Kuskispekulaatiot 2022

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1934
Sijainti
Vyborg
Kunhan ei vaan vahingossa hukkaa pahvia tai paperia johon on allekirjoitettu sopimus. Koska ei voisi ilman sopimusta osallistua seuraavaan kauteen mukaan. Näin vitsillä todettuna.
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3790
Nää jutut pitävät tämän keskustelu palstan pystyssä. Jota ilman olisi puolet hiljaisempaa täällä :)
Täällä on ollut ilmeisesti takavuosina paljon enemmän jutuskelua. Katselin vanhempia viestejä joskus kymmenen vuotta sitten, niin iloista puheensorinaa ollut näemmä. Ja täällä näkyy olevan paljonkin nimimerkkejä, jotka nyttemmin pitävät hiljaiseloa.
 

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1934
Sijainti
Vyborg
Täällä on ollut ilmeisesti takavuosina paljon enemmän jutuskelua. Katselin vanhempia viestejä joskus kymmenen vuotta sitten, niin iloista puheensorinaa ollut näemmä. Ja täällä näkyy olevan paljonkin nimimerkkejä, jotka nyttemmin pitävät hiljaiseloa.
Tuosta aiheesta avasin ketjun pari vuotta sitten Vapaalla. Jossa keskusteltiin F1-Forumin ahdingosta ja sen tulevaisuudesta ketjussa. https://f1-forum.fi/threads/f1-forumin-tulevaisuus-mitae-tehdae.23695/
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3790

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3911
Täällä on ollut ilmeisesti takavuosina paljon enemmän jutuskelua. Katselin vanhempia viestejä joskus kymmenen vuotta sitten, niin iloista puheensorinaa ollut näemmä. Ja täällä näkyy olevan paljonkin nimimerkkejä, jotka nyttemmin pitävät hiljaiseloa.
Oli kyllä liikennettä kun oli natsimoderointia ja jengiä lensi banniin jatkuvalla syötöllä. Sen jälkeen alkoi hiipumaan. Mielipidepoliisit heiluttivat raippaa, ja kun itse poliisit käyttivät valtaa siivotakseen omia sotkuja niin muut poliisivat katsoivat asian sormien läpi, koska kuuluivat hyvävelirinkiin jossa pestään toisten selät. Todennäköisesti olisin saanut jo ikuiset bannit kun olen puhunut joulukuusta lähtien Russellin Mersupestistä. Pointti ei ole ollut onko oikeassa vaan poikkeaako mielipide forumin valtavirrasta tai moderaattorista.
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3790
Oli kyllä liikennettä kun oli natsimoderointia ja jengiä lensi banniin jatkuvalla syötöllä. Sen jälkeen alkoi hiipumaan. Mielipidepoliisit heiluttivat raippaa, ja kun itse poliisit käyttivät valtaa siivotakseen omia sotkuja niin muut poliisivat katsoivat asian sormien läpi, koska kuuluivat hyvävelirinkiin jossa pestään toisten selät. Todennäköisesti olisin saanut jo ikuiset bannit kun olen puhunut joulukuusta lähtien Russellin Mersupestistä. Pointti ei ole ollut onko oikeassa vaan poikkeaako mielipide forumin valtavirrasta tai moderaattorista.
😃😃 ei harmita, vaikka en päässyt kokemaan tätä aikaa. Moderointi siis ilmeisesti lopetettu.
 

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1934
Sijainti
Vyborg
Luultavasti tuon takia en itse kirjoittanut vuosina 2014-2019 aktiivisesti. Kun oli niin tiukka kuri modeilla tuolloin täällä.
Kun ei uskaltanut kirjoittaa ja julkaista viestejä ilman bannin uhkaa, niin jäi itselläkin foorumin seuraaminen vähäiseksi 2014-2018.
Kunnes viime vuoden uudistusten myötä olen alkanut taas kirjoittamaan aktiivisesti täällä taas, ja voi nyt hieman rohkeammin väitellä taas kunnolla jäsenten kanssa.
 

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1934
Sijainti
Vyborg
Eikös ollut eräs niistä moderaattoreista Mosse niminen moderaattori niihin aikoihin päättämässä foorumin ylläpidossa. Kun oli menossa pahin bannausten aalto 2014-2018, jolloin modet vaan ilkeytensä vuoksi bannasivat foorumin toisen ajattelijoita tylysti. Kuin aikoinaan Neuvostoliitossa konsonaan!
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3790
Eikös ollut eräs niistä moderaattoreista Mosse niminen moderaattori niihin aikoihin päättämässä foorumin ylläpidossa. Kun oli menossa pahin bannausten aalto 2014-2018, jolloin modet vaan ilkeytensä vuoksi bannasivat foorumin toisen ajattelijoita tylysti. Kuin aikoinaan Neuvostoliitossa konsonaan!
No on ollut meininki. Onneksi nykyään saa vaihtaa mielipiteitä vapaasti . Eikä tarttee olla kaikesta samaa mieltä. Siihenhän se rakentava ajatustenvaihto kaiketi perustuu, että ymmärretään toisen mielipide, vaikkei olisikaan samaa mieltä
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5718
Eikös ollut eräs niistä moderaattoreista Mosse niminen moderaattori niihin aikoihin päättämässä foorumin ylläpidossa. Kun oli menossa pahin bannausten aalto 2014-2018, jolloin modet vaan ilkeytensä vuoksi bannasivat foorumin toisen ajattelijoita tylysti. Kuin aikoinaan Neuvostoliitossa konsonaan!
Kyllähän kys. henkilö edelleen tänne kirjoittelee, vaihtaen nimimerkkiään tasaisin väliajoin.
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Oho, ompas tojikki saanut erikoisen käänteen.
Itse muistelisin että oma foorumilla käynti väheni huomattavasti jonkin päivityksen yhteydessä kun foorumi oli alhaalla muutaman viikon putkeen joskus vuonna nakei ja muusei.
Sen jälkeen ei olevana ole ollut samaa pöhinää mitä ennen päivitystä, kai oli helppo monelle lopettaa ja unohtaa foorumi kun ei päässyt vierailemaan sivustolla useampaan viikkoon.
Itse myös melkein unohtui foorumi, välillä tulee käytyä katsomassa mistä Formuloissa pöhistään.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
3023
Aikanaan oli kyllä paljon keskustelua ja pohtivaa analyysiä ym. Käytiin paljon aero-ominaisuuksia läpi uusista autoista, vaikka tuskin siellä moni oikein meni, mutta oli oikein viihdyttävää. Ja Schumi oli parsa.
 

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1934
Sijainti
Vyborg
No onhan tää keskustelu palsta ollut jo vuodesta 1998 pystyssä. Jossa on kertynyt jo niin paljon juttua kahden vuosikymmenten aikana. Kun ensin koettiin Häkkisen huumaa 90-luvun lopulla ja sen jälkeen on koettu 2000-luvun puolivälistä lähtien, Räikkösen huumaa täällä!
Jolloin on koettu foorumilla suomalaisittain paljon riemua ja tuskaa vuosien varrella, jolloin on myös suomalaiset die hard formula fanit tulleet tänne foorumille juttelemaan ja jännittämään suomalaiskuskien puolesta. Joka kisa viikonloppu!
Olisi kiva tietää minkälaiset ovat olleet keskustelut tällä foorumilla, silloin 1998-2000. Kun oli silloin menossa Häkkinen vs Schumacherin kiivaimmat kamppailut ja Häkkisen ja Schumi fanien välillä.
 
Viimeksi muokattu:

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5151
Jotta keskustelu ei pysyisi liikaa aiheessa, niin sanonpa vaan, että nollamoderointi on parempi asia kuin mikään moderointi. Kaikenlaiset mosset ja muut vatipäät ovat terroristeja ja heidät pitäisi teloittaa. Vähintään virtuaalisesti, jos kotiosoitetta ei löydy. En tiedä, mikä Mossen lopulta ajoi pois täältä, mutta se ajoittui niille ajoille, kun itse ainakin provosoin täysillä, joten toivottavasti omalta osaltani olin muuttamassa foorumia paremmaksi. Harmi ettei hän ilmeisesti kuitenkaan turvautunut köyteen. Olihan foorumilla tuolloin havaittavissa laajempaakin vastarintaa erityisesti Mossea mutta myös muita moderoinnin irvikuvia kohtaan. Laittaisin nimet tähän häpeäpaaluun mutten muista niitä.

Minulle tuli muutamia pitkiä taukoja kirjoittelusta, kun tuli jotkut huumoribannit itse keksityin verukkein ja sen jälkeen provosoimalla saatoin hankkia uudet siihen perään. Usein en kyllä jäänyt edes katsomaan lopputulosta vaan nostin kytkintä ihan itse.
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Joo Mosselta ja joiltain muiltakin sain välillä muutamat bännit. Välillä en kyllä edes tiennyt miksi. Näitä foorumeita Suomessa kuitenkin kovin vähän jossa puhutaan moottoriurheilusta yleisesti, jotain F1-keskustelua nyt on jollain lailla muuallakin mutta muu osasto sitten aika pimennossa. Jossain Io-techissä esim kun välillä laittelee itse jotain muusta moottoriurheilusta urheilu-osiossa niin ei se kovin monen huomiota saa.
 

rölligölli

Well-known member
Liittynyt
18.1.2019
Viestit
255
Joo Mosselta ja joiltain muiltakin sain välillä muutamat bännit. Välillä en kyllä edes tiennyt miksi. Näitä foorumeita Suomessa kuitenkin kovin vähän jossa puhutaan moottoriurheilusta yleisesti, jotain F1-keskustelua nyt on jollain lailla muuallakin mutta muu osasto sitten aika pimennossa. Jossain Io-techissä esim kun välillä laittelee itse jotain muusta moottoriurheilusta urheilu-osiossa niin ei se kovin monen huomiota saa.
onko sama mosse joka terrorisoi mtv3:n uutisten kommentointi osioita ja oli Alonso fani?
 
Ylös