Kumpi MM-kisoista kiinnostaa enämpi?

Kumpi MM-kisoista kiinnostaa enämpi?

• Äänestäjiä yhteensä
    155

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Aika herkässä saa olla jos Acen ansasta vetää herneet nekkuun.. kysehän oli vain siintä kumpi kiinnostaa enämpi. Kullakin on siihin oma vastauksena, mulla se on jääkiekko. Jos joku siintä pahastuu niin se on lähinnä sitten oma häpeä.. :cool:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
(päätin muuten, että en lähe tähän jarnaan mukaan, mutta minkäs luonteelleen voi)
tuttu tunne.. itsekin lankean AINA tietyn tyyppisiin jarna-ansoihin. :nope:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
Tuo on muuten tehokas tapa jarnoissa, lisätä "saattaa" "sanoisin"

Sitten ei voi esittää vastaväitteitä, kun "En ollut varma"

:D
Lukisit vaan niitä posteja vähän tarkemmin..

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Jacques sanoi:
tuttu tunne.. itsekin lankean AINA tietyn tyyppisiin jarna-ansoihin. :nope:
Jacques Villeneuve on paska kuski, joka voitti mestaruuden ylivoimaisella autolla. Nykyisin mies on täysi kehäraakki.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ylen Sankia Priha sanoi:
Lukisit vaan niitä posteja vähän tarkemmin..
No varmistetaas.

Etkö sinä (ja Nomi, saa vastata ite) väittäneet, että suurin osa nykypäivän näyttelemisestä tehdään ajanpeluun takia?

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
No varmistetaas.

Etkö sinä (ja Nomi, saa vastata ite) väittäneet, että suurin osa nykypäivän näyttelemisestä tehdään ajanpeluun takia?
Kyllä.. eihän sitä käy kiistäminen, sehän on edellisellä sivulla mustaa valkoisella..

(Kiinnostaa kyllä nähdä mihin tämä nyt sitten etenee..)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
No varmistetaas.

En.

Ensinnäkin:
Varmaankaan mitään tilastoa taklaustilanteissa näyttelemisestä ei löydy. ;) Sen takia korostan, että niin minun, kuin Sinunkin Jaska, kommentit tästä aiheesta on pelkkää arvailua/mutuilua. Tämän kirjoitan siksi kun kirjoitit mm. No kai koko homma on vain ajanpeluuta, eikä nuo tiedä mitään, vaan Suomalaiset kääkkäfanit tietää paremmin! En väitä tai ole väittänyt tietäväni paremmin. Enkä usko, että esim. sinäkään tai Barcokaan tiedätte!

Kirjoitin: Ajanpeluu saattaa olla ihan oikeasti kärkisijoilla mitä näyttelemiseen tulee

Eipä kai tuota voi tulkita monella tapaa. Syitä voi olla useita ja on mahdollista, että ajanpeluu on yksi yleisempiä syitä sukeltamiseen. (eli muutkin syyt ovat mahdollisia.)

Edit: Kirjoitin tämänkin jo aikaisemmin. http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=659406&postcount=90

Viimeksi muokattu:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ylen Sankia Priha sanoi:
Kyllä.. eihän sitä käy kiistäminen, sehän on edellisellä sivulla mustaa valkoisella..

(Kiinnostaa kyllä nähdä mihin tämä nyt sitten etenee..)
No mitä tässä sitten jarnataan?

Silloinhan väitteeni, että teidän väite on väärä on täysin validi.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Formulanomi sanoi:
Enkä usko, että esim. sinäkään tai Barcokaan tiedätte!
Ei tiedetäkään, mutta totean vain, että en usko suomalaisen mieluummin lätkää seuraavan tietävän asiaa paremmin, kuin palkkansa futiksesta saava toimittaja.

Jonka jälkeen johdatit keskustelun sivuraiteelle siitä mitä itse asiassa väititkään.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ja "väite" on nimenomaan subjektiivinen lausunto.. kuitenkin vastasit tähän puheena olevaan väitteeseeni sanalla "varma"..
jaska sanoi:
En mä sitä sano. Ihmettelen vain, että miten te voitte olla noin varmoja, että kyseessä on ajanpeluu, kun esim. Englannissa ei olla sitä mieltä.
Alunperinkään siis kyse ei ole ollut absoluuttisesta totuudesta, vaan väitteestä. Jossain kohdin se muuttui absoluuttiseksi totuudeksi, ja hetken kuluttua puhuttiin taas väitteestä. Päättäisit jo.. :D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
Ei tiedetäkään, mutta totean vain, että en usko suomalaisen mieluummin lätkää seuraavan tietävän asiaa paremmin, kuin palkkansa futiksesta saava toimittaja.
Ei se totuus aina löydykään lehdistä. :) Ainakaan siis absoluuttinen totuus. (sellaista ei ehkä olekaan...siis missään asiassa.)
Jonka jälkeen johdatit keskustelun sivuraiteelle siitä mitä itse asiassa väititkään.
Ei saatana. :D Miten niin ?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
No mitä tässä sitten jarnataan?

Silloinhan väitteeni, että teidän väite on väärä on täysin validi.
Sulla on tässä muuten sellainen virhe, että YSP:llä ja minulla on aiheeseen erilainen kanta. Ainakin sävyeroja.

*Odottaa edelleenkin tarkennusta tälle: Jonka jälkeen johdatit keskustelun sivuraiteelle siitä mitä itse asiassa väititkään.*

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Formulanomi sanoi:
Sulla on tässä muuten sellainen virhe, että YSP:llä ja minulla on aiheeseen erilainen kanta. Ainakin sävyeroja.
En nyt olisi noinkaan jyrkkä.. enhän ole missään julistanut ajanpeluun olevan ainoa syy, vaikka jaska niin haluaakin asian nähdä. Alkuperäisessä postissani kerroin myös miksi otin ajanpeluun esille:
Ylen Sankia Priha sanoi:
Sen huomaa sillon kun ollaan tappiolla eikä aikaa ole hukattavaksi niin eipä satukaan, mutta annas olla kun ollaan maalin johdossa niin jokainen pieni hipaisu on kuolemaksi..
Jyrkkä kannanotto? Ehkä..
Absoluuttinen? Vain jaskan silmissä..

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ylen Sankia Priha sanoi:
En nyt olisi noinkaan jyrkkä.. enhän ole missään julistanut ajanpeluun olevan ainoa syy, vaikka jaska niin haluaakin asian nähdä. Alkuperäisessä postissani kerroin myös miksi otin ajanpeluun esille:

Jyrkkä kannanotto? Ehkä..
Absoluuttinen? Vain jaskan silmissä..
Viittasin tähän. http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=659438&postcount=109
eli itse tuon jälkeisessä kommentissani kiistin Jaskan väitöksen.

Ainakin Jaska käsitti sen sinun kommenttisi sitten väärin. Ellen sitten itsekin. :eek:

Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ylen Sankia Priha sanoi:
Noo.. tästä nyt kohta ota enää itsekään selkoa.. :eek:
Joo. :D

Niin jos toinen sanoo Kyllä ja toinen Ei niin kait ne tarkoittaa samaa asiaa. :eek!:

Joo...tää meni nyt jaskailuksi, mutta ao. Jaskan kommentti jäi nyt kaivelemaan
Jonka jälkeen johdatit keskustelun sivuraiteelle siitä mitä itse asiassa väititkään
Miten helvetissä se kääntelee asioita. :jaska: