Dzekoo
Well-known member
- Liittynyt
- 13.11.2017
- Viestit
- 970
Niin se kyl taitaa olla..ois vaan kiva nähä viel yks kausi millon Kimillä on hyvä auto!Alfa Romeo taitaa Kimin ainut vaihtoehto olla tänä päivänä?
Niin se kyl taitaa olla..ois vaan kiva nähä viel yks kausi millon Kimillä on hyvä auto!Alfa Romeo taitaa Kimin ainut vaihtoehto olla tänä päivänä?
Olisi kyllä. Toivotaan että Alfa onnistuu ensi kaudella auton suunnittelussa. Vaikka onhan Alfa ollut tällä kaudella ajoittain Ferrarin vauhdissaNiin se kyl taitaa olla..ois vaan kiva nähä viel yks kausi millon Kimillä on hyvä auto!
Vaatis kyllä sitten, että KR7 ajais vielä 2022 sillä 2021 ajetaan tälle kaudelle 2020 suunnitelluilla autoilla, koska Covid19...Olisi kyllä. Toivotaan että Alfa onnistuu ensi kaudella auton suunnittelussa. Vaikka onhan Alfa ollut tällä kaudella ajoittain Ferrarin vauhdissa
Moottori toki vaihtuu ja on avaintekijä nykyisessä vauhdissa.Vaatis kyllä sitten, että KR7 ajais vielä 2022 sillä 2021 ajetaan tälle kaudelle 2020 suunnitelluilla autoilla, koska Covid19...
Tyyppi intoili viestissään Alfan onnistumisesta auton suunnittelussa...Moottori toki vaihtuu ja on avaintekijä nykyisessä vauhdissa.
Ja kun noita mutkanopeuksia on vertailtu muihin, niin hyvin on liikkunut Ferrari. Tosin ajotyylikin siihen vaikuttaa, miten tulee apexiin. Suoralla se kuitenkin ottaa pataan reilusti.Räikkönen on ollut tällä kaudella paria poikkeusta lukuun ottamatta paras asiakas-Ferrareista, joten ei Alfan autossa varmasti hirvittäviä vikoja ole. Veikkaan, että auto on kenties jopa viimevuotista parempi, mutta moottorista puuttuu noin 50 %. Ferrari edelleen yrittää uskotella, että heilläkin koko auto olisi huono, mutta kyllä kaikki puutteet tulevat moottoriosastolta. Leclercin podiumit eivät ole olleet vahinkoja.
Pitäis ja ei pitäisi. Auton konseptit ovat vain sellaisia, että jonkin tyyppiselle radalle se sopii hyvin ja jollekin huonommin. Eli kyllä asiakastalli voi olla parempi joillakin radoilla, jos voimayksikkö on sama.Onhan tuo Ferrarin auto ihan totaalisen epäonnistunut, muutenkin kuin moottorin osalta. Kyllähän samoilla moottoreilla ajavat asiakastallit pitäisi pystyä lyömään mennen tullen.
Yritin vertailla aika-ajojen tuloksia saman tallin ajokkien välillä kausilta 2019–20, mutta niissä oli liikaa hajontaa ja ajettuja kisojakin aika vähän. Näytti kuitenkin siltä, että useimmiten kaikki Ferrarin moottoreita käyttävät tallit ovat regressoineet aika-ajoissa. Ferrari toki eniten. Toisaalta Espanjan GP:ssä Räikkönen on Alfalla ajanut tänä vuonna nopeammin kuin vuosi sitten, hmm... Pistää myös miettimään, että oliko "partymoden" kieltäminen sittenkin haitaksi Ferrarille. Monzassahan se tuli voimaan ja Ferrari suli siellä totaalisesti. Muiden Ferrari-tallien ajat olivat myös huonompia kuin vuosi sitten mutta erot olivat pienemmät.Unkarissakin Ferrarit olivat 3. rivissä. Ovat vain kärkeen verrattuna hukassa pakettinsa kanssa.
VipsKuka on teidän mielestä F2 sarjan lupaavin kuski joka voisi menestyä Formuloissa jonain päivänä?