Tarvittaisiin joku vertaisarvioitu tutkimus laadukkaasta tiedeaviisista.
Have the balls to brake late?Nyt alkaa valjeta, lempilimpparini ollut tämä nimittäin.
Ma luulen, että siinä vaiheessa kutistuneet pallit on ongelmista niitä pienimipiäEhdotan, että juot pari pulloa joka päivä vähintään parin kuukauden ajan ja sitten tsekkaat että mites ne pallit voivat.
Kerro toki lisää.Ma luulen, että siinä vaiheessa kutistuneet pallit on ongelmista niitä pienimipiä
Kerro toki lisää.
Lähinnä makuun ja sen ainesosiin viitaten. Maku on ihan persiistä ja jos jätät pöydälle yön yli niin aamulla on puolen litran sokeripala pullossa. Hyi saatna!:yuck:Kerro toki lisää.
Näin on. Kunnolla kun panee niin siinä on munatkin tiellä.Suurempi kysymys on että mitä väliä?
Ei niitä tarvita
No niin.Suurempi kysymys on että mitä väliä?
Ei niitä tarvita
Kyllä kaikki sopii blandikseksi, missä on viinaa mukana.Mountain Dew voi toimia myös hyvänä blandausaineena, jos sekaan sotkee viinaa.
Ihan totta, vois tulla punaviinistä tai oluesta aika kauheeta jos niihin sotkis.Luulen muuten, että Mountain Dew voi toimia myös hyvänä blandausaineena, jos sekaan sotkee viinaa.
Viime juhannuksena kaveri sotki kännispäissään bisseä, kokista ja vadelma-Fantaa sekaisin. Maistoin tuota litkua ja olin sen jälkeen vessassa laattaamassa. :yuck:Ihan totta, vois tulla punaviinistä tai oluesta aika kauheeta jos niihin sotkis.
Miten joku voi vapaaehtoisesti juoda ympäristömyrkyillä maustettua litkua. :dunno:Ostin äsken pari pulloa sokeritonta Mountain Dewiä
Eipä hirveästi kiinnosta juoda kyllä sokerilitkuakaan, joista jää hampaisiin kahden senttimetrin töhnäkerros.Miten joku voi vapaaehtoisesti juoda ympäristömyrkyillä maustettua litkua. :dunno:
Enpä ole huomannut.Eipä hirveästi kiinnosta juoda kyllä sokerilitkuakaan, joista jää hampaisiin kahden senttimetrin töhnäkerros.