Kumpi on parempi Lahdessa

  • Viestiketjun aloittaja Andy
  • Aloituspäivämäärä

Kumpi parempi Lahdessa

  • Jacqu

    Äänet: 18 56,3%
  • Rassu

    Äänet: 14 43,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    32

Örfil

Guest
En muuten varmaan käy salatreenaamassa Lahdessa :thumbup:Sori Jakkues ;)
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Alkuperäisessä uhossasi sanoit voittavasi mut ilman salatreenejä, joten jos käyt treenaamassa, niin kyseessä on sopimusrikko! ;)
Tarkoittaisko sopimusrikko sitä, njotta sun ei sitten tarvitsisikaan osallistua.

Suurelle Innoittajalleni Isä Aurinkoiselle omistettu runoelma:
Reiseri voittaa,
kevät koittaa,
ei mitään paineita,
eikä dopingaineita!

Aurinko paistaa,
Reiseri ruusut ja shamppakaljan jo haistaa,
Jakkues tappion karvasta kalkkia maistaa!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tarkoittaisko sopimusrikko sitä, njotta sun ei sitten tarvitsisikaan osallistua.
Ei. Se ei oikeastaan tarkoita yhtikäs mitään. Tää rassun kisailuhan on täysin rassun omista uhkailuista peräisin. Itselläni on tavoitteena ajaa hyvä kisa A-finaalissa. Jos ajan paremman kisan kuin viime kaudella kertaakaan, olen tyytyväinen (riippumatta rassukan sijoituksesta). Tämän kauden paras kisa lienee helppo ajaa, koska ekasta kisasta on vaikea vetää huonommaksi. :D
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ei. Se ei oikeastaan tarkoita yhtikäs mitään. Tää rassun kisailuhan on täysin rassun omista uhkailuista peräisin. Itselläni on tavoitteena ajaa hyvä kisa A-finaalissa. Jos ajan paremman kisan kuin viime kaudella kertaakaan, olen tyytyväinen (riippumatta rassukan sijoituksesta). Tämän kauden paras kisa lienee helppo ajaa, koska ekasta kisasta on vaikea vetää huonommaksi. :D
No hitto. Nyt meni osa tunnelmasta....:thumbdown Ihan turhaanko tässä on yritetty virittäytyä tunnelmiin?! :frown:
 

Örfil

Guest
Alkuperäisessä uhossasi sanoit voittavasi mut ilman salatreenejä, joten jos käyt treenaamassa, niin kyseessä on sopimusrikko! ;)
Viimeksi meni niin täpärille että pakko varmistaa :ahem:

Sellainen huomio muuten että mitä vanhemmaksi mies tulee sen nopeampi siitä tulee. Vaimo tuppaa siitä valittamaan joskus ;)
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Formulanami halusi muisteeksi ns. isojen poikien sarjan, jonka MINÄ PERUSTAN!
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
En muuten varmaan käy salatreenaamassa Lahdessa
Niin no, talviharjoittelutopicin voisit laittaa Lahden jälkeen lukkoon, se ny vaan kaipaa vielä muutamaa postausta. Sinun toikki ja kai se kesäkausi voisi alkaa jo siitä...
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
No nyt mulla on selitys valmiina. :D
Kaaduin sunnuntaina pyörälenkillä sateen liukastamassa alamäkimutkassa tullessani Nizzasta takaisin Cannesiin. Vauhtia oli onneksi vain ~30km/h, mutta niin se vaan pään heiluriliike otti niskoihin, joten ne on taas yhtä kipeät kuin Kaanaassa oli..

Onneksi Lahti on aika helppo rata fyysisesti, joten en usko tästä olevan ongelmia. :)
 

Örfil

Guest
Mulla on oikea olkapää paskana. Naksuu ja paukkuu.

Käykö selitykseksi tappiolle?
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Selitykset hyväksytty. Joko kisataan?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mulla on oikea olkapää paskana. Naksuu ja paukkuu.

Käykö selitykseksi tappiolle?
Tämä vissiin kumoaa molempien selitykset, jos molemmat on rampana. :rolleyes:

Edit: itselläni tosin auttaa Balotelli-teipit (=kinesio).. vinkkinä. :)
 
Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Katoin, njotta kestäisi 42 minsaa ajaa Lahteen katsomaan tätä titaanien kamppailua. Nuo ovat harmi kyllä ramboja jo valmiiksi...:nope:
 
Ylös