Kuulutko (heh) massaan?

Montako tuotetta kuuluu valikoimiisi


  • Äänestäjiä yhteensä
    40
  • Äänestys suljettu. .

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Kolakolaan tulee välillä sorruttua. Ei muita rukseja. Corollaa olen joskus ollut ojasta nostamassa.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Coca Colaa ostan satunnaisesti, harvemmin kuin kerran kuussa. PS2 löytyy jostakin hyllystä, mutta enpä tuota ole vuosikausiin käyttänyt mihinkään. Angry Birdsiä olen pelannut muutamia vuosia sitten. Kolme sivuosumaa kai sitten?
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Potterit ja Angry Birdsit on. Kokikseen sorrun joskus, mutta mielummin juon Pepsiä muita limuja.

Tulipa nykynuori olo.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Potterit löytyy leffoina, mutta ei kirjoina.

Yhteensä olen 44,44% massaa.
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12577
Sijainti
Sivulla viisi
Coca-Cola kuuluu melkein jääkaapin vakiovarustukseen, vanhoja Pleikkareita on muutamakin kappale, Angry Birds löytyy puhelimesta, ja Potterit on niin kirjoina kuin leffoinakin hyllyssä. Olikos muuta? Corollaa olen joskus ajanut.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Coca-Cola kuuluu melkein jääkaapin vakiovarustukseen, vanhoja Pleikkareita on muutamakin kappale, Angry Birds löytyy puhelimesta, ja Potterit on niin kirjoina kuin leffoinakin hyllyssä. Olikos muuta? Corollaa olen joskus ajanut.
Ok. Mites petipuuhat sujuu?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Coca Colaa välillä, ei tosin just nyt.. Tyhjä pullo on kaapissa nytkin, joten ruksasin sen.

Angry birds on kännykässä. Corollan (DX) olen joskus omistanut, mutta en enää. Vastaus Pyryfille: kyllä, Corollan jälkeen naisrintamalla ollut hiljaisempaa : (
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Coca Cola - En juurikaan käytä. Viimeksi mahdollisesti keväällä 2012 Soinissa aperitiivina Jim Beamin kera.

Play Station - En käytä, enkä ole koskaan kokeillut, pelannut tai omistanut. Nintendolla aikoinaan mentiin.

Toytota Corolla - En ole koskaan omistanut ja aika vähän ajanutkin. Tosin kuluvalla viikolla oli Corolla lainassa. Tankin täyttöaukko oli väärällä puolella autoa.

iPad - Töissä on pakko käyttää, jos haluaa nettiin. Kotona ei ole, eikä tule.

Angry Birds - Lumiassa on, mutta en ole koskenut. Enkä koske.

Michael Jackson/Thiller - Oletettavasti ko. levy löytyy taloudesta, mutta se on jälkikasvun hankkima.

Harry Potter - Yksi kirja löytyy hyllystä, mutta se on kälyn, ei oma. Elokuvatallenteitakin saattaa olla? En ole varma, kun en enää omista laitetta jolla niitä voisi katsoa.

iPhone - En omista, enkä omaa kokemusta.

Rubikin kuutio - Parikymppisenä oli, enää ei ole. Tuossa jokin aika sitten näin kyllä. Kuution.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ai joo niin, onhan mullakin ollut ainakin kaks Corollaa. Tosin Toyota, ei Toytota. Mut ei oo enää. Tässä asunnossa tiedän myös sijaitsevan Rubikin kuution, mutta se ei kuulu mun henkilökohtaiseen valikoimaani.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jaa juu, onhan mulla on kaks tuliterää Corollaa. Vm. 2001 ja 2004.
 
Ylös