Sinäputki
Troll
Olet siis Runar ja Kyllikki -fani.Tarkoitin kylläkin Runar ja Kyllikki.
Olet siis Runar ja Kyllikki -fani.Tarkoitin kylläkin Runar ja Kyllikki.
Markoj ja Otto Hokkanen ovat verraten hyviä hahmoja.Täällähän on tuo tunnettu karsintametodi. Vain parhaat kelpuutetaan. Minulla kävi tuuri ja pääsin ekalla yrittämällä sisään.
En.Olet siis Runar ja Kyllikki -fani.
Tässä nähtiin yksi ongelmista, joiden takia kurskin teksti kusee niin pahasti = viestin sisällön voi ymmärtää väärin. (kouvo toki pisti kysymyksensä lähinnä esimerkkinä) Olen itse aina bongannut liiankin herkästi muiden teksteistä kirjoitusvirheitä ja voin sanoa, että kurskin teksteissä on monta asiaa pielessä. Sen lisäksi, että sisällön voi ymmärtää väärin, teksti on myös kömpelöä, täynnä yhdyssanavirheitä, virheitä isojen ja pienten alkukirjainten kanssa ja sanajärjestyskin on välillä pielessä sekä muita pienempiä virheitä on myös. Usein joudun lukemaan kurskin tekstin jopa viidesti ennen kun aivoni ymmärtävät viestin sisällön kunnolla. Parantamisen varaa on siis aivan tolkuttomasti.Mistä löytää Alonson profiilin?
Postaus sisältää 7 yhdyssanaa ja kaikki täysin virheettömästi kirjoitettuja. Se virnuilee meille, jäbät.Ross Brawn mukaan Lotus Renault GP:n sivuponttooneihin sijoitettu pakoputkijärjestelmä on yhtä vallankumouksellinen asia kuin tupladiffuusori silloin aiemmin. Tallit tekevät parhaansa saadakseen paljon irti pakoputkijärjestelmän energiasta, joten kyse on mielenkiintoisesta kehitysalueesta.
Kurskihan on vieny meitä ja ties ketä samoin, kuin yks Riitta (MILF) vei mua joskus Tallinnan paatilla. Vieläkään en oikein tiedä mistä oli kysymys, mutta paikat oli kipeenä useamman päivän.Kurski bongattu F1-puolelta:
Postaus sisältää 7 yhdyssanaa ja kaikki täysin virheettömästi kirjoitettuja. Se virnuilee meille, jäbät.
Se oli varmaan elämäsi kesä.Kurskihan on vieny meitä ja ties ketä samoin, kuin yks Riitta (MILF) vei mua joskus Tallinnan paatilla. Vieläkään en oikein tiedä mistä oli kysymys, mutta paikat oli kipeenä useamman päivän.
Ei, se oli elämänsä pesä.Se oli varmaan elämäsi kesä.