Kumpi on parempi Lahdessa

  • Viestiketjun aloittaja Andy
  • Aloituspäivämäärä

Kumpi parempi Lahdessa

  • Jacqu

    Äänet: 18 56,3%
  • Rassu

    Äänet: 14 43,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    32

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Vedetään kotiinpäin. Papalla ei ole mitään jakoa näissä karkeloissa :D
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tarkoitus edeltävän viikon aikana pyöräillä ~25 tuntia. Tulen Suomeen pe-la yönä, joten ainoastaan väsymys voi tehdä ongelmia kisassa. Toisaalta jos tuo treenimäärä toteutuu niin ei paino ehdi tulla takaisin ennen kisaa ja väsymyksen saa kyllä red bullilla korjattua.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tuollaisella pinnoittella, Jarkko vie kuin metrin mittaa.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Toisaalta jos tuo treenimäärä toteutuu niin ei paino ehdi tulla takaisin ennen kisaa ja väsymyksen saa kyllä red bullilla korjattua.
Niin ja Red Bullilla yleensä pärjää. Itse en silti veikkaa, RX on aika nopea, mutta Jcq:lle tutumpi paikka. Kunhan nyt vaan itse olisin molempien edellä.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Eääh, mutuilenpa kumminkin tän menevän Racerille. Vauhdillisesti kenties aika tiukkaakin, jolloin uskon RXn kääntävän homman edukseen.

Mutta lopulta... It´s up to you guys :alppu:
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Eääh, mutuilenpa kumminkin tän menevän Racerille. Vauhdillisesti kenties aika tiukkaakin, jolloin uskon RXn kääntävän homman edukseen.

Mutta lopulta... It´s up to you guys :alppu:
Samaan päädyin. Jacquesilla voi toki olla treenillinen etuasema, eikä nopeuseroa tästä syystä paljoakaan luultavasti ole. Tällöin yleinen ajokokemus helposti ratkaisee.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ratkaisevassa asemassa on mielestäni seuraavat asiat:
- Aika-ajo
- Autotuuri
- Kokemus radasta. Mulla takana yksi yhteensä noin tunnin setti ja saatan käydä vielä toisenkin kerran ajamassa.
- Minun virheherkkyys kisatilanteessa liukkaalla radalla. Tästä mulla on kuitenkin jo kantapään kokemus tältä radalta. Andyn lisäksi ainoana tässä porukassa.
- Mun väsymystila treeniloman jälkeen. Jos on jokainen lihas kipeänä ja yöunet vähissä, voi ajaminen olla haastavaa.
- Painoero, mahdollinen treeniloman positiivinen efekti. Aiempien kokemusten mukaan, se voi tippua hetkellisesti jopa 65kg:aan kunnes palautuu takaisin sinne 70kg tuntumaan nesteytyksen myötä. Palautuminen ei ehdi kuitenkaan tapahtua alle vuorokaudessa.
- Racer X:n itsevarmuus/ylimielisyys. Kääntyykö paineet omaan nilkkaan? Alustavasti oletus kai lienee, että paineensietokyky olis mun heikkoutena, mutta jos paineet on enemmän Rassun puolella, mulla ei ole mitään mitä sietää.
- Varoitukset alla. Mulla edellisestä kisasta leima päällä, eli pitää olla extra varovainen kisassa hölmöilyjen suhteen. Tämä tarkoittanee sitä, että kisassa mulla on isompi kynnys ohitukseen kuin monella muulla. Tämä voi toisaalta tarkoittaa myös positiivisia asioita ja estää yliyrittämistä mun puolelta.

Näinollen aion eliminoida heikkoudet ja keskittyä vahvuuksiin.
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Voisin veikata sen olevan vahvempi, joka tulee paikalle.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Go Rassu Go!

Olipa Jacquesilla pitkä selityslista valmiina.:D

Kannustan ilman muuta älyn voittoa tyhmyydestä. Ja huom! Äänestin siis Rassun voittoa. Oikea syy oli Jacquesin harrastama ikärasismi ja ylimielisyys.
 
Ylös