Kutistaako Mountain Dew kassit?

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Ruotsalaistutkmuksen mukaan kuulemma ja oon lukenu että netissä on tästä on keskusteltu jo vuonna 2003. Hehheh aloin juuri litkimään 1.5L pulloa mutta juominen loppui kun kaveri varoitti minua. :D Pitääkö tämä yhtään paikkansa vai onko tämä jälleen yksi läppä ruotsalaistutkimus kuten ne ranskanperunat + syöpä? :alppu:
 
Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jumalauta. Paras kysymys forumilla ikinä. Nyt ollaan ytimessä.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Toimii jos kuvittelet niin.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ruotsalaistutkmuksen mukaan kuulemma ja oon lukenu että netissä on tästä on keskusteltu jo vuonna 2003. Hehheh aloin juuri litkimään 1.5L pulloa mutta juominen loppui kun kaveri varoitti minua. :D
Ihan esteks kannattaa miettiä mitä haittaa sillä olisi, jos kutistaisi! Sitä paitsi ei se kait kasseja sinänsä kutista, vaan kivekset. Siis näin on väitetty.

Veikkaan, että tämän "tiedon" takana on urbaanilegenda tai coca cola. ;)
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Ruotsalaistutkmuksen mukaan kuulemma ja oon lukenu että netissä on tästä on keskusteltu jo vuonna 2003. Hehheh aloin juuri litkimään 1.5L pulloa mutta juominen loppui kun kaveri varoitti minua. :D Pitääkö tämä yhtään paikkansa vai onko tämä jälleen yksi läppä ruotsalaistutkimus kuten ne ranskanperunat + syöpä? :alppu:
Hei c'mon Joni, ei yksi pullo kutista sun palleja! Itse aion juoda jatkossakin huoletta Mountain Dewiä. :ahem:
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Ehdotan, että juot pari pulloa joka päivä vähintään parin kuukauden ajan ja sitten tsekkaat että mites ne pallit voivat.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Älkää nyt pistäkö lekkeriksi, kun nuorimies on aidosti huolissaan.
 
Ylös