Kumpi?

no


  • Äänestäjiä yhteensä
    24

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Molempia. Ei ole toistaiseksi ollut mielenlujuutta lopettaa lukemista vaikka pääsääntöisesti aiheuttavatkin pelkkiä vitutuksen tunteita. Nykypäivän klikkijournalismi on aiheuttanut itselleni arvostuksen laskua toimittajan ammattia kohtaan.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Molempia. Ei ole toistaiseksi ollut mielenlujuutta lopettaa lukemista vaikka pääsääntöisesti aiheuttavatkin pelkkiä vitutuksen tunteita. Nykypäivän klikkijournalismi on aiheuttanut itselleni arvostuksen laskua toimittajan ammattia kohtaan.
sama.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
En vastannut polliin, sillä en löytänyt sopivaa vaihtoehtoa.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Kumpaakaan lehteä en lue. Netistä jos käyn katsomassa niin käyn katsomassa molemmat.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kännykällä Iltalehti on helpompi. Iltiksen sivusto on syvältä.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kumpaakaan lehteä en osta, ja luen kumpaa tahansa, jos sattuu nenän eteen esim. jossain odotustilanteessa tms.
Poikkeuksena ne, jos sattuu olemaan kiinnostava liitelehti, vai mikä lie, eikä silloinkaan ole väliä kumpi lehti, mutta silloin siis ostan lehden.
Nettiversioista luen sitä, minkä linkin joku on jonnekin laittanut. Jos luen.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Molempien nettilehtiä lueskelen. Ostan hyvin harvoin, pää-asiallisesti ajantappamislukemiseksi, jos tulee pakollista käkkimistä.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Ainoastaan Iltalehteä. Vain netistä.

Ainoastaan kostoks. Vain itselleni.

Joskin oikea syy on se, että Iltalehden sivuille eksyy paljon helpommin kuin IS:n.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Kännykällä Iltalehti on helpompi. Iltiksen sivusto on syvältä.
Eiks Iltalehti ole just Iltis? Olen ainakin elänyt aina tällaisessa käsityksessä, ja sen mukaan tuota nimitystä käyttänyt. Ehkä Howdy tietäis.
 

KL-petteri

Old Fart
Liittynyt
26.5.2008
Viestit
1393
Sijainti
On the Road
Kännykällä Iltalehti on helpompi. Iltiksen sivusto on syvältä.
Eiks Iltalehti ole just Iltis? Olen ainakin elänyt aina tällaisessa käsityksessä, ja sen mukaan tuota nimitystä käyttänyt. Ehkä Howdy tietäis.
Kyllä näin se menee, iltis on iltalehti. Seuraan molempia, paperi versiona iltalehti ehkä parempi ku siel o se iltatyttö.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Kummatkin netistä. Mutta jos kiinnostaa pelkän pk-seudun meininki niin metro.fi
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eiks Iltalehti ole just Iltis? Olen ainakin elänyt aina tällaisessa käsityksessä, ja sen mukaan tuota nimitystä käyttänyt. Ehkä Howdy tietäis.
Silloin kun mä olin nuori, niin ei ollut mitään Iltalehteä vaan -sanomat ja se oli Iltis. Ja on edelleen. Kuten on neekerinpusutkin. Homoilua tommoset nimenvaihdokset.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Kyllä näin se menee, iltis on iltalehti. Seuraan molempia, paperi versiona iltalehti ehkä parempi ku siel o se iltatyttö.
Eiks Iltalehti ole just Iltis? Olen ainakin elänyt aina tällaisessa käsityksessä, ja sen mukaan tuota nimitystä käyttänyt. Ehkä Howdy tietäis.
No ei kun IltIS on nimenomaan Ilta-Sanomat, senkin vääräuskoiset ruojakkeet.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18371
En nettiversiota ollenkaan, mut jos sanomalehti versiota täyty, niin mielumin Iltalehteä.
 
Ylös