Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Kyllä minulla onkin muodostunut käsitys siitä, että fanaattisimmat jalkapallofanit ovat hiukan yksipuolisia.jaska sanoi:ITse asiassa väitän, että futiksella on enemmän faneja jotka katsovat vain futista, kun lätkällä on enemmän yleisiä urheilufaneja.
Tuo on varmaan totta.Joten tilannetta ei tiedä - ja kuten sanoin, futis kärsii jo nyt tilanteesta, jossa se kilpailee katsojista mökkien kanssa .
Luin ja olisin laittanut tuosta +0.5 ja -2.5 prosentin välillä olevista yleisönmäärä muutoksista saman tyyppisen tekstin mitä Matxi laittoi. Totuushan, että kyseiset erot eivät kerro trendistä vielä yhtään mitään.Mutta perinteiseen tapaasi et jaksanut lukea muiden tekstejä.
Siltä kuulostaa ja kovasti jaskamaisen klovnimaisia yleistyksiä jääkiekkofaneista on saanut lukea.Olenko minä lätkävastainen? En vain seuraa sitä.
Itsehän seuraan ja olen seuranut jalkapalloa jo paljon ennen kuin sinä ja Barco taputtelitte hiekkalaatikolla hiekkakakkuja.
Enpä usko, että lätkän suosio tippuu. Ei ainakaan suomalaisen jalkapallon seuraamisen tason alapuolelle, mutta kuka tietää jos tulevaisuudessa tulee joku uusi entistä muodikkaampi laji päihittää nämä molemmat puheenaiheena olevat.Kerron vain, että sen suosio tippuu, usko minua vasta 10v päästä, mutta näin käy.
Eikä minua se vaivaa onko jääkiekko ykkönen vai kakkonen tai vaikkapa 107. kunhan siitä saa edelleen nauttia. :thumbup: