinnostaa enämpi?

• Äänestäjiä yhteensä
    155

Ace17

Acenteella
Voisko joku tehdä lyhyen referaatin, mistä tässä toikissa on jarnattu ja mitä siitä opimme? :)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
Toki, kyllä myönnän esim. että ajanpeluut ja näyttelemistä tapahtuu, yhdessä ja erikseen. (ei siinä määrissä kuin te väitätte, mutta tapahtuu) ja se on syytä saada futiksesta pois.
Hienoa! Tässähän taisi tapahtua edistystä.

Tuo missä mittakaavassa tapahtuu voikin sitten olla mitä vain vähän ja paljon väliltä. Minä en narisi siitä, että vaikka sinun mielestä sitä olisi vähän.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ace17 sanoi:
Voisko joku tehdä lyhyen referaatin, mistä tässä toikissa on jarnattu ja mitä siitä opimme? :)
Futisfani haukkuu aina lätkää, vaikka puhuisivat vain futiksesta ja sen hienoudesta.

Lätkäfanit taas ei koskaan hauku futista, vaikka suoraan arvostelisivat ko. lajia.

:ahem: :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kun tää otsikko on valmis, niin ehdottomasti arkistoon jälkipolvien ihailtavaksi!!! :ahem: :ahem: :ahem:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Täähän oli ihan loistava esimerkkisuoritus jarnasta.. yhdeksän sivua tappelua ja kuitenkin lopulta käy ilmi että kaikki on samaa mieltä aiheesta.. :D :D

edit: siis jarnan aiheesta (että ajanpeluuta esiintyy), ei suinkaan toikin aiheesta (kumpi kiinnostaa enämpi)..

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sam sanoi:
Kuinka monta liigapeliä on juhannuksena :eek!: :eek!: :confused:
ei yhtään, mutta sekin vie noista kesäviikonlopuisa yhden
-> niitä ei niin montaa ole ja tekemistä niille tahtoo siunautua

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Kun tää otsikko on valmis, niin ehdottomasti arkistoon jälkipolvien ihailtavaksi!!! :ahem: :ahem: :ahem:
On tätä ainakin luettu ahkerasti.

Edit: Mutta joo sitä en tiedä onko asia loppuunkäsitelty, vaikka Jaska onkin.... :D

Barco on vielä käsittelemättä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
Missä suhteessa?
Kaikessa suhteessa, eikös?! Olemme samaa mieltä, että kaikissa lajeissa on negatiivista. Toki myös positiivista. Niin jalkapallossa kuin jääkiekossakin.

Ajanpeluu on yksi syy muiden mainittujen joukossa miksi jalkapallon pelaajat sortuvat epäurheilijamaisesti näyttelemiseen. Sinun mielestäsi näyttelyä ei tapahdu kovinkaan paljon. Minä ja mm. YSP olemme tästä hiukan eri mieltä. Itse olen jo maininutkin, ettei näytteleminen ole se merkkittävin syy miksi itse pidän jääkiekkoa lajina kiinnostavampana.

Tämän toikin varsinainen aihehan oli tosin toinen eli kumpi on kiinnostavampi jääkiekon MM vai jalkapallon. Annoin jo tuossa aiemmin tunnustusta jalkapallon MM-kisoille (ja niiden arvostukselle) ja siitä olemme siis samaa mieltä. Äänestin kyllä toisin eli nippa nappa odotan lätkän mm:iä enemmän/innostuneemmin kuin futiksen.

Minä EN OLE kuitenkaan hyökännyt (kuten asian itse ilmoitit) jalkapalloa kohtaan lajina. Ymmärrän tosin hyvin miksi jotkut voivat esim. tuon mainitun näyttelemisen suhteen haistatella koko lajille.

Tässä tuli käsiteltyä myös sitä mahdollisuutta, että jalkapallon suosio kasvaisi esim. jääkiekkoa suositummaksi. Tätä minun on vaikea uskoa. Ja tästä ollaan selvästi eri mieltä. Ja varmaan muutamasta muustakin asiasta. Aina ja iänkaikkisesti.

Viimeksi muokattu:

Vesku

Maatalousneuvos
Taisin ruksata muutama pv sitten jalkapallon!
Ainakin nyt tää vuonna futis "pitää" kiinnostaa enemmän, kun o-kisoissa pelattiin lätkää tosissaan, niin alkavat lätkän MM-kisat ovat selkeästi B- tai jopa C-tason maajoukkueiden turnaus. Vaikka Jellonat menestyisivät.... taikka juuri siksi. Lie varmaan tässäkin topikissa vaadittu, että ei aínakaan O-kisavuosina enää MM-kisoja! Tai sitten semmoisilla säännöillä, ettei kellään saa olla NHL-ukkoja eli vain kansallisista sarjoista ja AHL:Sta / yliopistojoukkueista tms pelaajia mukana.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Formulanomi sanoi:
Kaikessa suhteessa, eikös?! Olemme samaa mieltä, että kaikissa lajeissa on negatiivista. Toki myös positiivista. Niin jalkapallossa kuin jääkiekossakin.
Tuossa suhteessa kyllä, mutta emme muissa, kuten itse toteatkin

Formulanomi sanoi:
Ajanpeluu on yksi syy muiden mainittujen joukossa miksi jalkapallon pelaajat sortuvat epäurheilijamaisesti näyttelemiseen. Sinun mielestäsi näyttelyä ei tapahdu kovinkaan paljon. Minä ja mm. YSP olemme tästä hiukan eri mieltä.
Formulanomi sanoi:
Minä EN OLE kuitenkaan hyökännyt (kuten asian itse ilmoitit) jalkapalloa kohtaan lajina. Ymmärrän tosin hyvin miksi jotkut voivat esim. tuon mainitun näyttelemisen suhteen haistatella koko lajille.
Enkä minä lätkää vastaan, kuten täällä on myös väitetty.

Formulanomi sanoi:
Tässä tuli käsiteltyä myös sitä mahdollisuutta, että jalkapallon suosio kasvaisi esim. jääkiekkoa suositummaksi. Tätä minun on vaikea uskoa. Ja tästä ollaan selvästi eri mieltä. Ja varmaan muutamasta muustakin asiasta. Aina ja iänkaikkisesti.
Kunnes se tapahtuu ;)

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Vesku sanoi:
Taisin ruksata muutama pv sitten jalkapallon!
Ainakin nyt tää vuonna futis "pitää" kiinnostaa enemmän, kun o-kisoissa pelattiin lätkää tosissaan, niin alkavat lätkän MM-kisat ovat selkeästi B- tai jopa C-tason maajoukkueiden turnaus. Vaikka Jellonat menestyisivät.... taikka juuri siksi. Lie varmaan tässäkin topikissa vaadittu, että ei aínakaan O-kisavuosina enää MM-kisoja! Tai sitten semmoisilla säännöillä, ettei kellään saa olla NHL-ukkoja eli vain kansallisista sarjoista ja AHL:Sta / yliopistojoukkueista tms pelaajia mukana.
Totta.. mutta tämäkin on yksilöllistä. Henkilökohtaisesti jääkiekko on vielä tässäkin tapauksessa kiinnostavampaa.. ainakin nyt tässä vaiheessa kun lätkäkisoihin on aikaa puolitoista viikkoa ja futiskisoihin puolitoista kuukautta.. ;)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
Tuossa suhteessa kyllä, mutta emme muissa, kuten itse toteatkin
Enpä oikeastaan odotakaan, että kaikista asioista voitaisiin (tai pitäisi) olla samaa mieltä. :doubtful: Sen takia listasin asioita mistä oltiin samaa mieltä ja joitakin mistä eri mieltä.

Jos se (=pitää olla samaa mieltä ja sitten keskustelut päättyvät) on keskusteluiden lähtökohta tai tavoite, ei ihme että tulee loputtomia jarnoja.
Kunnes se tapahtuu ;)
Mikä. :eek:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Eiks se ollu jo tässä? :confused:
Muistaakseni titteli annettiin suoraan eräälle myyntiedustajalle loistavasta toiminnasta automaattivaihteisen auton ostossa!