Kumpi MM-kisoista kiinnostaa enämpi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ace17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kumpi MM-kisoista kiinnostaa enämpi?

• Äänestäjiä yhteensä
    155
Formulanomi sanoi:
Minusta tuntuu, että olet täysin kykenemätön analysoimaan asioita vähän laajemmin. Kyllä käsiteltävissä asioissa pitää yrittää huomioida kaikkia mahdollisia asioita ennen johtopäätöksiä.

Ja mihinköhän tämä liittyy? Siihenkö että te pitäydytte härkäpäisesti omasssa kuvitelmassanne?

Yleisesti tuo näyttää siltä, että jalkapallofanaatikot ennustelee lätkän "tuhoa" ja melkeinpä vihaa sitä. Jääkiekkopuolelta taas on paljon enempi hahmoja jotka seuraa molempia. Eikä ennustella mitään tuhoja tms.

elle sanoi:
Jääkiekko kiinnostaa enemmän. Vauhdikasta ja viihteellistä.

.. jalkapallon katsominen vaatii jo hyvän syyn.

Nuhteles elle jaskaa vähän. Se on omalta (suurelta) osaltaan syynä tähän kohta maailmanennätysjarnaan. Heitä vähän kirsisaloa mukaan niin jasuli vaihtaa jo alukalssua. Onnellisena. Kaikki voittaa, kato. :ahem:

Mehe Rienarsuo sanoi:
Heitä vähän kirsisaloa mukaan niin jasuli vaihtaa jo alukalssua. Onnellisena. Kaikki voittaa, kato. :ahem:

kirsi_salo_heikoin_lenkki_fi.jpg

Kyä tolla tekniikalla saa Jasusta vaikka kyykkäfanin! :ahem: :ahem: :ahem:

Haa.

Matxi sanoi:
Yleisesti tuo näyttää siltä, että jalkapallofanaatikot ennustelee lätkän "tuhoa" ja melkeinpä vihaa sitä. Jääkiekkopuolelta taas on paljon enempi hahmoja jotka seuraa molempia. Eikä ennustella mitään tuhoja tms.

Olenpa hyvin pitkälti samaa mieltä. Itsehän seuraan molempia MM-tasolla ja kiekkoa myös kansallisella tasolla. En kyllä ymmärrä tuollaista fanaattisuutta, että vedetään toinen laji, joka ei välttämättä itseä kiinnosta, aivan lyttyyn.

Il Tempo Gigante sanoi:
En kyllä ymmärrä tuollaista fanaattisuutta, että vedetään toinen laji, joka ei välttämättä itseä kiinnosta, aivan lyttyyn.

Mä ymmärrän. Sillä tekniikalla saa (lue: luulee saavansa) kato korostettua omaa paremmuuttaan :wink:

Il Tempo Gigante sanoi:
Olenpa hyvin pitkälti samaa mieltä. Itsehän seuraan molempia MM-tasolla ja kiekkoa myös kansallisella tasolla. En kyllä ymmärrä tuollaista fanaattisuutta, että vedetään toinen laji, joka ei välttämättä itseä kiinnosta, aivan lyttyyn.
Niinpä!
Mitä siitäkin tulis, jos Formulafanit rupeis dissaamaan esim. Enduroa tai kilpaveneilyä.. hmmmm .. tuota.. nojoo.. :D

Jacques sanoi:
Niinpä!
Mitä siitäkin tulis, jos Formulafanit rupeis dissaamaan esim. Enduroa tai kilpaveneilyä.. hmmmm .. tuota.. nojoo.. :D
Ralli tuli ensimmäisenä mieleen. "Amatöörien puuhastelua ja ihan turha laji" :wink:

Jacques sanoi:
Niinpä!
Mistäs niitä formulafaneja oikein löytyisi ?

Mutta jos löytyisi, niin mitä siitäkin tulisi jos alettasiin dissaamaan esim. formulakuskeja ja Villenööffiä. :nope:

Formulanomi sanoi:
Mistäs niitä formulafaneja oikein löytyisi ?

Mutta jos löytyisi, niin mitä siitäkin tulisi jos alettasiin dissaamaan esim. formulakuskeja ja Villenööffiä. :nope:
nii just! Ruumiitahan siitä syntyis! :mad_old:

Barco:[ sanoi:
"Vois siitäkin innostua jos maajoukkue alkaa menestyä."

Tämä kepulaisen mielipide kertoo aika paljon siitä minkälaista porukkaa jääkoronaa seuraa. Kun tulee menestystä niin kaikki on hyvin, kun menestys lähtee myös katsomot tyhjenevät. Mielestäni oli erityisen hienoa että Hämeenlinnalainen joukkue voitti SM-liigan tällä kaudella. Parasta onkin juuri kun isojen kaupunkien katsojamagneetit eivät pärjää ja niiden suosio pienenee.

Noista Jaksan käppyröistä nimittäin näkee vähintäänkin sen, ettei suosio ole mihinkään nousemassa.

Mikä ihmeen tarve sulla on nyt jatkaa tätä jarnaa? Mulle on ainakin ihan helvetin sama onko jalkapallo suositumpaa kuin jääkiekko. Ei mitään merkitystä oo mulle kyllä.. Tällä hetkellä veikkausliigan pelit ei suuremmin kiinnosta, eikä siellä ole yhtäkään sellaista seuraa, jota tekis mieli hypettää. Ainut on maajoukkue, jonka tekemiset jonkin verran kiinnostaa. Mutta ei kiinnosta katsella jos ei tule nousua niihin kunnon turnauksiin.

jaska sanoi:
Mistäs esim tästä löydät mitään varauksia:
"Sen huomaa sillon kun ollaan tappiolla eikä aikaa ole hukattavaksi niin eipä satukaan, mutta annas olla kun ollaan maalin johdossa niin jokainen pieni hipaisu on kuolemaksi.."

Toki aina jarnassa voi sanoa "luulempa" "olen sitä mieltä" ... mutta jos on jotain mieltä, tai luulee niin kyllä silloin itse on ehdottomasti sitä mieltä. KOitat kääntää tai vääntää asiaa miten tahansa.
Niin.. lainataan vain osa kommentista.. se osa jossa ei ole varausta. Hyvä jaska! :thumbup:

Ylen Sankia Priha sanoi:
Sanoisin että ajanpeluu on yleisin syy siihin että "sattuu" niin pirusti. Sen huomaa sillon kun ollaan tappiolla eikä aikaa ole hukattavaksi niin eipä satukaan, mutta annas olla kun ollaan maalin johdossa niin jokainen pieni hipaisu on kuolemaksi..

-edit- "sattuu"
Tuossa on koko komentti varauksineen kaikkineen.

Miten tuo muuttaa mitään? Joka tapauksessa mielipiteesi on se, että ajanpeluun takia näytellään.

-> jos sitä kohtaan ei saa esittää kritiikkiä, niin mitä sitten?

Jaska tuomitsee jalkapallon kutsumisen jaskapalloksi mutta silti on itse perustanut toikin nimeltä jaskapallomöötte. :o

Vilperi sanoi:
Jaska tuomitsee jalkapallon kutsumisen jaskapalloksi mutta silti on itse perustanut toikin nimeltä jaskapallomöötte. :o
No mutta ko. möötessä ei pelattukaan jalkapalloa ;)