Kumma juttu, oon tätä toikkia lukiessani tullut siihen tulokseen, että ne olis samoja lajeja...jaska sanoi:No mutta ko. möötessä ei pelattukaan jalkapalloa![]()
Kumma juttu, oon tätä toikkia lukiessani tullut siihen tulokseen, että ne olis samoja lajeja...jaska sanoi:No mutta ko. möötessä ei pelattukaan jalkapalloa![]()
No, pelaajien taitotaso on eri planeetalta, säännöt on eri (eri pituset erät, erillaiset vaihtosäännöt, ei linjamiehiä jne)Vilperi sanoi:Kumma juttu, oon tätä toikkia lukiessani tullut siihen tulokseen, että ne olis samoja lajeja...![]()
Eniten mua huolestuttaa Jaska se, että mä pelkään sun olevan lähestulkoot vakavissas :doubtful:jaska sanoi:No, pelaajien taitotaso on eri planeetalta, säännöt on eri (eri pituset erät, erillaiset vaihtosäännöt, ei linjamiehiä jne)
Sanottaisiinko, että jaskapallo on lähellä jalkapalloa, mutta ei ole sitä![]()
missä suhteessa?OoPee sanoi:Eniten mua huolestuttaa Jaska se, että mä pelkään sun olevan lähestulkoot vakavissas :doubtful:
Minäkin olen sitä mieltä, että ajanpeluun takia näytellään.jaska sanoi:Tuossa on koko komentti varauksineen kaikkineen.
Miten tuo muuttaa mitään? Joka tapauksessa mielipiteesi on se, että ajanpeluun takia näytellään.
Muistaakseni tässäkin toikissa totesin jotain tyylliin "Toki nämä väärän jalan pitelijät ovat asia erikseen"Formulanomi sanoi:Minäkin olen sitä mieltä, että ajanpeluun takia näytellään.
Se on täysin mahdollista. Eikö muka ole ? Oletko koskaan muuten katsonut jalkapalloa ?
Muitakin syitä on...ja niitä on jotkut jopa luetelleet. Oma kantasihan on, että "aina sattuu"....eli ei koskaan näytellä.![]()
No esim. ton jaskapallon suhteen. GAU-HEE selitys, miksi se olikin ihan ok, että kundi itte kuttui sitä jaskapalloksijaska sanoi:missä suhteessa?
No ton suhteen enOoPee sanoi:No esim. ton jaskapallon suhteen. GAU-HEE selitys, miksi se olikin ihan ok, että kundi itte kuttui sitä jaskapalloksi![]()
![]()
![]()
Nuilla perusteillahan ei koulussa oo ikuna pelattu sen paremmin jalkapalloa, lätkää kuin kovin montaa muutakaan urheilulajia![]()
YSP:n lause pitää siis paikkaansa, vaikka siinä ei eroitella "väärän jalan pitelijöitä".jaska sanoi:Muistaakseni tässäkin toikissa totesin jotain tyylliin "Toki nämä väärän jalan pitelijät ovat asia erikseen"
... mutta eihän sitä lasketa.
Koska se ei pidä paikkaansa, mielestäni siis:Formulanomi sanoi:YSP:n lause pitää siis paikkaansa, vaikka siinä ei eroitella "väärän jalan pitelijöitä".
Miksi siis kritisoit lausetta mikä on omastakin mielestäsi totta ?
Itsehän vastasin näin: http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=659443&postcount=110jaska sanoi:Koska se ei pidä paikkaansa, mielestäni siis:
- Näytteleminen ei ole niin yleistä kun esim. sinä ja YSP tunnutte luulevan
- Sen yleisin syy ei ole ajanpeluu.
Näiltä osin siis mielipiteemme eroavat.
Nonii.. tulihan se sieltä kun vähän potki..jaska sanoi:Koska se ei pidä paikkaansa, mielestäni siis:
Näiltä osin siis mielipiteemme eroavat.
Niin ainakin tämä alla oleva olikin sitten provoa!Ylen Sankia Priha sanoi:Nonii.. tulihan se sieltä kun vähän potki..![]()
Originally Posted by jaska
Mutta tehän täällä tiedätte, että kyse on vain ajanpeluusta.
melko heikko provoJacques sanoi:Ehkä jalkapalloilijat on vaan herkempiä kuin muiden lajien urheilijat. Tasapaino on huono, kun kaatuvat niin herkästi. Ja ilmeisesti kipukynnyskin on matalalla kun pienestä tönäisystä on melkein sairastupa kunnossa. Mutta kuitenkin he omaavat ilmiömäisen palautumiskyvyn, kun ensin joudutaan melkein raahaamaan kentän laidalle ja hetken päästä sama kaveri on täysissä sielun ja ruumiin voimissa mukana pelissä.
Kait se on vähän sama ku että vaikkapa Tom Boonen (kilpapyöräilijä) ajaisi vähän pitkäksi ja tipahtaisi rotkoon, melkein kuolee, mutta kovalla sisulla kiipeää takaisin radalle, hyppää pyörän selkään, ottaa muut kiinni ja voittaa.
Eli siinä mielessä ovat kyllä kovia kavereita nuo jalkapallon pelaajat!
eipäs :jaska:Formulanomi sanoi:Niin ainakin tämä alla oleva olikin sitten provoa!
Ai ei vai ?jaska sanoi:eipäs :jaska:
Mikäs tässä ei sitten ollutkaan totta ?!Koska se ei pidä paikkaansa, mielestäni siis:
Miten niin.. En minä eikä Nomi käyttäneet tässä asiayhteydessä niin jyrkkää ilmaisua kuin "vain", tai sen synonyymiä.jaska sanoi:eipäs :jaska:
jaska sanoi:No kai koko homma on vain ajanpeluuta..
edit: typojaska sanoi:Mutta tehän täällä tiedätte, että kyse on vain ajanpeluusta.
Kyllä sanoisin että mökille oleskelemaan meno vaatii vähintään yhtä paljon panostusta kuin juuri mikään talviharrastus jos sinne mennä muutakin kuin vain katsomaan että onko käynyt varkaita. Kesäharrastukset ovat toisaalta taas helppoja ja vähemmän aikaa vieviä (=helppo ajoittaa siten että pääsee vaikka matsia katsomaan). Voit lähteä kotiovelta käymään lenkillä tai napata pyörän kellarista ja lähteä pyöräilemään. En usko että tällä asialla on mitään merkitystä suuntaan tai toiseen.jaska sanoi:Harrastetaan, mutta talviiharrastukset vaativat usein enemmän panostusta, eikä niitä tehdä niin extempore.
Ja Helsinki ei muka ole?Kuopiossa tämä tuskin näkyy, onhan se kesäkaupunki.
Potentiaalisin potkupallokatsoja lienee kuitenkin kaljaa kittaava kaksi-kolmekymppinen sinkkumies ei mökillä perennoja istuttava perheenisä. Ja tuo formula-esimerkki nyt ei todista muutakuin sen että mökilläkin on mukava tehdä välillä muutakin kuin tampata mattoja ja saunoa.Niin ja mitä tulee tuohon sun väitteeseen, ettei mökit kilpaile, Suomi on niin mökki ja urheilukansaa, että ruuhkatkin ajoittuu formuloiden eri puolille - kyllä mökeillä (omilla, tai tuttavien) vierailut (sekä muut kesäharrastukset, veneilyt, telttailut, joita viikonloppuisin harrastetaan) vaikuttaa
Vinkki: korosta tuota nyt jo tässä vaiheessa tarpeeksi.. muuten se itkee kaks päivää asiasta..Observer sanoi:Kyllä sanoisin että