Aika herkässä saa olla jos Acen ansasta vetää herneet nekkuun.. kysehän oli vain siintä kumpi kiinnostaa enämpi. Kullakin on siihin oma vastauksena, mulla se on jääkiekko. Jos joku siintä pahastuu niin se on lähinnä sitten oma häpeä..
tuttu tunne.. itsekin lankean AINA tietyn tyyppisiin jarna-ansoihin. :nope:jaska sanoi:(päätin muuten, että en lähe tähän jarnaan mukaan, mutta minkäs luonteelleen voi)
Lukisit vaan niitä posteja vähän tarkemmin..jaska sanoi:Tuo on muuten tehokas tapa jarnoissa, lisätä "saattaa" "sanoisin"
Sitten ei voi esittää vastaväitteitä, kun "En ollut varma"
Jacques Villeneuve on paska kuski, joka voitti mestaruuden ylivoimaisella autolla. Nykyisin mies on täysi kehäraakki.Jacques sanoi:tuttu tunne.. itsekin lankean AINA tietyn tyyppisiin jarna-ansoihin. :nope:
pakko peesailla!lfb sanoi:Jacques Villeneuve on paska kuski, joka voitti mestaruuden ylivoimaisella autolla. Nykyisin mies on täysi kehäraakki.
:mad_old: :mad_old: :mad_old:lfb sanoi:Jacques Villeneuve on paska kuski, joka voitti mestaruuden ylivoimaisella autolla. Nykyisin mies on täysi kehäraakki.
No varmistetaas.Ylen Sankia Priha sanoi:Lukisit vaan niitä posteja vähän tarkemmin..
Kyllä.. eihän sitä käy kiistäminen, sehän on edellisellä sivulla mustaa valkoisella..jaska sanoi:No varmistetaas.
Etkö sinä (ja Nomi, saa vastata ite) väittäneet, että suurin osa nykypäivän näyttelemisestä tehdään ajanpeluun takia?
En.jaska sanoi:No varmistetaas.
Etkö sinä (ja Nomi, saa vastata ite) väittäneet, että suurin osa nykypäivän näyttelemisestä tehdään ajanpeluun takia?
No mitä tässä sitten jarnataan?Ylen Sankia Priha sanoi:Kyllä.. eihän sitä käy kiistäminen, sehän on edellisellä sivulla mustaa valkoisella..
(Kiinnostaa kyllä nähdä mihin tämä nyt sitten etenee..)
Minusta se on täysin invalidi.jaska sanoi:No mitä tässä sitten jarnataan?
Silloinhan väitteeni, että teidän väite on väärä on täysin validi.
Ei tiedetäkään, mutta totean vain, että en usko suomalaisen mieluummin lätkää seuraavan tietävän asiaa paremmin, kuin palkkansa futiksesta saava toimittaja.Formulanomi sanoi:Enkä usko, että esim. sinäkään tai Barcokaan tiedätte!
Missä olen kyseenalaistanut sinun väitteesi?jaska sanoi:No mitä tässä sitten jarnataan?
Alunperinkään siis kyse ei ole ollut absoluuttisesta totuudesta, vaan väitteestä. Jossain kohdin se muuttui absoluuttiseksi totuudeksi, ja hetken kuluttua puhuttiin taas väitteestä. Päättäisit jo..jaska sanoi:En mä sitä sano. Ihmettelen vain, että miten te voitte olla noin varmoja, että kyseessä on ajanpeluu, kun esim. Englannissa ei olla sitä mieltä.
Ei se totuus aina löydykään lehdistä. Ainakaan siis absoluuttinen totuus. (sellaista ei ehkä olekaan...siis missään asiassa.)jaska sanoi:Ei tiedetäkään, mutta totean vain, että en usko suomalaisen mieluummin lätkää seuraavan tietävän asiaa paremmin, kuin palkkansa futiksesta saava toimittaja.
Ei saatana. Miten niin ?Jonka jälkeen johdatit keskustelun sivuraiteelle siitä mitä itse asiassa väititkään.
Sulla on tässä muuten sellainen virhe, että YSP:llä ja minulla on aiheeseen erilainen kanta. Ainakin sävyeroja.jaska sanoi:No mitä tässä sitten jarnataan?
En nyt olisi noinkaan jyrkkä.. enhän ole missään julistanut ajanpeluun olevan ainoa syy, vaikka jaska niin haluaakin asian nähdä. Alkuperäisessä postissani kerroin myös miksi otin ajanpeluun esille:Formulanomi sanoi:Sulla on tässä muuten sellainen virhe, että YSP:llä ja minulla on aiheeseen erilainen kanta. Ainakin sävyeroja.
Jyrkkä kannanotto? Ehkä..Ylen Sankia Priha sanoi:Sen huomaa sillon kun ollaan tappiolla eikä aikaa ole hukattavaksi niin eipä satukaan, mutta annas olla kun ollaan maalin johdossa niin jokainen pieni hipaisu on kuolemaksi..
Viittasin tähän. http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=659438&postcount=109Ylen Sankia Priha sanoi:En nyt olisi noinkaan jyrkkä.. enhän ole missään julistanut ajanpeluun olevan ainoa syy, vaikka jaska niin haluaakin asian nähdä. Alkuperäisessä postissani kerroin myös miksi otin ajanpeluun esille:
Jyrkkä kannanotto? Ehkä..
Absoluuttinen? Vain jaskan silmissä..
Noo.. tästä nyt kohta ota enää itsekään selkoa..Formulanomi sanoi:Viittasin tähän. http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=659438&postcount=109
eli itse tuon jälkeisessä kommentissani kiistin väitöksen.
Ainakin Jaska käsitti sen sinun kommenttisi sitten väärin. Ellen sitten itsekin.
Joo.Ylen Sankia Priha sanoi:Noo.. tästä nyt kohta ota enää itsekään selkoa..
Miten helvetissä se kääntelee asioita. :jaska:Jonka jälkeen johdatit keskustelun sivuraiteelle siitä mitä itse asiassa väititkään