Hienoa! Tässähän taisi tapahtua edistystä.jaska sanoi:Toki, kyllä myönnän esim. että ajanpeluut ja näyttelemistä tapahtuu, yhdessä ja erikseen. (ei siinä määrissä kuin te väitätte, mutta tapahtuu) ja se on syytä saada futiksesta pois.
pallo, kiekkoAce17 sanoi:Voisko joku tehdä lyhyen referaatin, mistä tässä toikissa on jarnattu ja mitä siitä opimme?
Futisfani haukkuu aina lätkää, vaikka puhuisivat vain futiksesta ja sen hienoudesta.Ace17 sanoi:Voisko joku tehdä lyhyen referaatin, mistä tässä toikissa on jarnattu ja mitä siitä opimme?
Kuten Jaskan kommentista voi päätellä, emme oppineet mitään.Formulanomi sanoi:Emme oppineet mitään.
ei yhtään, mutta sekin vie noista kesäviikonlopuisa yhdenSam sanoi:Kuinka monta liigapeliä on juhannuksena :eek!: :eek!:
On tätä ainakin luettu ahkerasti.OoPee sanoi:Kun tää otsikko on valmis, niin ehdottomasti arkistoon jälkipolvien ihailtavaksi!!! :ahem: :ahem: :ahem:
Missä suhteessa?Formulanomi sanoi:Edit: Mutta joo sitä en tiedä onko asia loppuunkäsitelty, vaikka Jaska onkin....
Kaikessa suhteessa, eikös?! Olemme samaa mieltä, että kaikissa lajeissa on negatiivista. Toki myös positiivista. Niin jalkapallossa kuin jääkiekossakin.jaska sanoi:Missä suhteessa?
Tuossa suhteessa kyllä, mutta emme muissa, kuten itse toteatkinFormulanomi sanoi:Kaikessa suhteessa, eikös?! Olemme samaa mieltä, että kaikissa lajeissa on negatiivista. Toki myös positiivista. Niin jalkapallossa kuin jääkiekossakin.
Formulanomi sanoi:Ajanpeluu on yksi syy muiden mainittujen joukossa miksi jalkapallon pelaajat sortuvat epäurheilijamaisesti näyttelemiseen. Sinun mielestäsi näyttelyä ei tapahdu kovinkaan paljon. Minä ja mm. YSP olemme tästä hiukan eri mieltä.
Enkä minä lätkää vastaan, kuten täällä on myös väitetty.Formulanomi sanoi:Minä EN OLE kuitenkaan hyökännyt (kuten asian itse ilmoitit) jalkapalloa kohtaan lajina. Ymmärrän tosin hyvin miksi jotkut voivat esim. tuon mainitun näyttelemisen suhteen haistatella koko lajille.
Kunnes se tapahtuuFormulanomi sanoi:Tässä tuli käsiteltyä myös sitä mahdollisuutta, että jalkapallon suosio kasvaisi esim. jääkiekkoa suositummaksi. Tätä minun on vaikea uskoa. Ja tästä ollaan selvästi eri mieltä. Ja varmaan muutamasta muustakin asiasta. Aina ja iänkaikkisesti.
Totta.. mutta tämäkin on yksilöllistä. Henkilökohtaisesti jääkiekko on vielä tässäkin tapauksessa kiinnostavampaa.. ainakin nyt tässä vaiheessa kun lätkäkisoihin on aikaa puolitoista viikkoa ja futiskisoihin puolitoista kuukautta..Vesku sanoi:Taisin ruksata muutama pv sitten jalkapallon!
Ainakin nyt tää vuonna futis "pitää" kiinnostaa enemmän, kun o-kisoissa pelattiin lätkää tosissaan, niin alkavat lätkän MM-kisat ovat selkeästi B- tai jopa C-tason maajoukkueiden turnaus. Vaikka Jellonat menestyisivät.... taikka juuri siksi. Lie varmaan tässäkin topikissa vaadittu, että ei aínakaan O-kisavuosina enää MM-kisoja! Tai sitten semmoisilla säännöillä, ettei kellään saa olla NHL-ukkoja eli vain kansallisista sarjoista ja AHL:Sta / yliopistojoukkueista tms pelaajia mukana.
Enpä oikeastaan odotakaan, että kaikista asioista voitaisiin (tai pitäisi) olla samaa mieltä. :doubtful: Sen takia listasin asioita mistä oltiin samaa mieltä ja joitakin mistä eri mieltä.jaska sanoi:Tuossa suhteessa kyllä, mutta emme muissa, kuten itse toteatkin
Mikä.Kunnes se tapahtuu
Eiks se ollu jo tässä?Mehe Rienarsuo sanoi:Koska muuten on vuoden törppö äänestys? :thumbup:
jalkapallosta tulee jääkendoa suositumpaa :ahem:Formulanomi sanoi:
Muistaakseni titteli annettiin suoraan eräälle myyntiedustajalle loistavasta toiminnasta automaattivaihteisen auton ostossa!OoPee sanoi:Eiks se ollu jo tässä?
:nope:jaska sanoi:jalkapallosta tulee jääkendoa suositumpaa :ahem: