Kumpi MM-kisoista kiinnostaa enämpi?

Kumpi MM-kisoista kiinnostaa enämpi?

• Äänestäjiä yhteensä
    155

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Mä seuraan jalkapalloa muullakin tasolla kun Suomen tasolla ;)

Mutta en silti sanoisi, että ongelma on laaja, määrällisesti. Mutta kuten totesin ongelma on suunta, joka on kasvava.
Vielä helpommin tosta ongelmasta pääsis eroon, kun kieltäis sen olemassaolon kokonaan eikä vain vähättelis sitä :eek:

Barco:[

Well-known member
Tässä kendojanarien kommentteja tähän toikkiin ennen kuin olin kirjoittanut ainuttakaan kertaa mitään:

"Potkupallo kiinnostaa helvetisti!" -Fomi

"ei oo todellista! Jotkut ihan oikeesti seuraavat jaskapalloa muna pystyssä." -Jacku

"Jalkapallo on kyllä hyvin syvältä" -Jonkki

Sitten kirjoitin ensimmäisen kerran, joka ei ollut yhtään samaa tasoa kuin mitä nuo Samin alleviivaamaan kommentit... Ja siitä se sitten lähti. En syyllistä itseäni mistään, omatuntoni on, kuten tavallista, puhdas. Päivän lopuksi menen nukkumaan rauhassa ja näiden muutaman kendojanari-tontun, jotka olen nyt käräyttänyt valehtelusta jo puolen tusinaa kertaa, mielipiteet eivät paina mielessäni laisinkaan. Harvinaisen tyypillisiä kendojanareita, spedejä pahempi toistaan alusta loppuun.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Barcolla taitaa olla päässä yhtä paljon ilmaa kuin seuraamansa lajin pelivälineessä. :doubtful:

Huh, huh.... :thumbfh:

Well-known member
Vanhus dementoitunut eikä muista omaa kommenttiaan?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Barco:[ sanoi:
Vanhus dementoitunut eikä muista omaa kommenttiaan?
Äh...

Oliko tämä mun kommenttini. :eek!:
Sitten kirjoitin ensimmäisen kerran, joka ei ollut yhtään samaa tasoa kuin mitä nuo Samin alleviivaamaan kommentit... Ja siitä se sitten lähti. En syyllistä itseäni mistään, omatuntoni on, kuten tavallista, puhdas. Päivän lopuksi menen nukkumaan rauhassa ja näiden muutaman kendojanari-tontun, jotka olen nyt käräyttänyt valehtelusta jo puolen tusinaa kertaa, mielipiteet eivät paina mielessäni laisinkaan. Harvinaisen tyypillisiä kendojanareita, spedejä pahempi toistaan alusta loppuun.

Well-known member
Ilman muuta olen nostanut volyymiä teidän muiden mukana, siitä ei puhuttakaan, vaan siitä kenestä tämä alkoi. Muistuttaisin että ensimmäisellä sivulla kirjoittamani kommentit eivät ole kovinkaan loukkaavia jääkiekkoa kohtaan, varsinkaan verrattuna sitä ympäröiviin kommentteihin. Sen jälkeen meneekin monta sivua, ilman että olen kirjoittanut mitään. Nytkin olen vasta 5. eniten kommentteja kirjoittanut henkilö tässä toikissa. Kommenttejani on myös puhtaan kvantitatiivisesti puhuen vain neljäsosa sinun kommenteistasi.

Eli näkemys minun aiheuttamastani riidasta, ei oikein faktoilla tule perusteltua?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Vielä helpommin tosta ongelmasta pääsis eroon, kun kieltäis sen olemassaolon kokonaan eikä vain vähättelis sitä :eek:
En mä vähättele sitä, toki tiedän esim. Eton lähes kentältä ulos kävelyt, Sparta Prahan tyhjät katsomot, Lazion ja Di Canion sekoilut jne. jne.

Mutta jos ajatellaan, että Euroopassa pelataan pääsarjatasolla/EuroCup tuhansia matseja joka vuosi, niin ei tuo määrällisesti kauhean suuri määrä ole, missä rasistisia tapahtumia tapahtuu.

... mutta kuten sanoin, ongelmana on ennen kaikkea se, että niitä tapahtuu enemmän ja enemmän.

abc

DNF
Tää polli on ollu melko murskaava voitto jääkiekolle. Prosentit tällä hetkellä jalkapallon mm-kisojen hyväksy 50-45. Tänä keväänä kun mm-kisat ovat (olympialaisista johtuen) tollanen nuorten jäähdyttelyturnee tms.. Noista prossista vois arvella, että jos tää polli ois tehty olympialaisten jääkiekon ja jalkapallon mm-kisojen välillä nii prossat ois ehkä 75-25 jääkiekon hyväksi. Ja jos jalkapallon mm-kisat oiski joka vuosi niin prossat ois noin 97-3 jääkiekon hyväksi.

Melko murskaavaa ylivoimaa, vai mitä?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
VJR sanoi:
Prosentit tällä hetkellä jalkapallon mm-kisojen hyväksy 50-45.

....

Melko murskaavaa ylivoimaa, vai mitä?
Ei oikein sovi yhteen nuo lauseet.

Kaikki muu viestissä olikin sitten spekulointia.

Mutta toki pitää jotenkin keksiä "faktoja", eihän jalkapallo nyt suosiossa voi jääkiekkoa ohittaa - hui.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ilman muuta olen nostanut volyymiä teidän muiden mukana, siitä ei puhuttakaan, vaan siitä kenestä tämä alkoi. Muistuttaisin että ensimmäisellä sivulla kirjoittamani kommentit eivät ole kovinkaan loukkaavia jääkiekkoa kohtaan, varsinkaan verrattuna sitä ympäröiviin kommentteihin. Sen jälkeen meneekin monta sivua, ilman että olen kirjoittanut mitään. Nytkin olen vasta 5. eniten kommentteja kirjoittanut henkilö tässä toikissa. Kommenttejani on myös puhtaan kvantitatiivisesti puhuen vain neljäsosa sinun kommenteistasi.

Eli näkemys minun aiheuttamastani riidasta, ei oikein faktoilla tule perusteltua?
En nyt isommin ole sinua syytellyt riidasta, mutta lajien (ja niiden seuraajien) vastakkainasetteluihin olet kyllä sortunut ketään muuta enemmän tässä toikissa.

Mikäs muuten laukaisi tämän sinun viimeisen "kiven heittely" -operaation ?

Siis tästä kommentista alkaen ?

Ylipäätään ei se kirjoitusten määrä vaan laatu. Ei enää viitsisi huomautella siitä, että olen kirjoittanut positiivistakin jalkapallosta. Jos kohta negatiivistakin lajiin liittyen tai sen seuraamiseen. Jääkiekosta olen itse asiassa kirjoittanut erittäin vähän...enpä oikein usko, että pystyt väittää (tai pystyt, mutta sille ei perusteita) minun sortuneen vastakkainasetteluun. Olen myös tunnustanut, että joka lajista löytyy hyvää ja huonoa.

Se mitä vastaan eniten olen kirjoittanut on turhan fanaattiset jalkapallon "puolesta puhumiset". (joilla on tosiaan ollut aivan käänteinen vaikutus)

Alkuperäinen aihe oli kiinnostaako MM-kisat. Kiinnostaa helvetisti! Saa tulkita (ja pitääkin tulkita!) päinvastaisena asiana. Myöhemminhän kuitenkin kerroin katsovani ainakin osan otteluista ja kerroin myös, että arvostan jalkapallon MM-kisoja enemmän kuin jääkiekon. Ja kuka tietää, vaikka loppujen lopuksi katsoisin enemmänkin jalkapalloa ? En itse ole valmis lyömään kaikkia ovia lukkoon, vaikka teidän muutaman intoilijan vuoksi tekisi mieli näin väittää. (ja välillä tulee annettua sen suuntaisia kommenttejakin)

abc

DNF
Moon ihan samoilla linjoilla F-nomin kans tässä jutussa. Ja oikeasti - en ole oikeasti törmännyt tähän naurettavaan vastakkainasetteluun kuin futisfanien taholta. Jos jääkiekon puolelta ois heitelty riidanjyvät, niin luultavasti oisin ollu provoamassa futiksen puolella tässä aiheessa.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Tässä kendojanarien kommentteja tähän toikkiin ennen kuin olin kirjoittanut ainuttakaan kertaa mitään:

"Potkupallo kiinnostaa helvetisti!" -Fomi

"ei oo todellista! Jotkut ihan oikeesti seuraavat jaskapalloa muna pystyssä." -Jacku

"Jalkapallo on kyllä hyvin syvältä" -Jonkki

Sitten on kendojanarit, joille jääkiekon seuraaminen tarkoittaa vastakkainasettelua jalkapallon kanssa. Niistä minä en pidä ja heitän kiviä takaisin kun jaksan. Molemmilla kerroilla kun tässä toikissa on huliganoitu, ovat ensimmäiset kivet lentäneet janareiden toimesta.. Silloin kun huvittaa niin heitän kiven kivestä, ei tässä sen kummempaa.
Hmm. En vain näe mitään vastakkainasettelua noissa kommenteissa. Hahmot toteavat, kukin mitenkin, että jalkapallo ei kiinnosta. Eivät kuitenkaan mainitse :
a) Olevansa lätkäfaneja
b) Katsovansa lätkän kisoja
c) Jääkiekkoa ylipäätään

En ymmärrä.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Toisaalta miksi ihmeessä futista ja lätkää edes tarvii asettaa vastakkain? Futis on hyvä kesälaji ja jääkiekko hyvä talvilaji.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Jr- sanoi:
Toisaalta miksi ihmeessä futista ja lätkää edes tarvii asettaa vastakkain? Futis on hyvä kesälaji ja jääkiekko hyvä talvilaji.
Sanos muuta. Näin minä itsekkin asian koen ja urheiluseuraamisen perusteella onkin. Tosin Veikkausliigaa en seuraa koska en koe sitä kovinkaan tasokkaaksi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kundit kundit!!! Nyt vähän otetta, tehän pilaatte hyvän jarnan! :thumbdown

Ace17

Acenteella
- Futis on perseestä!
- Lätkäfanit on perseestä!

Oisko noilla väitteillä vähä eroa? :rolleyes:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Kundit kundit!!! Nyt vähän otetta, tehän pilaatte hyvän jarnan! :thumbdown
Niin juuri. Jätkät taitaa olla kaappijalkapallofaneja, kun tollaista päästävät suustaan. :nope:

Nyt jarnaamaan ja vauhdilla, ei muuta kun kökkökendojarnausargumentaatiot käyttöön ja hyökkäykseen. :thumbup: