Kurskin teksti

FIAT

Womanpower
Liittynyt
27.6.2010
Viestit
355
Sijainti
in Finland
Kyllähän se on niin ,että ihmiset on pikkusieluisia hyypiöitä, jos pitää alkaa valittamaan joistakin hiton pilkuista.Jokainen täysi(siis TÄYSI)järkinen kyllä tajuaa tekstin ,vaikka siitä puuttuisi ään pilkutikin saati pilkut. Tosi ala-arvoista käydä jonkun kimppuun moisesta.HAVETKAA isot ihimiset.:jaska:
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Pitäskö seuraavaksi siis valittaa puuttuvista/väärässä paikkaa olevista välilyönneistä? Ihan vaan vaihtelun vuoksi.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Eipä se olisi eka kerta, jos heikko ulosanti muuttaisi viestien sisällön täysin käsittämättömäksi tai aivan muuksi kuin oli tarkoitus. Mutta olen kyllä samaa mieltä siitä, ettei asiasta kannata liian isoa numeroa tehdä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
En ole näemmä täysi(siis TÄYSI)järkinen, kun alkanut entistä enemmän menemään ohi, että mitä kurski kirjoittaa.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
En ole näemmä täysi(siis TÄYSI)järkinen, kun alkanut entistä enemmän menemään ohi, että mitä kurski kirjoittaa.
Niin multakin, mutta epäilen ettei se johdu pilkuista tai isoista kirjaimista tms. vaan enemmänkin sisällöstä. Tai sit vaan tosta täysjärkisyyden puutteesta. :thumbfh:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24213
Sijainti
lappeen Ranta
Mua ei ole isommin häirinnyt, mutta merkille olen pannut kyllä (siis kurskin tekstien lievän psykedeelisyyden toisinaan). Ja jos ihan käsittämättömäksi menee niin sit luen vaan hiukan alkua.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24213
Sijainti
lappeen Ranta
toisaaltaon kyllä aiak äsryttvää lkue esmi. teksttiämissä täynä kirjotusvireihä ja yhdys sana virhe itä vrasinki jso yhdsy sna virhet on ihan jatkuvia

deit. mitä site muutes jos jokku aloittaa valittamaan sitä ku joku valttaa kirjotusviher?
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373
toisaaltaon kyllä aiak äsryttvää lkue esmi. teksttiämissä täynä kirjotusvireihä ja yhdys sana virhe itä vrasinki jso yhdsy sna virhet on ihan jatkuvia
Ei oo koskaan ollu tommosia virheitä.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Samaa mieltä OP:n kanssa,vaikka ei välillä kurskin kirjoitukset aukea minulle.Huomaa kun kurski suuttuu,sillä silloin alkaa tulla jotain ihan käsittämätöntä tekstiä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kyllähän se on niin ,että ihmiset on pikkusieluisia hyypiöitä, jos pitää alkaa valittamaan joistakin hiton pilkuista.Jokainen täysi(siis TÄYSI)järkinen kyllä tajuaa tekstin ,vaikka siitä puuttuisi ään pilkutikin saati pilkut. Tosi ala-arvoista käydä jonkun kimppuun moisesta.HAVETKAA isot ihimiset.:jaska:
Mulla on äissä aina pilkutikit paikallaan.:ahem:
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Miksi vain isojen ihmisten pitää hävetä? Miksei pienet ja keskisuuret ihmiset joudu vastuuseen lain, kysyn vaan?
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24213
Sijainti
lappeen Ranta
Ei oo koskaan ollu tommosia virheitä.
Juuei. Laajensin kirjoitusvirhekeskustelua yleisemmälle tasolle.

Jos joku kirjoittaa muutaman viestin kirjoitusvirheillä ylimarinoitua sotkua niin ärsyttää paljon enemmän kuin sellainen hahmo (esim. sinä), joka vetää paljon viestejä tietyllä, jonkin verran kirjoitusvirheitä sisältävällä, tyylillä.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373
Huomaa kun kurski suuttuu,sillä silloin alkaa tulla jotain ihan käsittämätöntä tekstiä.
Ei auta suuttua kirjoituksista, se vaan on niin että jos kovin nopeasti kirjoitan saattaa kirjaimet sotkeutua.

Mulla ei oo sentään tapana->:jaska:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24213
Sijainti
lappeen Ranta
Ei auta suuttua kirjoituksista, se vaan on niin että jos kovin nopeasti kirjoitan saattaa kirjaimet sotkeutua.

Mulla ei oo sentään tapana->:jaska:
Sulla ei ole asiasta kokemusta käsittääkseni, mutta pienessä (ja hiukan isommassakin) kännissä sama asia tapahtuu pienemmälläkin kirjoitusnopeudella. On hiton ärsyttävää kirjoittaa tekstiä kirjain kerralla ja käyttää silti oikolukuun noin kymmenkertainen aika itse kirjoittamiseen nähden :ahem:, onneksi on kännitoikki jossa voi antaa palaa.
 
Ylös