Ratkaisevassa asemassa on mielestäni seuraavat asiat:
- Aika-ajo
- Autotuuri
- Kokemus radasta. Mulla takana yksi yhteensä noin tunnin setti ja saatan käydä vielä toisenkin kerran ajamassa.
- Minun virheherkkyys kisatilanteessa liukkaalla radalla. Tästä mulla on kuitenkin jo kantapään kokemus tältä radalta. Andyn lisäksi ainoana tässä porukassa.
- Mun väsymystila treeniloman jälkeen. Jos on jokainen lihas kipeänä ja yöunet vähissä, voi ajaminen olla haastavaa.
- Painoero, mahdollinen treeniloman positiivinen efekti. Aiempien kokemusten mukaan, se voi tippua hetkellisesti jopa 65kg:aan kunnes palautuu takaisin sinne 70kg tuntumaan nesteytyksen myötä. Palautuminen ei ehdi kuitenkaan tapahtua alle vuorokaudessa.
- Racer X:n itsevarmuus/ylimielisyys. Kääntyykö paineet omaan nilkkaan? Alustavasti oletus kai lienee, että paineensietokyky olis mun heikkoutena, mutta jos paineet on enemmän Rassun puolella, mulla ei ole mitään mitä sietää.
- Varoitukset alla. Mulla edellisestä kisasta leima päällä, eli pitää olla extra varovainen kisassa hölmöilyjen suhteen. Tämä tarkoittanee sitä, että kisassa mulla on isompi kynnys ohitukseen kuin monella muulla. Tämä voi toisaalta tarkoittaa myös positiivisia asioita ja estää yliyrittämistä mun puolelta.
Näinollen aion eliminoida heikkoudet ja keskittyä vahvuuksiin.