Kumpi MM-kisoista kiinnostaa enämpi?

Kumpi MM-kisoista kiinnostaa enämpi?

• Äänestäjiä yhteensä
    155

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Mitä tulee katsojamääriin niin on vielä sellainenkin pointti, että jääkiekon puolella runkosarja on venytetty ylipitkäksi jolloinka nykyään pelataan todella paljon ns turhia otteluita joka vuosi. Sattuneesta syystä ne ei paljon maksavia katsojia vedä paikan päälle. Ne heikentää tilastoarvoja. Liigan vikahan toi on selvästi, notta silleesti.

Jalkapallossa on lyhyempi sarja => vähemmän turhia pelejä.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
no sitten ne 1-5 peliä tulee varmasti katsottua mökkikaudesta huolimatta. Mikä tässä ny oli pointti?
:jaska: jos mökkikaudesta huolimatta katot 2 peliä, niin paremmalla kauden sijoittelulla se voisi olla esim. 5, eihän tuo iso ero ole, mutta kun ihmisiä on useita, niin pienistä puroista kasvaa virta.

Jacques sanoi:
Ps. kato toi mun quote ylempänä. :p
Luin, kiinnitti huomio tuo "jaska", ihmetyttää miten tää keskustelu voi niin muhun ja barcoon keskittyä, ihan kun me täällä kahestaan jarnattais ilman vastustajia, ketkä dissaa futista ja kehuu lätkää samalla innolla kun me tehdään toiseen suuntaan.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Matxi sanoi:
Jalkapallossa on lyhyempi sarja => vähemmän turhia pelejä.
Futiksessa ei ole yhtään turhaa peliä, jokainen peli ratkaisee mestaruuden.

Liput maksaa aikuisilta (klubilla) 8-20e

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Jacques sanoi:
vaikka omasta mielestäni pyöräily onkin aivan mahtava liikuntamuoto ja myös aivan mahtava urheilulaji.
Sykkelöinti... Ainoa laji maailmassa jossa doupataan voimailulajeja enemmän. Kaikki kilpafillaroijat kuolee aineisiin kolmikymppisinä. :ahem: :ahem: :ahem: :ahem:
Nii, ja vedetään semmoset tiukat homoshortsit päälle jotain vuoria ylös... järki puuhaa kun ihminen on keksinyt moottorit jo aikoja sitten!!!

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
jaska sanoi:
Futiksessa ei ole yhtään turhaa peliä, jokainen peli ratkaisee mestaruuden.

Liput maksaa aikuisilta (klubilla) 8-20e
Eli keskimäärin sellaisen 5€ halvempaa lystiä kuin lätkä. Eikä siltikään vedä katsojia. :thumbfh: :thumbfh:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
jaska sanoi:
Luin, kiinnitti huomio tuo "jaska", ihmetyttää miten tää keskustelu voi niin muhun ja barcoon keskittyä, ihan kun me täällä kahestaan jarnattais ilman vastustajia, ketkä dissaa futista ja kehuu lätkää samalla innolla kun me tehdään toiseen suuntaan.
No Barcon aloitusviesti oli tasokkuudessaan Super Agurin nopeusluokkaa. :nope: :nope: :nope: :nope:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
No mitäs te sitten olette täällä tehneet? Kehuneet lätkää ?
Olenko väittänyt niin? Kerroin vain että jääkiekko kiinnostaa enämpi.. ei tässä toikissa kysytty kumpi on parempi, vaan kumpi kiinnostaa enämpi

Mitä kohtaa et ymmärtänyt?

Ei mulla ole mitään tarvetta kehua lätkää. Jos joku ei tykkää niin so not.. on tykkäämättä sitten, mutta älytöntä parjaamista (lähinnä nyt Barcon taholta) en jaksa katsella.
Mähän tulin tähän toikkiin mukaan, kun mutulla haukuitte futaajia näyttelijöiksi.
Öö.. nyt saat mulle näyttää sen postini jossa haukun futaajia näyttelijöiksi!

Näyttelemisestä kyllä puhuttiin ja sen syistä, mutta tuommoista kommenttia saat aika kauan hakea, sitä ei nimittäin ole.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
Kertokaa mulle oikeasti missä vaiheessa olen kääkkää haukkunut !
Se mikä meikäläiseen vaikutti negatiivisesti oli tuo vastakkainasetteluun pyrkiminen mitä ilmiselvästi harrastit. Koit meidän keskustelumme filmaamisesta hyökkäyksenä jalkapalloa kohtaan, eikös ? Sen näköistä jälkeä ainakin syntyi.
(kirjoitan nyt siitä mitä tapahtui tästä viestistä alkaen: http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=659302&postcount=56)

Sen sijaan, että olisit alkanut analysoimaan asiaa tuli tämän tyyppistä tekstiä:
- http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=659341&postcount=64
--> Jotain yleistä höpinää minkälaisia me kääkkäfanit ollaan näissä keskusteluissa :dunno:
--> Näyttelyä ei ole --> aina sattuu. Harvinaisen epäanalyyttinen tulkinta "futiksen asiantuntijalta".

- http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=659389&postcount=78
--> joo-o tämä ja siitä lähtenyt keskustelu olikin sitten oikea helmi. Sai tosiaan toistaa itseään monta kertaa...;) Viittaan tähän kommenttiini. http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=659409&postcount=92

Matkan varrella yritin kyllä moneen kertaan tuoda esille, että en ajattele nyt pelkästään kääkkäfanina näitä asioita vaan ihan vilpittömästi mielenkiinnosta. Mutta ei, kääkkä kääkkä kääkkä ja kovasti ennakkoluuloinen.... :nope:

Joitakin sanottuja asioita keskustelun kuluessa:
-"Ihan väärinkäsitysten välttämiseksi en itse pidä tätä jalkapallossa yleisempää sukeltamisongelmaa syypäänä siihen miksi lätkä on mielestäni mielenkiintoisempi laji. Ne syyt löytyy ihan muualta."
- "Enkä mä nyt haluaisi muutenkaan profiloitua tässä nyt pelkäksi lätkäfaniksi".
- "Totta on kuitenkin se, että valitettavasti Lätkän MM ei ole yhtä arvostettu. Kerran neljäs vuodessa tekee jalkapallon maailmanmestaruudesta huomattavasti arvokkaamman. Toki myös lajin levinneisyyskin on hiukan toista luokkaa kuin lätkän".

No ihan hauskaahan tämä on.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
No mitäs te sitten olette täällä tehneet? Kehuneet lätkää ? Mähän tulin tähän toikkiin mukaan, kun mutulla haukuitte futaajia näyttelijöiksi.

(asiaan palaten muuten, äsken Fulham-Wigan matsissa kaksi miestä makaili kauemmin kentän pinnassa, molemmat oli tappiolla olevasta joukkueesta)

Mutta kummasti muo vain haukutaan :D

No kai ne omat erheet aina unohtuu :rolleyes:
Kato saatana. Ihan oikeassa olin.... :eek: Jaska tulkitsi kirjoitukset tuosta näyttelystä futiksen haukkumiseksi. :nope:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
toi mun kysymys kohdistui lähinnä ylipäätäänsä siihen miten olet jalkapalloa täällä hehkuttanut, ei pelkästään tässä toikissa. Ja varsin usein olet myös asettanut jutuissasi jalkapallon ja jääkiekon vastakkain. Niin täällä foorumilla kuin irc-kanavallakin. Kyllä mä ymmärrän hyvin että pidät jalkapallosta ja harrastat sitä itsekin, joten varmasti sinulle mieleinen laji, mutta yritä ymmärtää, että ei kaikki siitä kiinnostu.

Sillä vain toin tuon pyöräilyaspektin tuohon mukaan. Ihan varmasti mulla olis nämä foorumin maratoonarit vastassani, jos oisin samalla tavalla hakenut vastakkain juoksua ja pyöräilyä.. mutta ei.. olen pysynyt lähinnä sillä linjalla, että treenitoikissa maininnut ettei tuo juoksu oikein mulle sovi. Nii miksei jalkapallofanikin voisi vain mainita että "minua ei jääkiekko kiinnosta". Eikä mitään muuta. Tollainen "jalkapallo on jääkiekkoa parempi laji" hölötys vain aiheuttaa jarnaa jarnan perään. Ei mitään järkeä.. provonick koko jaska. :D

Jacques

Sijainti
Helsinki
Matxi sanoi:
Sykkelöinti... Ainoa laji maailmassa jossa doupataan voimailulajeja enemmän. Kaikki kilpafillaroijat kuolee aineisiin kolmikymppisinä. :ahem: :ahem: :ahem: :ahem:
Itsellänihän on myös aina pari purkillista pillereitä mukana. :ahem: :ahem: :ahem: :ahem:

Matxi sanoi:
Nii, ja vedetään semmoset tiukat homoshortsit päälle jotain vuoria ylös... järki puuhaa kun ihminen on keksinyt moottorit jo aikoja sitten!!!
Väitätkö ettei sulla seiso kun näet minut niissä shortseissa? ... eiku. :jaska: :D

Jacques

Sijainti
Helsinki
nytkun tarkemmin mietin niin oonhan mä kyllä tainnut tuota pyöräily - autoilu vastakkainasettelua kyllä itse harrastaa.. :D

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Jacques sanoi:
nytkun tarkemmin mietin niin oonhan mä kyllä tainnut tuota pyöräily - autoilu vastakkainasettelua kyllä itse harrastaa.. :D
Provoilunick koko Jacques.
Noh, jaskakin on provonick.
Ja ennestään oli jo tiedossa, että jaska = Jacques, joten...

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Jacques sanoi:
Olet juu.. vaan kun fillaroitavaa olisi 40km aamulla ja 40km iltapäivällä niin työmatkojen taittaminen munamankelilla ei varsinaisesti saa kannatusta tällä suunnalla. Niinpä on jarnaaminen jäänyt ainakin multa aika vähiin.. :eek:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Formulanomi sanoi:
Kyllä isot kalat on uinnut hyvin koukkuun.

Siis puolin ja toisin. :thumbup:
Kyllä! Kyllä jarnassa on aina kaksi osapuolta, vaikka tuossa koitettiinkin väittää, että vain minä ja barco harrastettiin käääkän dissaamista / tms. (en myönnä että ainakaan minä näin tein, mutta toki tekstejä voi niin ymmärtää ;) )

Mutta en ymmärrä väitettä, että muilla olisi puhtaat jauhot :D