Kuukauden mittainen kirjoituslakko Mehe Rienarsuun bannin takia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jjusban
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Nyt kaikki kirjoituslakkoon! Mehe on bannattu!

Se on ihan varmaan ylpeä meistä, kun se yöllä saa kirjoitusoikeutensa takaisin ja kaikki pysyy sen tukena ainakin kuukauden. Päivittäin se yksin tyhjällä foorumilla rohkaisisi meitä pysymään lujana!

Nyt veljet ja siskot kirjoituslakkoon!

Sortovaltaa vastaan, Mehen puolesta!!

Mehe vähä riekkunu! Ihan oikein sille. Langetan Mehelle vielä päälle kuukauden ryyppyputken jälkeisen KRAPULAN, joka kestää kaksi viikkoa ja tutisee niin, että varpaankynnet irtoaa.

No mikä ettei!

*lakkoilee niin maan perusteellisesti*

Kuka tulee rikkurivahdiksi?

Oli jo aikakin. Ihmeen paljon katsottu läpi sormien.

Oli jo aikakin. Ihmeen paljon katsottu läpi sormien.

Voi kyynel. Mailman pienin viulu etc. Kun lähes jokainen kommenttisi täällä on jokin sortin henkilökohtainen hyökkäys jotain toista kirjoittajaa kohtaan, niin mitä luulet, että millaista painoarvoa kirjoituksillesi annetaan? Voimia sinulle jaksamiseen ja herran siunausta. Minun käy sinua ihan rehellisesti sääliksi.

Voi kyynel. Mailman pienin viulu etc. Kun lähes jokainen kommenttisi täällä on jokin sortin henkilökohtainen hyökkäys jotain toista kirjoittajaa kohtaan, niin mitä luulet, että millaista painoarvoa kirjoituksillesi annetaan? Voimia sinulle jaksamiseen ja herran siunausta. Minun käy sinua ihan rehellisesti sääliksi.

Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä täällä tapahtuu. Olen ollut uskossa 20 vuotta, eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa.

Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä täällä tapahtuu. Olen ollut uskossa 20 vuotta, eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa.

Minua ei kiinnosta myöskään tippaakaan, mitä täällä tapahtuu. Olen ollut babyface jo 25 vuotta, eikä minulla ole edes vanhuudenpelkoa.

Minua ei kiinnosta myöskään tippaakaan, mitä täällä tapahtuu. Olen ollut babyface jo 25 vuotta, eikä minulla ole edes vanhuudenpelkoa.

Minua ei kiinnosta myöskään tippaakaan, mitä täällä tapahtuu. Olen ollut humalassa jo 32 vuotta, eikä minulla ole edes kirroosinpelkoa.

En minä sinulle katkera ole, olen vaan koittanut muutamaan otteeseen herätellä josko havahtuisit omaan asenteeseesi kaiken erinomaisuutesi keskellä.

Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä täällä tapahtuu. Olen ollut ilman pillua jo 40 vuotta, eikä minulla ole edes seiso enää.

Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä täällä tapahtuu. Olen ollut ilman pillua jo 40 vuotta, eikä minulla ole edes seiso enää.

Pitkästä aikaa F1-Forumin keskustelualue aiheutti aitoa hekottelua, eikä vaan äänettömiä virnistyksiä tai tuhahduksia.

Kiitos siitä!