Kumpi MM-kisoista kiinnostaa enämpi?

Kumpi MM-kisoista kiinnostaa enämpi?

• Äänestäjiä yhteensä
    155

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Jacques sanoi:
Itsehän en kutsuisi itseäni jääkoronan (mikä laji se on? kerrotko enemmän, kuulostaa ihan mielenkiintoiselta nimen perusteella), saati sitten jääkiekonkaan seuraajana.
Kyllä sä nyt vaan kuulut, kun olet tässä toikissa hyökänyt Kuningas Palloa vastaan. :mad:

Barco:[

Well-known member
"Ei muuten ihme, että on niin paljon futishuliganismia."

Se on vissiin vaan sitä kun laji oikeasti kiinnostaa ketään.

abc

DNF
Oishan se tietysti hienoa, jos Pallo nousis suomessakin valta-asemaan. Paikkoja rikottais. Jalkapallo-otteluiden jälkeen vanhemmat ei uskaltais päästää lapsia ulos. Se vasta ois elämää!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
VJR sanoi:
Oishan se tietysti hienoa, jos Pallo nousis suomessakin valta-asemaan. Paikkoja rikottais. Jalkapallo-otteluiden jälkeen vanhemmat ei uskaltais päästää lapsia ulos. Se vasta ois elämää!
Toki jalkapallon suosion nousu tarkoittaa automaattisesti hulinoita :rolleyes:

... jääkiekossahan ei kukaan ole koskaan tapellut, katsojissa tai pelaajissa :rolleyes:

Niin mites se olikaan, jääkiekon kannattajat ei hauku futista :confused:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Formulanomi sanoi:
No kyllähän tässä on selvinyt, että ainakin sun kommentoinnin motiviisi oli "Hyökkäys jalkapalloa vastaan".

Kuvittelit, että rakasta lajiasi kohtaan hyökättiin (allekirjoittanut ja esim. YSP), mutta näinhän ei - ainakaan ihan aluksi edes ollut. Se on kyllä niin, että joka asiassa on plussia ja miinuksia. Niin futiksessa kuin kääkässä!
Toki se Barco ensimmäisen rähinän käynnisti, mutta edelleen minä tulin tähän toikkiin oikaisemaan sun ja YSP:n naurettavia väitteitä ajanpeluusta.

Formulanomi sanoi:
En väitä, että olisin ollut tässä keskustelussa ns. puhdas pulmunen. Se on nähkääs niin, että metsä vastaa just prikulleen kuinka sinne on huudettu. Ja tämä metsä ehkä vielä kovemminkin, kun vauhtiin pääsee. :thumbup:
:ahem:

Formulanomi sanoi:
Jaska: Tässä kommentissa lopussa esitetty lausahdus teikäläiseltä odottaa edelleenkin selitystä. Mihin se perustui ?
Ei enää muista, ootas hetki niin kaivellaan.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
Toki se Barco ensimmäisen rähinän käynnisti, mutta edelleen minä tulin tähän toikkiin oikaisemaan sun ja YSP:n naurettavia väitteitä ajanpeluusta.
---
Ei enää muista, ootas hetki niin kaivellaan.
Barcoa voidaan paljosta kiitellä. Ainakin ne väitökset olivat analyyttisempia, kuin omasi.

Ootellaan....

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
Taisit vain HYÖKÄTÄ jääkiekkoa vastaan. :nope:
Eiku mulle tuli vaan mieleen, että on se hyvä, että me asutaan sivistyneessä kristillisessä Länsi-Euroopassa, jossa ihmiset eivät pillastu, jos heille pyhiä ja tärkeitä asioita erehdytään pilkkaamaan :ahem:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Formulanomi sanoi:
Barcoa voidaan paljosta kiitellä. Ainakin ne väitökset olivat analyyttisempia, kuin omasi.
minä jaksa noin paljoa kirjoittaa.

Formulanomi sanoi:
TUolla tarkotisin sitä, kun kumosin teidän väitteet puhtaaksi mutuksi joka ei ole totta. Niin rupesit(te) keksimään kaiken maailman varauksia "sanoisin" tms. sitten astuin miinaan ja lähettiin jarnaamaan siitä.

Sanoisin että tuota tarkoitin ;)

elle

-------
Jääkiekko kiinnostaa enemmän. Vauhdikasta ja viihteellistä.

.. jalkapallon katsominen vaatii jo hyvän syyn.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
TUolla tarkotisin sitä, kun kumosin teidän väitteet puhtaaksi mutuksi joka ei ole totta.
Et ole kumonnut "meidän väitteitä puhtaaksi mutuksi". :nope:

Niin rupesit(te) keksimään kaiken maailman varauksia "sanoisin" tms. sitten astuin miinaan ja lähettiin jarnaamaan siitä.

Sanoisin että tuota tarkoitin ;)
Sä et alun perinkään ollut ymmärtänyt asiaa kunnolla, jos et ymmärtänyt niissä olleen "varauksen". Itse käänsit siis spekulaation varmuudeksi jne. Mutta tää on jo kaluttu ja kun et ymmärrä niin et ymmärrä.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Formulanomi sanoi:
Sä et alun perinkään ollut ymmärtänyt asiaa kunnolla, jos et ymmärtänyt niissä olleen "varauksen". Itse käänsit siis spekulaation varmuudeksi jne. Mutta tää on jo kaluttu ja kun et ymmärrä niin et ymmärrä.
Mistäs esim tästä löydät mitään varauksia:
"Sen huomaa sillon kun ollaan tappiolla eikä aikaa ole hukattavaksi niin eipä satukaan, mutta annas olla kun ollaan maalin johdossa niin jokainen pieni hipaisu on kuolemaksi.."

Toki aina jarnassa voi sanoa "luulempa" "olen sitä mieltä" ... mutta jos on jotain mieltä, tai luulee niin kyllä silloin itse on ehdottomasti sitä mieltä. KOitat kääntää tai vääntää asiaa miten tahansa.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
Mistäs esim tästä löydät mitään varauksia:
"Sen huomaa sillon kun ollaan tappiolla eikä aikaa ole hukattavaksi niin eipä satukaan, mutta annas olla kun ollaan maalin johdossa niin jokainen pieni hipaisu on kuolemaksi.."

Toki aina jarnassa voi sanoa "luulempa" "olen sitä mieltä" ... mutta jos on jotain mieltä, tai luulee niin kyllä silloin itse on ehdottomasti sitä mieltä. KOitat kääntää tai vääntää asiaa miten tahansa.
Tuo ei ole minun kommenttini.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
ei mutta esimerkki mitä sinä ja YSP harrastitte, vaikka vain "epäilitte" tilannetta.
Ööh....
Minusta tuntuu, että olet täysin kykenemätön analysoimaan asioita vähän laajemmin. Kyllä käsiteltävissä asioissa pitää yrittää huomioida kaikkia mahdollisia asioita ennen johtopäätöksiä.