PuoliPöhkö
Well-known member
Kutkuttavan jännittävä on tämän ultramerkityksellisen äänestyksenne tilanne!
Näytä liitetiedosto 12216
Näytä liitetiedosto 12216
Tuli ja ihan vain kostoks.No voe taevahan Jumala. :nope:
Heräsin ennen kolmea siihen, että koiralla oli p*skahätä ja ajankuluksi ja Marilynin kunniaksi perustin uuden toikin kesän uutisille, niin johan siitä tuli elämää suurempi juttu.
Mä luulen, että se on aikalailla se ja sama perustatko vaiko et, viimeiseen up-otsikkoon ei tullu edes kahta täyttä sivua, joten oliskohan aika lopettaa tunkin tekohengitysPitäskö mun perustaa UP-kesätoikkeli?
Meinaat Jakkeus ihan rehellisesti, että Olga perusti tuon otsikon ihan vain vittuillakseen kuten se kusihousinörtti silloin vuosikausia sitten?Aika kivaa älämölöä tais nousta edelliskerrasta, kun joku khn perusti UP-topicin..
Soot huono ihminen Olga :frank:No voe taevahan Jumala. :nope:
Heräsin ennen kolmea siihen, että koiralla oli p*skahätä ja ajankuluksi ja Marilynin kunniaksi perustin uuden toikin kesän uutisille, niin johan siitä tuli elämää suurempi juttu.
Jos olisimme tienneet, että ko. yhteisön olemassaolo on jollaintapaa sulta pois, niin toki olisimme hiljentyneet jo vuosia sittenTäh, onko UP-topic kuollut? UP-yhteisö is no more? HAHAHAHAHAHAAHAHA!
Tuota minä olen aina epäillyt ja nyt se tuli todistetuksi. :frown:Soot huono ihminen Olga :frank:
Ketkä täällä tappelee?Tappelu, tappelu....tehdään tähän rinki...
Ei tullut. Itse ymmärrän, että satunnaisissa uutisoinneissa, kuten Sello tms. ensin tullut jää voimaan, jos on useita otsikoita, mutta olin ollut taipuvainen uskomaan, että paikkansa vuosia vakiinnuttaneet otsikot eivät edes joutuisi "kilpailemaan", vrt. Pietarin kommentti kirjoittamattomasta säännöstä. Vaikken ole täällä enää niin aktiivinen kuin ennen, en ole mielestäni antanut syytä olettaa, että en kykenisi perustamaan 3kk:n välein lööpitysotsikoita. Nyt perustin taas kesäkuun alkaessa tuttuun tapaani, tein sen aamuviiden aikoihin. Tietysti, jos en olisi laittanut moneen päivään, joku olisi varmaan perustanut mun puolesta tai ainakin kysynyt multa miksi en ole perustanut.Likoille ei tullut tästä mitään kiistaa.
Vapaan 20:stä eniten postauksia keränneestä toikista 10 on UP-toikkeja. Lovi on ehkä vähän isompi ja merkityksellisempi kuin sun primitiivireaktiosi antaa olettaa. Valitettavasti.Täh, onko UP-topic kuollut? UP-yhteisö is no more? HAHAHAHAHAHAAHAHA!
Jacques ja Oopee... Kirjoitit väärään aikaan.Ketkä täällä tappelee?