Kuntopolli

Arvosanani omasta kunnosta

• Äänestäjiä yhteensä
    28
  • Äänestys suljettu. .

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Ei erityisen hyvä. Tänään kävelin 12 kilsaa enimmäkseen pohjoiskarjalaisessa metsässä, jossa lunta oli välillä polviin. Ja vettä muniin asti, mulistin meinaan. Aika paljon mahtuu vettä huopakumppareihin, oli vielä useita kilsoja autolle käveltävänä. Saattaa iskeä kramppenes yöllä.

Lunssila

Well-known member
Oletko niin epävarma seksuaalisuudestasi, ettet tarkista kanssasaunojien varustusta? WSPEKS

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Pääsisäisen ryypiskelyt kantaa hedelmää tiistaihin saakka vaikka eilen en tippaakaan alkoMAhoolia maistanut.

Kai tää tästä. Maha turvoksissa, suoli tukossa, silmät solmussa, kynnet syöty. Itsetuhoisia ajatuksia. Ehkä vaihdan renkaat tänään ja yksi lipasto pitäisi rakentaa.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Pitkänä perjantaina vähän punkkua ja fisua. Muuten ollut aika hiljaista. No joka päivä treenannut jotain, paitsi lauantaina. Pe juoksu, su uinti, ma pyöräily, ti uinti.

Kuntopolliin uinnista 9.

Trullinkaasu

Well-known member
Kunto on riittävän hyvä. Fyysisesti en ole mikään voimamies, mutta ei mun tarvitse ollakaan. Henkinen kunto vaihtelee päivittäin. Terveys on parasta A-luokkaa. Ei ole sairauksia tai muita ongelmia.

Koulu- ja työmatkat kuljen aina julkisilla, joten päivän liikuntatarve täyttyy siinä hyvin. Treenaa en jaksa, koska olen huomannut, että hyötyliikunta riittää mulle liikunnasta. Penkkiurheilen vastapainoksi aika paljon.

Örfil

Guest
7.

Sitten kun juoksumatkat pitenee ja penkkitulos paranee, niin nostan itseni 8:siksi.