Kurskin teksti

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
toisaaltaon kyllä aiak äsryttvää lkue esmi. teksttiämissä täynä kirjotusvireihä ja yhdys sana virhe itä vrasinki jso yhdsy sna virhet on ihan jatkuvia

deit. mitä site muutes jos jokku aloittaa valittamaan sitä ku joku valttaa kirjotusviher?
Minulle ei tuota tuon lukeminen ongelmia. Ehkä vähän hitaampaa, mutta selvän saa. Jossain tutkimuksessa todettiin, että teksti on täysin ymmärrettävää, mikäli sanan ensimmäinen ja viimeinen kirjain ovat oikealla paikallaan. Miksi käydä kuumana jostakin kirjoitusvirheistä, kun toisella puolen maailmaa lapsia kuolee päivittäin nälkään?

älkäähän ottako nokkiinne tästä kommentista
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Kyllähän se on niin ,että ihmiset on pikkusieluisia hyypiöitä, jos pitää alkaa valittamaan joistakin hiton pilkuista.Jokainen täysi(siis TÄYSI)järkinen kyllä tajuaa tekstin ,vaikka siitä puuttuisi ään pilkutikin saati pilkut. Tosi ala-arvoista käydä jonkun kimppuun moisesta.HAVETKAA isot ihimiset.:jaska:
Välilyönti tulee välimerkin jälkeen, ei ennen.

Mitäs mulla on mennyt ohi, eikö tämä sama aihe käsitelty jo muutama päivä sitten?
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18375
On hiton ärsyttävää kirjoittaa tekstiä kirjain kerralla ja käyttää silti oikolukuun noin kymmenkertainen aika itse kirjoittamiseen nähden :ahem:, onneksi on kännitoikki jossa voi antaa palaa.
Koskaan en ole kyllä noin kirjoittanut vaan nopeasti ja katsomalla joko näyttöön tai näppäimistöön. Onneks en kännää niin en voi antaa palaa.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18375
Voithan antaa palaa kaikissa muissa toikeissa. Mutta kännitoikkiin ei pidä selvinpäin menemän.
Ihan rauhallisesti etenen, en kyllä tiedä miksi tulin aikoinaan vapaalle puolelle vaikka tarkoitus oli kirjoittaa ainoastaan moottoriurheilusta.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kurskin pyynnöstä. FIAT voisi kirjoittaa vähän hitaammin, niin me vähemmän täysijärkisetkin pysytään perässä.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Ihan rauhallisesti etenen, en kyllä tiedä miksi tulin aikoinaan vapaalle puolelle vaikka tarkoitus oli kirjoittaa ainoastaan moottoriurheilusta.
Hyvä että tulit,koska muuten samat tyypit hurraisi edelleen.:ahem: Vuoden foorumisti äänestyksessä ääneni on sinun.:thumbup: Pakko myöntää,että aikanaan luulin sinua Ruunariksi,mutta nykyään tiedän että olet The Real Deal.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18375
Minä en aluksi edes huomannut, että täällä on tällainen vapaakin puoli. Jossain vaiheessa huomasin ja sillä tiellä ollaan.
Mä huomasin aika päiviä ennen Foorumille tuloa mutta se siitä.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18375
Hyvä että tulit,koska muuten samat tyypit hurraisi edelleen.:ahem: Vuoden foorumisti äänestyksessä ääneni on sinun.:thumbup: Pakko myöntää,että aikanaan luulin sinua Ruunariksi,mutta nykyään tiedän että olet The Real Deal.
No eihän se ois varmaan täsmännyt kun olen sentään Alonso-Fani, itse en kyseistä herraa tiedä mutta joskus olen profiilia tainut vilkaista. Mistä noi senttejä (ääniä) oikein minulle satelee.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ihan vitun hyvä toikki, niin vitun hyvä, että voi vittu.

Jatkakaa. Enkä seurustelikisi.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24221
Sijainti
lappeen Ranta
Mä huomasin aika päiviä ennen Foorumille tuloa mutta se siitä.
:eek: Meikä lueskeli tuota moottoriurheilupuolta pari kolme vuotta ennen kuin sain aikaiseksi rekisteröityä ja sen jälkeen meni vielä aika kauan tän vapaan hokaamiseen...
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18375
:eek: Meikä lueskeli tuota moottoriurheilupuolta pari kolme vuotta ennen kuin sain aikaiseksi rekisteröityä ja sen jälkeen meni vielä aika kauan tän vapaan hokaamiseen...
Mie yritin jo 05 tänne rekistöröityä mutta ei onnistunut ja hieman myöhemminkin kerran (joka onnistui mutta jotain meni pieleen).
 

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
Mie yritin jo 05 tänne rekistöröityä mutta ei onnistunut ja hieman myöhemminkin kerran (joka onnistui mutta jotain meni pieleen).
Täällähän on tuo tunnettu karsintametodi. Vain parhaat kelpuutetaan. Minulla kävi tuuri ja pääsin ekalla yrittämällä sisään.
 
Ylös