AJ
Well-known member
Niin siis kalastetaan sukeltamalla.Formulanomi sanoi:Sukeltamisen lisäksi futiksessa kalastetaan...
Niin siis kalastetaan sukeltamalla.Formulanomi sanoi:Sukeltamisen lisäksi futiksessa kalastetaan...
Joo. Onko se sitten urheilusukellusta!AJ sanoi:Niin siis kalastetaan sukeltamalla.
Kyllä siihen on syy -> tuo korttien kalastelu (alko kun Robben kalasti punasen Reinalle, pääkirjoituksessa jossa tuo kamppis julkastiin viittas juuri tuohon "Ei ollut syy, mutta sysäys")Formulanomi sanoi:Enpä mitään niputellut. Listasin vain oletettuja syitä näyttelemiseen. Muitakin mitä olen itse kirjoitellut/ajatellut.
Joo. Miksiköhän "skandaalilehti" -Times julkaisi muuten kampanjan ? Mahtaisikohan siihen olla joku syy ?
Mielestäni.jaska sanoi:
eihän se ole
Eikun urheilukalastusta tietysti.Formulanomi sanoi:Joo. Onko se sitten urheilusukellusta!
Hehheh.. näin se taas kääntyi.. jos et ole täysin rinnoin jalkapallon puolesta, olet täysin rinnoin sitä vastaan.jaska sanoi:No kai koko homma on vain ajanpeluuta, eikä nuo tiedä mitään, vaan Suomalaiset kääkkäfanit tietää paremmin!
... vai oisko sitten kyse vain teidän ennakkoluuloista?
En mä sitä sano. Ihmettelen vain, että miten te voitte olla noin varmoja, että kyseessä on ajanpeluu, kun esim. Englannissa ei olla sitä mieltä.Ylen Sankia Priha sanoi:Hehheh.. näin se taas kääntyi.. jos et ole täysin rinnoin jalkapallon puolesta, olet täysin rinnoin sitä vastaan.
Miten niin vain? Tuolla listalla minkä quotesit on useita kohtia ja uskon että syitä näyttelemiseen löytyy useita. (ei siis välttämättä yhdessä tapauksessa!)jaska sanoi:Mutta tehän täällä tiedätte, että kyse on vain ajanpeluusta.
jaska sanoi:En mä sitä sano. Ihmettelen vain, että miten te voitte olla noin varmoja, että kyseessä on ajanpeluu, kun esim. Englannissa ei olla sitä mieltä.
Enkös ottanut tuossakin varauksen..?Ylen Sankia Priha sanoi:Sanoisin että ajanpeluu on yleisin syy..
Joo ja minäkin laitoin varauksen....jonka Jaska kait käänsi sitten varmuudeksi.Ylen Sankia Priha sanoi:Enkös ottanut tuossakin varauksen..?
Kyseessähän oli vain oma subjektiivinen mielipiteeni joka on muodostunut näkemieni otteluiden "sattuu-eisatu" -tilanteiden pohjalta.. todellisuus voi olla jotain muutakin..
Jos nyt tuota meikäläisen kommenttia osin tarkoitit, niin tähdennettäköön tähän että käyttämäni nimitys "pelien kuningas" oli semmoinen hitusen humoristinen heitto (ja ehkä myös pieni jarna-ansa, johon kukaan ei langennut :frown: ) jalkapalloihmisten suuntaan, ko. lajia kun usein tuolla nimityksellä kutsutaan. Tarkoituksena ei ollut antaa muille käsitystä, että jalkapallo olisi mielestäni turha peli vaikka en sitä yhtä tiiviisti jaksakaan seurata kuin jääkiekkoa.Mehe Rienarsuo sanoi:Mikähän saatana siinä on, että jos sattuu pitämään toista peleistä "pelien kuninkaana" tai vastaavasti "oikeiden miesten pelinä" niin täytyy toinen moukaroida aivan turhaksi? Mitä sillä saavuttaa tai miten se edesauttaa mitään? Mistä siinä on kysymys? Ei ymmärrä.
Arvostaisin kovasti itseanalyyttisiä vastauksia tahoilta.
Acen jarna-ansa oli aika tehokas.jaska sanoi:(päätin muuten, että en lähe tähän jarnaan mukaan, mutta minkäs luonteelleen voi)
Tai urheilukalastusta.Formulanomi sanoi:Joo. Onko se sitten urheilusukellusta!
Pitää olla periaatteita, että on mistä tinkiä.jaska sanoi:(päätin muuten, että en lähe tähän jarnaan mukaan, mutta minkäs luonteelleen voi)
No itse en kyllä kuulu kumpaankaan porukkaan. Ja mua ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa mikä on suomen suosituin laji. Voin vain puhua omasta mielenkiinnostani, ja se nyt on vain se, että jääkiekko on huomattavasti mielenkiintoisempi laji kuin jalkapallo. Ja kyse on siis omasta mielipiteestäni, joka ei muutu vaikka joku kuinka väittäisi jalkapalloa mielenkiintoisammaksi. Se ei silti saa mua kiinnostumaan jalkapallosta enempää kuin jääkiekosta.jaska sanoi:Suomessa futis-kääkkä jarnoissa on kaksi selkeää kuppikuntaa:
-Futisfanit ketkä haukkuu lätkää, koska on kateellisia kääkän asemalle suomessa
-lätkäfanit, ketkä haukkuu futista, koska pelkää jalkapallon nousevan takaisin Suomen suosituimmaksi lajiksi.
Hups. Mä näköjään vanhasin itteni äsken.lfb sanoi:Eikun urheilukalastusta tietysti.
Niin tai sitten joku ei osaa lukea tai tulkitsee tahalleen väärin!jaska sanoi:Tuo on muuten tehokas tapa jarnoissa, lisätä "saattaa" "sanoisin"
Sitten ei voi esittää vastaväitteitä, kun "En ollut varma"