Barco:[ sanoi:
Ilman muuta olen nostanut volyymiä teidän muiden mukana, siitä ei puhuttakaan, vaan siitä kenestä tämä alkoi. Muistuttaisin että ensimmäisellä sivulla kirjoittamani kommentit eivät ole kovinkaan loukkaavia jääkiekkoa kohtaan, varsinkaan verrattuna sitä ympäröiviin kommentteihin. Sen jälkeen meneekin monta sivua, ilman että olen kirjoittanut mitään. Nytkin olen vasta 5. eniten kommentteja kirjoittanut henkilö tässä toikissa. Kommenttejani on myös puhtaan kvantitatiivisesti puhuen vain neljäsosa sinun kommenteistasi.
Eli näkemys minun aiheuttamastani riidasta, ei oikein faktoilla tule perusteltua?
En nyt isommin ole sinua syytellyt riidasta, mutta lajien (ja niiden seuraajien) vastakkainasetteluihin olet kyllä sortunut ketään muuta enemmän tässä toikissa.
Mikäs muuten laukaisi tämän sinun viimeisen "kiven heittely" -operaation ?
Siis
tästä kommentista alkaen ?
Ylipäätään ei se kirjoitusten määrä vaan laatu. Ei enää viitsisi huomautella siitä, että olen kirjoittanut positiivistakin jalkapallosta. Jos kohta negatiivistakin lajiin liittyen tai sen seuraamiseen. Jääkiekosta olen itse asiassa kirjoittanut erittäin vähän...enpä oikein usko, että pystyt väittää (tai pystyt, mutta sille ei perusteita) minun sortuneen vastakkainasetteluun. Olen myös tunnustanut, että joka lajista löytyy hyvää ja huonoa.
Se mitä vastaan eniten olen kirjoittanut on turhan fanaattiset jalkapallon "puolesta puhumiset". (joilla on tosiaan ollut aivan käänteinen vaikutus)
Alkuperäinen aihe oli kiinnostaako MM-kisat. Kiinnostaa helvetisti! Saa tulkita (ja pitääkin tulkita!) päinvastaisena asiana. Myöhemminhän kuitenkin kerroin katsovani ainakin osan otteluista ja kerroin myös, että arvostan jalkapallon MM-kisoja enemmän kuin jääkiekon. Ja kuka tietää, vaikka loppujen lopuksi katsoisin enemmänkin jalkapalloa ? En itse ole valmis lyömään kaikkia ovia lukkoon, vaikka teidän muutaman intoilijan vuoksi tekisi mieli näin väittää. (ja välillä tulee annettua sen suuntaisia kommenttejakin)